Конспект уроку з фізичної культури для 2 класу на тему "Веселі старти"

Про матеріал
Естафети на уроці фізичної культури у молодших класах. На занятті учні оволодівають необхідними руховими діями і навичками, розвивають морально-вольові якості
Перегляд файлу

ВІДДІЛ ОСВІТИ

БАРВІНКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ  ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

ОПОРНИЙ ЗАКЛАД

 БАВІНКІВСЬКА ЗАГАЛЬГНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №1

 

 

 

 

 

ПЛАН-КОСПЕКТ

УРОКУ З РУХЛИВИХ ІГОР

У 2-б КЛАСІ

 

 

 

вчитель  фізичної культури

опорного закладу Барвінківська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1

Лєпіса Сергій Іванович

 

 

 

 

 

 

                                                              2019 р

 

 

ТЕМА:   РУХЛИВІ ІГРИ. «ВЕСЕЛІ СТАРТИ».

 

МЕТА: 

  виховувати в учнів потребу у систематичних заняттях фізичною культурою і свідоме ставлення до власного здоровя, сприяти гармонійному фізичному розвитку, оволодінню необхідним руховим діям і навичкам, розвивати морально-вольові якості.

 

ЗАВДАННЯ УРОКУ:

  • повторити комплекс ритмічної гімнастики під музику;
  • розвивати спритність, рішучість, сміливість та інші рухові якості в естафетах з предметами ;
  • тренувати силу, гнучкість, швидкість під час виконання фізичних вправ;
  • виховувати морально-вольові якості: організованість, витримку, дисциплінованість, взаємодопомогу.

 

 МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ:  спортивний зал школи.

 

ІНВЕНТАР: секундомір, гімнастичні лави, м’ячі футбольні 2 шт., м’ячі баскетбольні 2 шт.,

канат для перетягування.

 

п/п

 

З М І С Т     У Р О К У

 

Дозування

Організаційно- методичні вказівки

 

І.   Підготовча частина.

      10 хв

 

1

Організація учнів до уроку:

- шикування;

- привітання;

- повідомлення завдань уроку.

2 хв

Перевірити спортивну форму, самопочуття учнів, підбадьорити їх. Нагадати правила поведінки та правила зі збереження життєдіяльності під час виконання фізичних вправ.

2

Стройові вправи на місці.

45 с

Активувати увагу учнів.

3

Ходьба та її різновиди:

 - на носках руки на поясі;

 - на п’ятах руки за голову;

 - напівприсівши;

 - у повному присіді.

2 хв

15 м 

15 м 

15 м 

15 м 

 Слідкувати за правильною поставою.

 

 

4

 

 

 

 

 

 

5

Повільний біг по залу:

- біг підскоками;

- біг приставним кроком лівим та правим боком;

 - біг спиною вперед;

- повільний біг з  переходом у повільну ходьбу.

 Відновлення дихання, приведення організму до робочого стану:

 1-2 – руки вгору, повільний вдих,

 3-4 – повільний видих, руки вниз.

2 хв

15 м

15 м

 

15 м

15 м

 

30 с

 

 

5-6 р

 

Слідкувати за дотриманням дистанції 1.5-2 кроки

 

6

Перешикування з колони по одному в колону по чотири дробленням.

45 с

 

7

 

 Загальнорозвивальні вправи на місці. Ритмічна гімнастика.

 

4 хв

 

 

Лунає музика.

Проводить вчитель

 

8

Перешикування з колони по чотири в колону по одному.

Розподіл на дві команди перешикуванням з колони по одному в колону по два дробленням.

 

30 с

 

 

 

 

ІІ ОСНОВНА ЧАСТИНА

 

25 хв

Всі  естафети проводяться під музичний супровід.

1

Естафета «Хто-Швидше?»:

 

  • без предметів;

 

  • з футбольним м’ячем;

 

  • з баскетбольним м’ячем;

 

  • біг парами;

 

 

 

 

2 хв

 

2 хв

 

3 хв

 

2 хв

 

 

Звернути увагу на безпеку під час виконання естафети.

Передавання естафети дотиком

руки на лінії старту.

Передавання м’яча  з рук в руки

на лінії старту після переносу.

Передавання м’яча з рук в руки

на лінії старту після ведення.

Передавання естафети дотиком

руки.

 Перемагає команда яка швидше закінчить естафету. -

 

2

 Зміна інвентарю, підготовка до слідкуючої естафети.

 

30 с

 

 

 

 

 

3

 

«Естафета з предметами».

Комбінована.

  •     стрибки у мішку (хлопці);
  •     стрибки з м’ячем (дівчата);

 

5 хв

 

 

 

 

 

По команді учасник у мішку

просувається стрибками до лінії орієнтира й вертається назад до лінії старту, передавши естафету дівчинці, після чого передає мішок наступному учасникові. Головні правила: учасник одягає мішок тільки за лінією старту, допомога учасників допускається. Дівчата

передають м’яча з рук в руки на лінії старту.

4

Підготовка інвентарю до слідуючої естафети.

 

30 с

 

5

Перетягування канату.

5 хв

Силова вправа. Звернути увагу на техніку виконання вправи та правила техніки безпеки. Чітко виконувати команди вчителя.

Перемагає команда яка перетягнула канат на свій бік

.

6

Прибирання інвентарю.

30 с

 

 

ІІІ  ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

5 хв

 

1

Організація учнів до закінчення уроку:

- шикування в колону по одному у повільній ходьбі;

- повільна ходьба по залу з повільними глибокими вдихами та повільними глибокими видихами.

 

 

25 с

 

25 с

2

Вправи на розслаблення та зняття м’язової напруги:

- в.п. стійка ноги нарізно, руки розслаблені. Легенькі потрушування кистями рук, руками. Дихання довільне, без затримки.

- в.п. стійка ноги нарізно, руки розслаблені. Повороти тулуба праворуч, ліворуч, розмахуючи розслабленими руками. Дихання довільне, без затримки.

- в.п. – о.с. Стійка на лівій нозі в поєднанні з порушуванням розслабленої правої ноги. Теж саме з правої ноги. Дихання довільне, без затримки.

2 хв

 

3-4р

 

 

 

3-4 р

 

 

 

 

 

 

3-4 р

 

 

3

Шикування в одну шеренгу.

10 с

 

4

Підведення підсумків уроку.

2 хв

Відзначити самих активних, визначити та привітати кращу команду, дати рекомендації відстаючим. Висновки.

 

 

doc
Додав(-ла)
Лєпіса Сергій
Додано
19 лютого 2019
Переглядів
2739
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку