ВІДДІЛ ОСВІТИ
БАРВІНКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
ОПОРНИЙ ЗАКЛАД
БАВІНКІВСЬКА ЗАГАЛЬГНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №1
ПЛАН-КОСПЕКТ
УРОКУ З РУХЛИВИХ ІГОР
У 2-б КЛАСІ
вчитель фізичної культури
опорного закладу Барвінківська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1
Лєпіса Сергій Іванович
2019 р
ТЕМА: РУХЛИВІ ІГРИ. «ВЕСЕЛІ СТАРТИ».
МЕТА:
виховувати в учнів потребу у систематичних заняттях фізичною культурою і свідоме ставлення до власного здоров’я, сприяти гармонійному фізичному розвитку, оволодінню необхідним руховим діям і навичкам, розвивати морально-вольові якості.
ЗАВДАННЯ УРОКУ:
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: спортивний зал школи.
ІНВЕНТАР: секундомір, гімнастичні лави, м’ячі футбольні 2 шт., м’ячі баскетбольні 2 шт.,
канат для перетягування.
№ п/п |
З М І С Т У Р О К У |
Дозування |
Організаційно- методичні вказівки |
|
І. Підготовча частина. |
10 хв |
|
1 |
Організація учнів до уроку: - шикування; - привітання; - повідомлення завдань уроку. |
2 хв |
Перевірити спортивну форму, самопочуття учнів, підбадьорити їх. Нагадати правила поведінки та правила зі збереження життєдіяльності під час виконання фізичних вправ.
|
2 |
Стройові вправи на місці. |
45 с |
Активувати увагу учнів. |
3 |
Ходьба та її різновиди: - на носках руки на поясі; - на п’ятах руки за голову; - напівприсівши; - у повному присіді. |
2 хв 15 м 15 м 15 м 15 м |
Слідкувати за правильною поставою.
|
4
5 |
Повільний біг по залу: - біг підскоками; - біг приставним кроком лівим та правим боком; - біг спиною вперед; - повільний біг з переходом у повільну ходьбу. Відновлення дихання, приведення організму до робочого стану: 1-2 – руки вгору, повільний вдих, 3-4 – повільний видих, руки вниз. |
2 хв 15 м 15 м
15 м 15 м
30 с
5-6 р
|
Слідкувати за дотриманням дистанції 1.5-2 кроки
|
6 |
Перешикування з колони по одному в колону по чотири дробленням. |
45 с |
|
7 |
Загальнорозвивальні вправи на місці. Ритмічна гімнастика. |
4 хв
|
Лунає музика. Проводить вчитель
|
8 |
Перешикування з колони по чотири в колону по одному. Розподіл на дві команди перешикуванням з колони по одному в колону по два дробленням. |
30 с |
|
|
ІІ ОСНОВНА ЧАСТИНА |
25 хв |
Всі естафети проводяться під музичний супровід. |
1 |
Естафета «Хто-Швидше?»:
|
2 хв
2 хв
3 хв
2 хв
|
Звернути увагу на безпеку під час виконання естафети. Передавання естафети дотиком руки на лінії старту. Передавання м’яча з рук в руки на лінії старту після переносу. Передавання м’яча з рук в руки на лінії старту після ведення. Передавання естафети дотиком руки. Перемагає команда яка швидше закінчить естафету. -
|
2 |
Зміна інвентарю, підготовка до слідкуючої естафети. |
30 с
|
|
3 |
«Естафета з предметами». Комбінована.
|
5 хв
|
По команді учасник у мішку просувається стрибками до лінії орієнтира й вертається назад до лінії старту, передавши естафету дівчинці, після чого передає мішок наступному учасникові. Головні правила: учасник одягає мішок тільки за лінією старту, допомога учасників допускається. Дівчата передають м’яча з рук в руки на лінії старту.
|
4 |
Підготовка інвентарю до слідуючої естафети.
|
30 с |
|
5 |
Перетягування канату. |
5 хв |
Силова вправа. Звернути увагу на техніку виконання вправи та правила техніки безпеки. Чітко виконувати команди вчителя. Перемагає команда яка перетягнула канат на свій бік . |
6 |
Прибирання інвентарю. |
30 с |
|
|
ІІІ ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА |
5 хв |
|
1 |
Організація учнів до закінчення уроку: - шикування в колону по одному у повільній ходьбі; - повільна ходьба по залу з повільними глибокими вдихами та повільними глибокими видихами. |
25 с
25 с |
|
2 |
Вправи на розслаблення та зняття м’язової напруги: - в.п. стійка ноги нарізно, руки розслаблені. Легенькі потрушування кистями рук, руками. Дихання довільне, без затримки. - в.п. стійка ноги нарізно, руки розслаблені. Повороти тулуба праворуч, ліворуч, розмахуючи розслабленими руками. Дихання довільне, без затримки. - в.п. – о.с. Стійка на лівій нозі в поєднанні з порушуванням розслабленої правої ноги. Теж саме з правої ноги. Дихання довільне, без затримки. |
2 хв
3-4р
3-4 р
3-4 р |
|
3 |
Шикування в одну шеренгу. |
10 с |
|
4 |
Підведення підсумків уроку. |
2 хв |
Відзначити самих активних, визначити та привітати кращу команду, дати рекомендації відстаючим. Висновки. |