Конкурс «Вчительська десятка». Розробки додавай – подарунки вигравай!
Ви додали 0 з 10 розробок у період з 21 по 30 серпня для участі у розіграші, який відбудеться 31 серпня.

Конспект уроку з фізичної культури для 5-го класу. "Модуль: Легка атлетика."

Про матеріал

Конспект можна використати при навчанні техніці відштовхування в стрибках у довжину з розбігу. Розвивати рухливі якості :швидкість та координацію рухів

Перегляд файлу

План-конспект  уроку   для 5 класу

Модуль: Легка атлетика, рухливі ігри.

 

Завдання уроку:

1. Повторити   комплекс   загальнорозвивальних вправ № 1.

2. Навчити техніці відштовхування  в стрибках у довжину з розбігу.

3. Розвивати  рухливі  якостей :  швидкість  та координацію  рухів  .

4.Виховання морально – вольових якостей :  виховання в учнів інтересу і звички до занять фізичними вправами.

 

Місце проведення : стадіон .

 

Інвентар:  секундомір, свисток, крейда, маски, контрольні навчальні нормативи і вимоги.

п/п

 

Програмний зміст уроку

 

Дозування

 

Організаційні та методичні вказівки.

 

І

 

1.

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ

 

1.

 

 

1.1.

 

 

 

 

1.2

 

 

 

 

 

1.3.

 

 

 

 

 

1.4.

 

 

 

2.

 

 

 

3.1.

 

 

3.2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ

 

1.

2.

 

 

 

3.

 

 

4.

 

 

6.

 

 

 

 

 

ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА

 

Організований перехід до місць занять.

 

 

 

Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок.

 

 

 

 

 

 

 Повторити  правила безпеки під час стрибків у довжину з розбігу. Перевірка ЧСС

 

 

Повторити виконання стройових вправ на місці :

"Ліворуч!", "Праворуч!".

 

 

Повторити різновиди ходьби:

  • похідним кроком;
  • стройовим кроком;
  • на зовнішній та внутрішніх сторонах ступенів;
  • на носках, п’ятах;
  • похідним кроком.

 

Повторити різновиди бігу :

  • повільний біг;
  • з виносом прямих ніг вперед;
  • із закиданням гомілок назад;
  • повільний біг із переходом на ходьбу.

 

Перешикування у шеренгу по чотири.

 

 

Повторити  комплекс  загальнорозвивальних вправ  № 1.

 

 

І.В.п . – о.с. 1. Піднятися на носки, руки вгору, подивитися на пальці – вдих.

2. В.п. – видих.

 

ІІ.В.п. – стійка ноги нарізно. 1. Присісти, руками торкнутися підлоги поміж ніг – видих. 2. В.п. – вдих.

 

 

ІІІ.В.п. – руки вперед. 1. Нахил вперед, руки вниз – видих. 2. В.п. –вдих.

 

 

IV.В.п. – ноги нарізно. 1. Нахил вліво, рука ковзає по стегну вниз, пра­ва по тулубу вгору. 2. В.п. 3. Те ж саме в праву сторону. 4. В.п. Дихання довільне.

 

V.В.п. – руки на пояс. 1. Стрибки на двох ногах із просуванням уперед.   Дихання довільне.

 

 

VI.  Повільна ходьба по колу з високим підніманням колін. Дихання до­вільне. 

 

 

 

 

 

ОСНОВНА ЧАСТИНА

 

Навчити техніці відштовхування в стрибках  у довжину.

 

 Імітація рухів під час відштовхування на місці з підйомом коліна  махової ноги.

 

 

 

Стрибки з місця відштовхуванням однієї ноги з приземленням на махову ногу.

 

 

 

 

Стрибки з місця поштовхом однієї ноги  з приземленням на обидві. 

 

 

 

 

Стрибки в кроці , відштовхуючись під час повільного бігу  через 1 крок, 2 кроки, 3 кроки.

 

 

 

  

 

                  2 кроки                      3 кроки

 

 

Рухлива гра "Карасі і щука".

 

 

 

Повторити правила гри. Вибрати "щук ", накреслити 2 "затоки". Перевірка ЧСС.

 

Провести рухливу гру "Карасі і щука".

Правила гри :

На протилежних боках майданчика накреслюють дві «затоки», де живуть «карасі». Відстань між «затоками» 15-20 м. «Щуки» стають посе­редині майданчика — «річки». Усі учні — «карасі» — стають у шеренгу на одному кінці майданчика. За коман­дою вчителя (ведучого) «Раз, два, три, пливи!» всі «карасі» перепливають (біжать) у другу «затоку», а «щуки» їх ло­влять. Повторюючи гру, вибирають інших «щук».

"Щуки" можуть триматися за руки.

 

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

 

Шикування

 Ходьба, вправа на розслаблення :

1. -  руки вгору, подивитися на пальці – вдих. 2 – руки вниз – видих.

Перевірка ЧСС

 Підсумок проведеного уроку.

 

 

Оцінити учнів за бальною системою.

 

 

Завдання додому : виконувати комплексу  загальнорозвивальних вправ  № 1.

 

Організований перехід до класу. 

 

 

 

 

до 10 хв.

 

до 60 с .

 

 

 

до 60 с .

 

 

 

 

 

 

 

до 60 с.

 

 

 

до 30 с.

 

 

 

 

 

до 15 м

до 15 м

до 15 м

 

до 15 м

до 15 м

 

 

до 40 м

до 20 м

до 20 м

до 40 м

 

 

до 30 с.

 

 

до 3 хв.

 

 

 

8 -10 р .

 

 

 

 

6 – 8 р .

 

 

 

 

8-10 р .

 

 

 

по 4 рази

в кожен

бік

сторону

5 – 10 стрибків

 

 

 

15 – 20 с.

 

 

 

 

 

 

 

до 30 хв.

 

до 15 хв.

 

5 – 7 р.

 

 

 

4 – 6 р.

 

 

 

 

 

4 – 6 р.

 

 

 

 

 

6 – 8 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

до 15 хв.

 

 

 

6 с

до 2 хв.

 

 

до 13 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

до 5 хв.

 

до 30 с.

до 2 хв.

 

 

6 с

до 30 с.

 

 

до 30 с.

 

 

 

 

 

 

 

Перехід у колоні по одному, призначивши направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів. Шикування біля лінії старту. Рапорт за встановленою формою. Завдання на урок : повідомити, пояснити, отримати зворотну інформацію про розуміння учнями завдань уроку. Перевірити готовність учнів до уроку.

Норма 80 – 90 уд/хв

Фронтальний метод організації діяльності учнів. Нагадати  відповідні  вимоги та інструкції.

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів. Виконувати за командами.

 

 

 

 

Потоковий метод організації діяльності учнів. Виконувати за командами.

 

Руки в сторони

 

Руки за головою

 

 

Потоковий метод організації діяльності учнів.   Темп середній. Виправляти помилки : підказкою, порадою,  повторним виконанням.

 

 

Місце шикування вказати. Виконувати за командами.

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів.  Виконувати  за командами. Виправляти помилки : підказкою, підрахунком, повторним поясненням, повторним виконанням. Темп і ритм повільні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів. Пояснити, роздивитись кінограму з техніки відштовхування в стрибках у довжину з розбігу.

 

 

 

Перешикувати в дві колони.

Фронтальний метод організації діяльності учнів. Пояснити, показати.

Виправляти помилки : підказкою, повторним поясненням, повторним виконанням.

 

 

Потоковий метод організації діяльності учнів. Пояснити , показати.

Виправляти помилки : підказкою, повторним поясненням, повторним виконанням.

 

Фронтальний  метод організації діяльності учнів. Пояснити, показати.

Виправляти помилки : підказкою, повторним поясненням, повторним виконанням.

 

Потоковий метод організації діяльності учнів. Звернути увагу на вірне відштовхування (повне випрямлення  повштовхової ноги та високого швидкого взмаха другою ногою).

Виправляти помилки : повторним поясненням, повторним виконанням.

 

 

 

 

 

 

 

Норма 130 – 150 уд/хв

Посібник автора О.Кругляк "Рухливі ігри та естафети в школі".– Тернопіль:

"Підручники і посібники", 2004. ст.33

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вказати місце шикування виконувати за командами.

 

 

Темп повільний. 

 

Норма 90 – 100 уд/хв

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

 

Пояснити об'єктивність оцінювання.

 

 

Пояснити, показати.

 

 

Перехід у колоні по одному. Призначити направляючого та   замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
24 січня
Переглядів
311
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку