План- конспект Урок №
Для__5 кл__ Модуль Легка атлетика. Біг по дистанції 2х30, 2х40. Біг від 100 до 500м. Рухливі ігри та естафети.
Завдання:
Виховні: Сприяти розвитку морально - волових якостей, швидкості, витривалості, координації рухів
Освітні:
1. Повторити з учнями положення низького старту, стартовий розбіг.
2. Навчити учнів техніки бігу по дистанції.
3. Відпрацьовувати елементи вправ за допомогою рухливих ігор та естафет.
Оздоровчі: _Розвивати у дітей основні фізичні якості і рухові здібності.
Місце проведення спортивний майданчик
Інвентар_ м’ячі, свисток, секундомір.
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
|||
І. Підготовча частина (9 хв.) |
||||||
1. |
Організаційний момент. Шикування, рапорт. Оголошення завдань уроку. Визначення ЧСС |
1 хв.
10 с. |
Звернути увагу на правильну стійку, спортивну форму. |
|||
2. |
Нагадування правил |
1 хв. |
|
|||
3. |
Вправи у русі для зміцнення м'язів стопи і профілактики плоскостопості: а) ходьба в колоні по одному: на носках, п’ятках, на внутрішній стороні стопи, руки на поясі; на зовнішній стороні стопи, руки на поясі;
б) біг: приставним кроком праворуч та ліворуч; спиною вперед, перехресними кроками; |
2 хв.
|
Дистанція два кроки. Повільний темп.
|
|||
4. |
Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі: а) ходьба в колону по одному; б) в. п. — руки до плечей; 1-4 колові оберти вперед, 5-8 – колові оберти назад.
в) в.п. – руки перед грудьми, зігнуті в ліктьових суглобах 1 — крок лівою ногою, поворот тулуба праворуч; 2 — крок правою ногою, поворот тулуба ліворуч; г) в. п.— руки вгору, на кожний крок зміна положення рук;
д) в. п.— руки на поясі; 1—2 — крок лівою ногою, змах правого ногою вперед, руки вперед; 3—4 — те ж саме з правої ноги. |
3 хв.
8—10 разів
8—10 разів
8—10 разів
8—10 разів |
Збільшувати амплітуду руху (темп повільний).
Стежити за правильністю постави й чіткістю виконання вправ.
Ноги не згинати, змах виконувати з повною |
|||
5.
|
Рівномірний біг |
1 хв. |
Темп повільний |
|||
6.
|
Ходьба з глибокими вдихами та видихами
|
30 с. |
Інтервал два кроки |
|||
7.
|
Перешикування в шеренгу Визначення ЧСС |
20 с. 10 с. |
|
|||
ІІ. Основна частина (31 хв.) |
||||||
1. |
Спеціальні та підготовчі бігові вправи:
а) біг із високим підніманням
б) стрибкоподібний біг з ноги на
в) біг із закиданням гомілки на
г) біг з високого старту д) біг з низького старту з прискоренням
|
8 хв. 2 рази по 10 м.
2 рази по 10 м.
2 рази по 10 м.
2 рази по 10 м.
|
Біг у русі (тулуб прямий) Середній темп
Повне розгинання поштовхової ноги Середній темп
Середній темп
Збереження оптимального нахилу тулуба. Активне відштовхування і виніс стегна
|
|||
2. |
Ходьба з глибокими вдихами та видихами |
1 хв. |
|
|||
3.
|
Біг по дистанції. |
8хв
2 рази х 30м,
2 рази х 40м.
|
Слідкувати за правильністю виконання вправи. Темп швидкий. В парах
|
|||
4. |
Вправи на відновлення дихання |
1 хв.
|
|
|||
5. |
Естафета «Передав-сідай» Гравці розбиваються на кілька команд по 5–6 чоловік у кожній, вибирають капітанів і вишиковуються у колони по одному. Поперед кожної колони обличчям до неї на відстані 5–6 кроків стають капітани. Капітани одержують по м’ячу. За сигналом капітан кидає м’яч першому гравцеві у своїй колоні. Піймавши м’яч, той повертає його капітанові й сідає на землю (у спортивному залі – на гімнастичну лаву). Капітани кидають м’яч наступним по черзі. Одержавши м’яч від останнього гравця своєї колони, капітан піднімає його вгору, а всі гравці його команди підхоплюються. Виграє команда, капітан якої першим підняв м’яч і границі якої першими підхопилися.
Якщо під час гри хто-не-будь із учасників упустить м’яч він повинен його підняти й кинути капітанові, ставши знову на місце. |
7 хв. |
|
|||
6 |
Рухлива гра "Гонка м’ячів" Гравці утворюють широке коло і розраховуються на перший-другий. Перші номери — одна команда, другі інша — команда. Капітани кожної команди стоять у центрі кола один біля одного. У них у руках м’ячі. За сигналом вчителя м’ячі передають по колу, у різні сторони, через одного, гравцям своєї команди (для однієї команди можна використати нагрудні номери, які виготовляються на уроках трудового навчання). Кожна команда намагається швидко виконувати передачу м’яча. Виграє команда, яка першою закінчила передачу м’яча. |
5 хв |
|
|||
ІІІ. Заключна частина (5 хв.) |
||||||
1. |
Шикування, ходьба на місці |
2 хв. |
Темп повільний |
|||
2. |
Вправи на розслаблення та відновлення дихання |
1 хв. |
|
|||
3. |
Підсумок уроку. Визначення ЧСС |
1 хв. 10 с. |
Дати рекомендації щодо покращення рухових якостей під час виконання рухливих ігор. |
|||
4. |
Домашнє завдання.
|
1 хв. |
Завдання додому: Стрибки на скакалці |
|||
Виходимо із спортивного майданчика звичайним кроком в колону один за одним, не виходячи зі строю, тримаючи 2 кроки дистанцію.
|
||||||