Сформувати свідомість учнів ,щодо корисності та необхідності занять фізичною культурою та спортом;
- збагатити знання учнів стосовно олімпійських видів спорту,історії Олімпійських ігор,видатних спортсменів;
-сформувати позитивне відношення та стійкий інтерес до фізичної культури,спорту,олімпійського руху та здорового способу життя;
-сприяти вихованню почуття патріотизму,гордості за успіхи українських спортсменів,які гідно представляють нашу державну на міжнародних змаганнях найвищих рівнів;
Спортивно-масовий захід для учнів 2-4 класів.
«Олімпійське Лелеченя»
МЕТА:
-сформувати свідомість учнів щодо корисності та необхідності занять фізичною культурою та спортом;
- збагатити знання учнів стосовно олімпійських видів спорту,історії Олімпійських ігор,видатних спортсменів;
-сформувати позитивне відношення та стійкий інтерес до фізичної культури,спорту,олімпійського руху та здорового способу життя;
-сприяти вихованню почуття патріотизму,гордості за успіхи українських спортсменів,які гідно представляють нашу державну на міжнародних змаганнях найвищих рівнів;
-сприяти поширенню ідей гуманізму.
Місце проведення: спортивний зал школи.
Обладнання:олімпійський прапор та смолоскип,фішки та стійки,обручі,футбольні м’ячі,фонограми.
Система оцінювання: за перемогу в конкурсі команда отримує 2бали, за поразку 1. Перемагає команда,що набрала більшу кількість балів.
Хід свята.
Вед 1. Здрастуйте,дорогі гості!Раді вітати вас на нашому святі! Сьогодні ви станете свідками народження майбутніх спортсменів. Зустрічайте-майбутнє України! Ми розпочинаємо урочисту церемонію відкриття свята Олімпійське Лелеченя.
Всіх зібрало,свято спорту і добра
В залі гості,юні олімпійці
Тож розпочинати вже пора.
Вед 2. Довгий шлях долає Олімпійський вогонь. Його запалюють грецькі дівчата біля руїн Древньої Еллади. Багато разів переходячи із рук в руки, поспішає факел через весь світ,щоб досягти олімпійського стадіону. Сьогодні ми запалюємо Олімпійський вогонь-символ миру і дружби народів планети.
Зевс: Вітаю вас,дорогі діти і шановні гості! Ви мене впізнали? Я бог Зевс-покровитель олімпійців. А прийшов я до вас із самої Греції. У Греції мене всі знають і поважають, бо я завжди допомагаю людям усувати чвари,суперечки, судити змагання. А роблю я це завжди мудро і об’єктивно. Ніхто не залишається ображеним. Ось і сьогодні, дізнавшись, що у вас відкриття свята я вирішив неодмінно побувати і оцінити ваші змагання.
Вед 1: Священний вогонь Олімпійський,
Гори над планетою століття!
І факел, сьогодні запалений,
Нехай полум’я дружби горить.
І гасло: «Мир усім народам!»
На святі нашому звучить.
Вед 2. Із Греції всі гості прибувають,
Оплесками Афродіту зустрічають!
(заходить Афродіта)
Афродита:. Я Афродіта! Богиня молодості,грації ,краси!
Зі сортом закликають всіх дружити,
Спортивний дух в душі не загаси!
Я щиро вірю в те,що звідси
Зростуть майбутні олімпійці!
Вед1 . Розквітає країна рідна,
Щедра і багата!
І її турбота ніжна-
Про вас дівчата і хлоп’ята,
Щоб росли ви вмілими,
Сильними,сміливими.
Вед 2. Олімпійці всі зібрались
Здалеку і звідсіля.
Тож нехай скоріш стартує
Дружба,мир й «Лелеченя».
Команди на старт!
1 Конкурс. Презентація команд.
«Капітошки»
«Чебурашки»
2 Конкурс. «Голкове вушко». Уздовж лінії естафети на землі лежать обручі. Стартуючий повинен добігти до обруча, підняти його і протягнути через себе.
3 Конкурс. «Важка ноша». Команда отримує ложку та тенісний м’яч. Ложка береться в зуби , м’ячик в ложку і долається дистанція. Якщо м’яч впаде, гравець зупиняється, піднімає його і після цього продовжує свою дорогу. Хто швидше впорається із завданням той і переміг.
4 Конкурс. «Стрибки через скакалку на кожен крок». Гравець біжить по дистанції, перестрибуючи на кожен крок через скакалку,яку крутить сам, утримуючи її в руках. Шаг-стрибок. Будь-яка помилка-штрафний час.(+1сек.)
5 Конкурс. «Посадка картоплі». По дистанції намальовані 4 кола на відстані1м. У гравця в руці дитяче відерце,в якому – 4 середнього розміру картоплі. Після отримання естафети гравець добігає до першого кола викладає в нього 1 картоплину, перебігає до 2-3-4,так саме викладає по 1 картоплі. Фінішує до лінії передачі естафети з пустим відерцем в руках. Передає естафету. Штрафним часом(+1сек.) наказується будь-які порушення правил, у тому числі якщо картопля викотилася із обруча.
6 Конкурс. «Передача». Команда шикується парами і за сигналом починає біг,оббігаючи кеглі вперед і назад. Умова-пара тримається за руки і в одного учня знаходиться баскетбольний м’яч,який передається наступній парі,як естафета. Якщо стійки були здвигнуті,гравці залишаються,щоб їх поставити на місце. По фінішуванню останньої пари фіксується кінець естафети.
Вед 1: Ну що ж бурхливі старти вже позаду
Змагалась спритно дітвора
Але вогонь пішов до спаду
Й нагородити юних олімпійців вже пора.
Вед 2: І настав у нас зараз
Самий довгоочікуваний час
Якщо все вже готово
Нехай журі замовить слово!
Виступ журі.
Вед 1: Ось і завершились наші змагання. Ви всі добре змагались. Судді відмітили активність команд, високий рівень фізичної підготовки, прагнення до перемоги. Ви дійсно проявили себе справжніми спортсменами,готовими до чесної боротьби. Вітаємо переможців та призерів змагань, бажаємо Вам у подальшому легких стартів та вдалих виступів.
Вед 2: Сподіваємось, що ви отримали нові емоції, знання, скільки необхідно докласти сил,здійснити важкої щоденної роботи для того, щоб завоювати медаль. Пам’ятайте ,у кожного є своя олімпійська сходинка,своя олімпійська висота, і щоб її досягти потрібно мати велике бажання,віру у свої сили і щоденно докладати зусиль для здійснення своєї мрії. Бажаємо кожному із вас обов’язково її досягти! До нових зустрічей!