Урок 2
Задачі уроку:
1.Повторити техніку виконання акробатичної зв’язки : перекид вперед, назад, стійка на лопатках та «міст» з положення лежачи.
2. Закріпити техніку виконання піднімання прямих і зігнутих ніг у положенні вису на гімнастичній стінці.
3.Удосконалити техніку лазіння по похилій гімнастичній лаві, гімнастичній стінці
4. Сприяти розвитку координації рухів, правильній поставі, силі рук, м’язів черевного пресу та гнучкості.
5.Сприяти вихованню активності, уважності, дисциплінованості, інтересу до занять фізичними вправами.
Інвентар: гімнастична лава, гімнастичні мати, перекладина, гімнастична стінка.
Місце проведення : спортивний зал
№ П.п |
Зміст заняття |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
1 |
2 |
3 |
4 |
І |
Підготовча частина |
15 |
|
1.
2.
3.
4.
5.
|
1. Організований перехід до місця заняття. 2. Шикування. Привітання. Повідомлення завдань уроку. 3. Повороти на місці наліво, направо, кругом. 4. Ходьба та її різновиди: на носках, п’ятках, на зовнішній, внутрішній стороні ступні з різними положеннями рук, в напівприсиді, в присиді. 5. Біг у повільному темпі. 6. Вправи на встановлення дихання. 7. Комплекс ЗРВ на місці: 7.1 В.п.- основна стійка (о.с.), руки на поясі: 1- руки до плечей; 2- руки вгору, піднятись на носки; 3- руки до плечей, опуститись на повну ступню; 4 – о.с. 7.2 В.п.- стійка ноги нарізно, руки перед грудьми. 1- 2 - поворот тулуба наліво, відведення рук в сторони; 3- 4 - поворот тулуба направо, відведення рук в сторони. 7.3. В.п.- стійка ноги нарізно, руки на поясі. 1- 2 – нахил вперед; 3 – 4 – нахил назад. 7.4 В.п.- стійка ноги нарізно, руки на поясі. 1- нахил до лівої; 2 – нахил до підлоги; 3 – нахил до правої; 4 – о.с. 7.5 В.п.- стійка ноги нарізно, руки вздовж тулуба. Стрибки на координацію рухів: 1 – о.с. 2 – стрибком ноги разом, руки в сторони.
|
30 с
30 с
1 хв.
2 хв.
30 с
2 хв.
5-7 повт.
5-7 повт.
5-7 повт.
5-7 повт.
20 стрибків
|
Перехід в колоні по одному. Перевірити готовність до уроку, самопочуття. Чіткість виконання. Слідкую за поставою.
Дотримання дистанції.
Правильність виконання
Підніматись високо на носки, руки чітко вгору.
Не відривати ступні від підлоги.
Дивитись вперед.
При виконанні нахилу ноги залишаються прямими
Слідкувати за роботою рук і ніг. Дотримуватись координації рухів.
|
ІІ |
Основна частина |
20-25 |
|
1. |
1. – Акробатичні вправи: -перекид вперед
-перекид назад
-Стійка на лопатках з положення лежачи на спині.
-«міст» з положення лежачи з підстраховкою
2 . Зв’язка акробатичних елементів: перекид вперед, назад, стійка на лопатках, «міст» з положення лежачи. |
2-3 р
2-3 р
2-3 р
2-3р
2-3р |
Звернути увагу на групування.
Нахилити голову, торкатися підборіддям грудей.
Ноги прямі, разом не роз’єднанні, носки стопи тягнемо догори.
Відстань між ногами і руками як можна менша
Слідкувати за технікою виконання.
|
2.
|
Виси й упори.
|
3 хв. |
Звернути увагу на кут піднятих ніг. |
3
|
Лазіння по гімнастичній стінці - однойменним способом; - різнойменним способом. |
|
Дотримуватись правил виконання |
4. |
Підтягування по похилій гімнастичній лаві у положенні лежачи на животі. |
|
Дотримуватись дистанції. |
|
|
5 - 7хв |
|
5. |
Рухлива гра : « Птахи» Серед учнів обирається ведучий "яструб» , решта - "птахи". Вчитель потай від "яструба" дає назву кожній пташці: "зозуля", "ластівка", "снігур"тощо. За командою вчителя прилітає "яструб". Між ним і ведучим відбувається діалог: Ти за ким прилетів? За пташкою. За якою? За зозулею (снігуром, синицею). Зозуля вибігає з гурту, "яструб" намагається піймати її. Гра триває, поки яструб не переловить всіх пташок. Рухлива гра « На вільне місце» Усі учасники гри шикуються в коло. Відстань між ними один метр. Всі учасники повернуті обличчям до центра кола. Серед учасників гри обирають - ведучого. За командою вчителя ведучий біжить по зовнішній стороні кола, торкається кого-небудь з учасників гри. Гравець, до якого доторкнувся, біжить в протилежний бік від ведучого. Тоді , коли вони зустрілися, беруться за руки і присідають, а коли піднялися продовжують біг в одному напрямі з метою скоріше стати на вільне місце. Хто прибіг другим, той продовжує бути ведучим. |
|
1. Спійманий стає "яструбом". 2. "Яструбу" дозволяється ловити до 10 підрахунків, які веде вчитель 3. Межі майданчика обмежені
Не дозволяється штовхати,заважати гравцям під час бігу. 2.Бігти через коло не дозволяється. З.Всі дії гравці виконують лише за командою вчителя. 4.Виграють ті гравці, які за час гри ні разу не були ведучими. |
ІІІ |
Заключна частина |
5 хв. |
|
|
Пересування колоною. Повільна ходьба 1-2 руки через сторони вгору (вдих) 3-4 руки вниз ( видих). Шикування у шеренгу. Гра на увагу «Виклик номерів» Учні розподіляються на 1-2 номери. Вчитель називає число , учні вказаного числа роблять крок вперед. Підсумок уроку, оцінювання Організований вихід із спортивного залу.
|
1 хв
30с
1хв
2 хв
|
Темп повільний
Перевірка самопочуття. Точність виконання
Вербальне оцінювання Звернути увагу на емоційний стан учнів
|