Конспект уроку з фізичної культури для 5 класу на тему: "Біг по дистанції 2х30, 2х40. Біг від 100 до 500м. Рухливі ігри та естафети.")

Про матеріал
Конспект уроку з фізичної культури, освітні завдання якого навчити учнів техніки бігу по дистації. Розвивати у дітей фізичні якості і рухові здібності.
Перегляд файлу

 План- конспект                                                                                        Урок № 

 

Для__5  кл__    Модуль   Легка атлетика.  Біг по дистанції 2х30, 2х40. Біг від 100 до 500м. Рухливі ігри та естафети.
 

Завдання:

Виховні:    Сприяти розвитку морально - волових якостей, швидкості, витривалості, координації рухів

Освітні:

1.      Повторити з учнями положення низького старту, стартовий розбіг.

2.      Навчити учнів техніки бігу по дистанції.  

3.      Відпрацьовувати   елементи  вправ  за допомогою рухливих ігор та естафет.

 

Оздоровчі: _Розвивати у дітей основні фізичні якості і рухові здібності.

 

Місце проведення спортивний майданчик  

 

Інвентар_   м’ячі, свисток, секундомір.

 

№ п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні         вказівки

   І.                                                            Підготовча частина (9 хв.)

 

1.

 

Організаційний момент.  Шикування, рапорт. Оголошення завдань уроку.

Визначення ЧСС

 

1 хв.

 

10 с.

 

Звернути увагу на правильну стійку, спортивну форму.

 

2.

Нагадування правил­
  техніки безпеки на уроках
фізичної культури та під час за­нять легкою атлетикою

 

1 хв.

 

 

3.

Вправи у русі для зміцнення м'язів стопи і профілактики плоскостопості:

а) ходьба в колоні по одному: на носках, п’ятках, на внутрішній стороні стопи, руки на поясі; на зовнішній стороні стопи, руки на поясі;  

б) біг: приставним кроком праворуч та ліворуч; спиною вперед, перехресними кроками; 
в) ходьба

2 хв.

 

Дистанція два кроки.  Повільний темп.

 

 

4.

Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі:

а) ходьба в колону по одному;

б) в. п. — руки до плечей; 1-4 колові оберти вперед, 5-8 – колові оберти назад.

 

в) в.п. – руки перед грудьми, зігнуті в ліктьових суглобах 1 — крок лівою ногою, поворот тулуба праворуч; 2 — крок правою ногою, поворот тулуба ліворуч;

г) в. п.— руки вгору, на кожний крок зміна положення рук;

 

д) в. п.— руки на поясі; 1—2 — крок лівою ногою, змах правого ногою вперед, руки вперед; 3—4 — те ж саме з правої ноги.

3 хв.

 

 

8—10

разів

 

8—10

разів

 

 

 

  8—10

разів

 

        8—10

разів

 

 

 

Збільшувати амплітуду  руху (темп повільний).

 

 

Стежити за правильністю постави й чіткістю виконання вправ.

  

Ноги не згинати, змах виконувати з повною

5.

 

Рівномірний біг

1 хв.

Темп повільний

 

6.

 

Ходьба з глибокими вдихами та видихами

 

 

30 с.

 

Інтервал два кроки

7.

 

 

Перешикування в шеренгу

Визначення ЧСС

20 с.

10 с.

 

  ІІ.                                                                Основна частина (31 хв.)

1.

Спеціальні та підготовчі бігові вправи:

     а) біг із високим підніманням
стегна;

 

б) стрибкоподібний біг з ноги на
ногу;                                              

 

      

в) біг із закиданням гомілки на­
зад з почерговим торканням
п'ятами сідниць;

 

    г) біг з високого старту
з прискоренням;

д) біг з низького старту з прискоренням

 

 8 хв.

2 рази по 10 м.

  

2 рази по 10 м.

 

 

2 рази по 10 м.

 

 

2 рази по 10 м.

 

 

 

Біг у русі (тулуб прямий) Середній темп

 

 Повне розгинання поштовхової ноги

Середній темп

 

 Середній темп

 

 

 Збереження оптимального нахилу тулуба.

Активне відштовхування і виніс стегна

 

2.

Ходьба з глибокими вдихами та видихами

1 хв.

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 Біг по дистанції. 
Для техніки бігу по дистанції характерний невеликий нахил тулуба вперед (близький 4-6 градусів). Більша швидкість вимагає більшого нахилу вперед і навпаки.
Голова тримається прямо, погляд спрямовується вперед, плечі вільно розправлені, ненапружені, не піднімаються вгору. Кисті при русі вперед не перетинають середньої лінії тіла і піднімаються приблизно до кінця ключиці. Нога ставиться на опору пружно на зовнішнє склепіння передньої частини стопи з наступним опусканням на всю стопу. Сліди стоп на доріжці знаходяться на одній прямій, носки не розвертаються в сторони.

 

8хв

 

2 рази х 30м,

 

 

 

2 рази х 40м. 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://4.bp.blogspot.com/-20l2xv9B-wk/VuM5VImM2nI/AAAAAAAAABc/ZZARJ3Q64IMKdoTLXtfs7JtVjaKlYteZw/s200/2016-03-11_225501.jpg

 

 

 Слідкувати за правильністю виконання вправи. Темп швидкий.

В парах

  

 

 

 

4.

 

Вправи на відновлення дихання

 

1 хв.

 

 

 

5.

Естафета «Передав-сідай»

Гравці розбиваються на кілька команд по 5–6 чоловік у кожній, вибирають капітанів і вишиковуються у колони по одному. Поперед кожної колони обличчям до неї на відстані 5–6 кроків стають капітани. Капітани одержують по м’ячу. За сигналом капітан кидає м’яч першому гравцеві у своїй колоні. Піймавши м’яч, той повертає його капітанові й сідає на землю (у спортивному залі – на гімнастичну лаву). Капітани кидають м’яч наступним по черзі. Одержавши м’яч від останнього гравця своєї колони, капітан піднімає його вгору, а всі гравці його команди підхоплюються.

Виграє команда, капітан якої першим підняв м’яч і границі якої першими підхопилися.

 

Якщо під час гри хто-не-будь із учасників упустить м’яч   він повинен його підняти й кинути капітанові, ставши знову на місце.

7 хв.

 

https://3.bp.blogspot.com/-UvnbK2sArSQ/VuM5mM_MajI/AAAAAAAAABg/BAbL5_5Mul4MwoReSv9QkS5QRs3pJlCmA/s200/2016-03-11_231431.jpg

 

6

Рухлива гра "Гонка м’ячів"

Гравці утворюють широке коло і розраховуються на перший-другий. Перші номери — одна команда, дру­гі інша — команда.

Капітани кожної команди стоять у центрі кола один біля одного. У них у руках м’ячі. За сигналом вчи­теля м’ячі передають по колу, у різні сторони, через одного, гравцям своєї команди (для однієї команди можна використати нагруд­ні номери, які виготовляються на уроках трудового навчання). Кожна коман­да намагається швидко виконувати передачу м’яча.

Виграє команда, яка першою закінчила передачу м’яча.

5 хв

 

https://2.bp.blogspot.com/-mcmqGYzpXK4/VuM5q9rVn0I/AAAAAAAAABk/p4VC6txhHA4fxbnjtCXIpF1UYGjqq4_jg/s200/2016-03-11_232242.jpg

 

 ІІІ.                                                              Заключна частина (5 хв.)

 

1.

 

Шикування, ходьба на місці

 

2 хв.

 

Темп повільний

2. 

Вправи на розслаблення та від­новлення дихання

1 хв.

 

3.

Підсумок уроку.

Визначення ЧСС

1 хв.

10 с.

 Дати рекомендації  щодо покращення рухових якостей під час виконання рухливих ігор.

 

4.

 

Домашнє завдання.

 

 

1 хв.

 

 Завдання додому:  Стрибки на скакалці

 

Виходимо із спортивного майданчика звичайним кроком в колону один за одним, не виходячи зі строю, тримаючи 2 кроки дистанцію.

 

 

docx
Додано
10 листопада 2019
Переглядів
1715
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку