Конспект уроку з фізичної культури для 5-го класу. "Модуль: Легка атлетика."

Про матеріал

Конспект можна використати при навчанні техніці відштовхування в стрибках у довжину з розбігу. Розвивати рухливі якості :швидкість та координацію рухів

Перегляд файлу

План-конспект  уроку   для 5 класу

Модуль: Легка атлетика, рухливі ігри.

 

Завдання уроку:

1. Повторити   комплекс   загальнорозвивальних вправ № 1.

2. Навчити техніці відштовхування  в стрибках у довжину з розбігу.

3. Розвивати  рухливі  якостей :  швидкість  та координацію  рухів  .

4.Виховання морально – вольових якостей :  виховання в учнів інтересу і звички до занять фізичними вправами.

 

Місце проведення : стадіон .

 

Інвентар:  секундомір, свисток, крейда, маски, контрольні навчальні нормативи і вимоги.

п/п

 

Програмний зміст уроку

 

Дозування

 

Організаційні та методичні вказівки.

 

І

 

1.

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ

 

1.

 

 

1.1.

 

 

 

 

1.2

 

 

 

 

 

1.3.

 

 

 

 

 

1.4.

 

 

 

2.

 

 

 

3.1.

 

 

3.2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ

 

1.

2.

 

 

 

3.

 

 

4.

 

 

6.

 

 

 

 

 

ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА

 

Організований перехід до місць занять.

 

 

 

Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок.

 

 

 

 

 

 

 Повторити  правила безпеки під час стрибків у довжину з розбігу. Перевірка ЧСС

 

 

Повторити виконання стройових вправ на місці :

"Ліворуч!", "Праворуч!".

 

 

Повторити різновиди ходьби:

  • похідним кроком;
  • стройовим кроком;
  • на зовнішній та внутрішніх сторонах ступенів;
  • на носках, п’ятах;
  • похідним кроком.

 

Повторити різновиди бігу :

  • повільний біг;
  • з виносом прямих ніг вперед;
  • із закиданням гомілок назад;
  • повільний біг із переходом на ходьбу.

 

Перешикування у шеренгу по чотири.

 

 

Повторити  комплекс  загальнорозвивальних вправ  № 1.

 

 

І.В.п . – о.с. 1. Піднятися на носки, руки вгору, подивитися на пальці – вдих.

2. В.п. – видих.

 

ІІ.В.п. – стійка ноги нарізно. 1. Присісти, руками торкнутися підлоги поміж ніг – видих. 2. В.п. – вдих.

 

 

ІІІ.В.п. – руки вперед. 1. Нахил вперед, руки вниз – видих. 2. В.п. –вдих.

 

 

IV.В.п. – ноги нарізно. 1. Нахил вліво, рука ковзає по стегну вниз, пра­ва по тулубу вгору. 2. В.п. 3. Те ж саме в праву сторону. 4. В.п. Дихання довільне.

 

V.В.п. – руки на пояс. 1. Стрибки на двох ногах із просуванням уперед.   Дихання довільне.

 

 

VI.  Повільна ходьба по колу з високим підніманням колін. Дихання до­вільне. 

 

 

 

 

 

ОСНОВНА ЧАСТИНА

 

Навчити техніці відштовхування в стрибках  у довжину.

 

 Імітація рухів під час відштовхування на місці з підйомом коліна  махової ноги.

 

 

 

Стрибки з місця відштовхуванням однієї ноги з приземленням на махову ногу.

 

 

 

 

Стрибки з місця поштовхом однієї ноги  з приземленням на обидві. 

 

 

 

 

Стрибки в кроці , відштовхуючись під час повільного бігу  через 1 крок, 2 кроки, 3 кроки.

 

 

 

  

 

                  2 кроки                      3 кроки

 

 

Рухлива гра "Карасі і щука".

 

 

 

Повторити правила гри. Вибрати "щук ", накреслити 2 "затоки". Перевірка ЧСС.

 

Провести рухливу гру "Карасі і щука".

Правила гри :

На протилежних боках майданчика накреслюють дві «затоки», де живуть «карасі». Відстань між «затоками» 15-20 м. «Щуки» стають посе­редині майданчика — «річки». Усі учні — «карасі» — стають у шеренгу на одному кінці майданчика. За коман­дою вчителя (ведучого) «Раз, два, три, пливи!» всі «карасі» перепливають (біжать) у другу «затоку», а «щуки» їх ло­влять. Повторюючи гру, вибирають інших «щук».

"Щуки" можуть триматися за руки.

 

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

 

Шикування

 Ходьба, вправа на розслаблення :

1. -  руки вгору, подивитися на пальці – вдих. 2 – руки вниз – видих.

Перевірка ЧСС

 Підсумок проведеного уроку.

 

 

Оцінити учнів за бальною системою.

 

 

Завдання додому : виконувати комплексу  загальнорозвивальних вправ  № 1.

 

Організований перехід до класу. 

 

 

 

 

до 10 хв.

 

до 60 с .

 

 

 

до 60 с .

 

 

 

 

 

 

 

до 60 с.

 

 

 

до 30 с.

 

 

 

 

 

до 15 м

до 15 м

до 15 м

 

до 15 м

до 15 м

 

 

до 40 м

до 20 м

до 20 м

до 40 м

 

 

до 30 с.

 

 

до 3 хв.

 

 

 

8 -10 р .

 

 

 

 

6 – 8 р .

 

 

 

 

8-10 р .

 

 

 

по 4 рази

в кожен

бік

сторону

5 – 10 стрибків

 

 

 

15 – 20 с.

 

 

 

 

 

 

 

до 30 хв.

 

до 15 хв.

 

5 – 7 р.

 

 

 

4 – 6 р.

 

 

 

 

 

4 – 6 р.

 

 

 

 

 

6 – 8 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

до 15 хв.

 

 

 

6 с

до 2 хв.

 

 

до 13 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

до 5 хв.

 

до 30 с.

до 2 хв.

 

 

6 с

до 30 с.

 

 

до 30 с.

 

 

 

 

 

 

 

Перехід у колоні по одному, призначивши направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів. Шикування біля лінії старту. Рапорт за встановленою формою. Завдання на урок : повідомити, пояснити, отримати зворотну інформацію про розуміння учнями завдань уроку. Перевірити готовність учнів до уроку.

Норма 80 – 90 уд/хв

Фронтальний метод організації діяльності учнів. Нагадати  відповідні  вимоги та інструкції.

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів. Виконувати за командами.

 

 

 

 

Потоковий метод організації діяльності учнів. Виконувати за командами.

 

Руки в сторони

 

Руки за головою

 

 

Потоковий метод організації діяльності учнів.   Темп середній. Виправляти помилки : підказкою, порадою,  повторним виконанням.

 

 

Місце шикування вказати. Виконувати за командами.

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів.  Виконувати  за командами. Виправляти помилки : підказкою, підрахунком, повторним поясненням, повторним виконанням. Темп і ритм повільні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів. Пояснити, роздивитись кінограму з техніки відштовхування в стрибках у довжину з розбігу.

 

 

 

Перешикувати в дві колони.

Фронтальний метод організації діяльності учнів. Пояснити, показати.

Виправляти помилки : підказкою, повторним поясненням, повторним виконанням.

 

 

Потоковий метод організації діяльності учнів. Пояснити , показати.

Виправляти помилки : підказкою, повторним поясненням, повторним виконанням.

 

Фронтальний  метод організації діяльності учнів. Пояснити, показати.

Виправляти помилки : підказкою, повторним поясненням, повторним виконанням.

 

Потоковий метод організації діяльності учнів. Звернути увагу на вірне відштовхування (повне випрямлення  повштовхової ноги та високого швидкого взмаха другою ногою).

Виправляти помилки : повторним поясненням, повторним виконанням.

 

 

 

 

 

 

 

Норма 130 – 150 уд/хв

Посібник автора О.Кругляк "Рухливі ігри та естафети в школі".– Тернопіль:

"Підручники і посібники", 2004. ст.33

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вказати місце шикування виконувати за командами.

 

 

Темп повільний. 

 

Норма 90 – 100 уд/хв

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

 

Пояснити об'єктивність оцінювання.

 

 

Пояснити, показати.

 

 

Перехід у колоні по одному. Призначити направляючого та   замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

 

 

docx
Додано
24 січня 2018
Переглядів
4352
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку