Конспект можна використати при навчанні техніці відштовхування в стрибках у довжину з розбігу. Розвивати рухливі якості :швидкість та координацію рухів
План-конспект уроку для 5 класу
Модуль: Легка атлетика, рухливі ігри.
Завдання уроку:
1. Повторити комплекс загальнорозвивальних вправ № 1.
2. Навчити техніці відштовхування в стрибках у довжину з розбігу.
3. Розвивати рухливі якостей : швидкість та координацію рухів .
4.Виховання морально – вольових якостей : виховання в учнів інтересу і звички до занять фізичними вправами.
Місце проведення : стадіон .
Інвентар: секундомір, свисток, крейда, маски, контрольні навчальні нормативи і вимоги.
№ п/п |
Програмний зміст уроку |
Дозування |
Організаційні та методичні вказівки. |
І
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
ІІ
1.
1.1.
1.2
1.3.
1.4.
2.
3.1.
3.2.
ІІІ
1. 2.
3.
4.
6.
|
ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА
Організований перехід до місць занять.
Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок.
Повторити правила безпеки під час стрибків у довжину з розбігу. Перевірка ЧСС
Повторити виконання стройових вправ на місці : "Ліворуч!", "Праворуч!".
Повторити різновиди ходьби:
Повторити різновиди бігу :
Перешикування у шеренгу по чотири.
Повторити комплекс загальнорозвивальних вправ № 1.
І.В.п . – о.с. 1. Піднятися на носки, руки вгору, подивитися на пальці – вдих. 2. В.п. – видих.
ІІ.В.п. – стійка ноги нарізно. 1. Присісти, руками торкнутися підлоги поміж ніг – видих. 2. В.п. – вдих.
ІІІ.В.п. – руки вперед. 1. Нахил вперед, руки вниз – видих. 2. В.п. –вдих.
IV.В.п. – ноги нарізно. 1. Нахил вліво, рука ковзає по стегну вниз, права по тулубу вгору. 2. В.п. 3. Те ж саме в праву сторону. 4. В.п. Дихання довільне.
V.В.п. – руки на пояс. 1. Стрибки на двох ногах із просуванням уперед. Дихання довільне.
VI. Повільна ходьба по колу з високим підніманням колін. Дихання довільне.
ОСНОВНА ЧАСТИНА
Навчити техніці відштовхування в стрибках у довжину.
Імітація рухів під час відштовхування на місці з підйомом коліна махової ноги.
Стрибки з місця відштовхуванням однієї ноги з приземленням на махову ногу.
Стрибки з місця поштовхом однієї ноги з приземленням на обидві.
Стрибки в кроці , відштовхуючись під час повільного бігу через 1 крок, 2 кроки, 3 кроки.
2 кроки 3 кроки
Рухлива гра "Карасі і щука".
Повторити правила гри. Вибрати "щук ", накреслити 2 "затоки". Перевірка ЧСС.
Провести рухливу гру "Карасі і щука". Правила гри : На протилежних боках майданчика накреслюють дві «затоки», де живуть «карасі». Відстань між «затоками» 15-20 м. «Щуки» стають посередині майданчика — «річки». Усі учні — «карасі» — стають у шеренгу на одному кінці майданчика. За командою вчителя (ведучого) «Раз, два, три, пливи!» всі «карасі» перепливають (біжать) у другу «затоку», а «щуки» їх ловлять. Повторюючи гру, вибирають інших «щук». "Щуки" можуть триматися за руки.
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
Шикування Ходьба, вправа на розслаблення : 1. - руки вгору, подивитися на пальці – вдих. 2 – руки вниз – видих. Перевірка ЧСС Підсумок проведеного уроку.
Оцінити учнів за бальною системою.
Завдання додому : виконувати комплексу загальнорозвивальних вправ № 1.
Організований перехід до класу.
|
до 10 хв.
до 60 с .
до 60 с .
до 60 с.
до 30 с.
до 15 м до 15 м до 15 м
до 15 м до 15 м
до 40 м до 20 м до 20 м до 40 м
до 30 с.
до 3 хв.
8 -10 р .
6 – 8 р .
8-10 р .
по 4 рази в кожен бік сторону 5 – 10 стрибків
15 – 20 с.
до 30 хв.
до 15 хв.
5 – 7 р.
4 – 6 р.
4 – 6 р.
6 – 8 р.
до 15 хв.
6 с до 2 хв.
до 13 хв.
до 5 хв.
до 30 с. до 2 хв.
6 с до 30 с.
до 30 с.
|
Перехід у колоні по одному, призначивши направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.
Фронтальний метод організації діяльності учнів. Шикування біля лінії старту. Рапорт за встановленою формою. Завдання на урок : повідомити, пояснити, отримати зворотну інформацію про розуміння учнями завдань уроку. Перевірити готовність учнів до уроку. Норма 80 – 90 уд/хв Фронтальний метод організації діяльності учнів. Нагадати відповідні вимоги та інструкції.
Фронтальний метод організації діяльності учнів. Виконувати за командами.
Потоковий метод організації діяльності учнів. Виконувати за командами.
Руки в сторони
Руки за головою
Потоковий метод організації діяльності учнів. Темп середній. Виправляти помилки : підказкою, порадою, повторним виконанням.
Місце шикування вказати. Виконувати за командами.
Фронтальний метод організації діяльності учнів. Виконувати за командами. Виправляти помилки : підказкою, підрахунком, повторним поясненням, повторним виконанням. Темп і ритм повільні.
Фронтальний метод організації діяльності учнів. Пояснити, роздивитись кінограму з техніки відштовхування в стрибках у довжину з розбігу.
Перешикувати в дві колони. Фронтальний метод організації діяльності учнів. Пояснити, показати. Виправляти помилки : підказкою, повторним поясненням, повторним виконанням.
Потоковий метод організації діяльності учнів. Пояснити , показати. Виправляти помилки : підказкою, повторним поясненням, повторним виконанням.
Фронтальний метод організації діяльності учнів. Пояснити, показати. Виправляти помилки : підказкою, повторним поясненням, повторним виконанням.
Потоковий метод організації діяльності учнів. Звернути увагу на вірне відштовхування (повне випрямлення повштовхової ноги та високого швидкого взмаха другою ногою). Виправляти помилки : повторним поясненням, повторним виконанням.
Норма 130 – 150 уд/хв Посібник автора О.Кругляк "Рухливі ігри та естафети в школі".– Тернопіль: "Підручники і посібники", 2004. ст.33
Фронтальний метод організації діяльності учнів.
Вказати місце шикування виконувати за командами.
Темп повільний.
Норма 90 – 100 уд/хв Акцентувати увагу на основних моментах уроку.
Пояснити об'єктивність оцінювання.
Пояснити, показати.
Перехід у колоні по одному. Призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.
|