Розробка уроку " Чарівний світ волейболу" 5 клас

Про матеріал
Удосконалювати навички передачі і прийому м’яча зверху двома руками.Розвивати спритність, швидкість, швидкісно-силові якості, координацію рухів, увагу.Сприяти гармонійному розвитку учнів з допомогою фізичних вправ з волейболу. Виховувати потребу в систематичних заняттях фізичною культурою, дисциплінованість, доброзичливе ставлення до товаришів.
Перегляд файлу

Тема: «Чарівний світ волейболу»    5 клас

Завдання: 1.Удосконалювати навички передачі і прийому м’яча зверху                                                                                          двома руками.

2.Розвивати спритність, швидкість, швидкісно-силові якості, координацію рухів, увагу.

3.Сприяти гармонійному розвитку учнів з допомогою фізичних вправ з  волейболу.

4.Виховувати потребу в систематичних заняттях фізичною культурою, дисциплінованість, доброзичливе ставлення до товаришів.

Місце проведення: спортзал Вільшанської

Інвентар: султанчики, волейбольні м’ячі, фішки, турнірна таблиця, магнітофон.

 

Частини уроку

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча

15хв

1. Шикування в одну шеренгу, привітання.

 

 

 

 

2. Метод «Мікрофон» по темі «Розвиток волейболу в Україні».

  • Що таке волейбол?
  • Який склад команди?
  • Яка мета гри?
  • Яка вага м’яча?
  • Як визначають переможців?
  • Коли волейбол з’явився в Україні?
  • Яких ви знаєте видатних українських волейболістів?

3. Повідомлення завдань уроку.

4. Стройові вправи.

5. Різновиди ходьби.

 

 

6. Біг з прискоренням.

 

 

 

 

Ходьба.

 

Перешикування в чотири колони.

7. Комплекс ЗРВ на місці із султанчиками.

1. В. п .- о. с.

 1- ліву ногу підняти на носок, ліву руку зігнути вперед;

2- те саме з правої ноги.

2. В. п. – о. с.

1- коловий мах лівою рукою назад;

2- та саме правою рукою;

3-4 – колові махи двома руками назад.

3. В. п. – стійка ноги нарізно, руки вперед.

1- ліву руку зігнути назад вліво;

2 – в. п.;

3-4 – те саме правою рукою;

5 – ліву руку назад вліво;

6 – в. п.;

7-8 – те саме правою рукою.

4. В. п. – стійка ноги нарізно, руки в сторони.

1 – поворот вліво, праву руку зігнути вперед;

2 – поворот вправо, ліву руку зігнути вперед.

5. В. п. – стійка ноги нарізно, руки в сторони, нахил вперед.

1 – поворот вліво;

2 – поворот вправо.

6. В. п. – стійка ноги нарізно, руки в сторони.

1 – схресний  мах руками вперед;

2 – в. п.

7. В. п. – стійка ноги нарізно, нахил тулуба вперед.

1-2 – позмінне положення рук.

8. В. п. – руки догори.

1 – зігнути ліву ногу вперед і праву руку;

2 – в. п.

3-4 – те саме з правої ноги.

9. В. п. – стійка ноги нарізно, руки зігнуті вперед.

1 – нахил вліво, руки вверх;

2 – в. п.

3-4 – те саме вправо.

10. В. п. – руки в сторони.

1 – мах лівою ногою вперед, руки вперед;

2 – в. п.

3-4 – те саме правою ногою.

11. В. п. – о. с.

1 – випад вліво, руки вверх;

2 – в. п.

3-4 – те саме вправо.

12. В. п. – о. с.

1 – стрибком ноги нарізно,

руки вверх;

2 – в. п.

30с

 

 

 

 

 

2хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30с

 

1хв

1хв

 

 

2хв

 

 

 

 

 

 

 

 

      6хв

 

13р

 

 

 

 

10р

 

 

 

 

 

10р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15р

 

 

 

 

 

15р

 

 

 

 

15р

 

 

 

 

15р

 

 

 

 

12р

 

 

 

 

12р

 

 

 

 

 

12р

 

 

 

 

12р

 

 

 

12р

Перевірити наявність спортивної форми та самопочуття учнів.

Учні спеціальної медичної групи в класі відсутні.

Інтерв’ю бере казковий персонаж Незнайко.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На місці.

Тримати рівно поставу, зберігати дистанцію.

За сигналом вчителя замикаючий виконує прискорення по внутрішньому колу і стає направляючим.

Вправи на відновлення дихання.

 

 

У музичному супроводі.

 

Тримати рівно поставу.

 

 

 

Руки в ліктях не згинати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рука пряма, тримати на рівні плеча.

 

 

Тримати рівно поставу, стопи від підлоги не відривати.

 

 

 

 

 

 

 

 

Руки вниз не опускати.

 

 

 

 

 

 

 

 

Торкнутись коліном різнойменної зігнутої руки.

 

 

Нахил виконувати чітко в сторону.

 

 

 

 

Ноги в колінах не згинати.

 

 

 

 

 

 

 

Приземлення виконувати на носки.

Основна

25хв

1. Шикування в шеренгу на бічній лінії. Розподіл на команди. Правила безпеки на ігровому майданчику.

Пояснення умов проведення рухливої гри «Чемпіон». Гра складається з естафет і рухливих ігор. За перемогу в кожній з них нараховується 2 очки, за нічию – по 1 очку,поразку-0

Виграє команда, яка в сумі набере більше очок і одержить почесне право називатися командою «Чемпіон».

2. Естафета «Передав – сідай»

Команди шикуються за загальною лінією старту в колони. Попереду кожної команди й лицем до неї на відстані 3-4м стають капітани з волейбольними м’ячами  в руках. За сигналом кожен капітан передає м’яч першому гравцеві своєї команди. Зловивши м’яч, цей гравець повертає його назад капітану й присідає. Останній гравець команди з м’ячем  стає на місце капітана, який в свою чергу займає місце направляючого в колоні. Так повторюють доти, поки всі гравці стануть на свої місця.

3.Естафета «Волейболіст»

Команди шикуються за загальною лінією старту в колони. Гравці команд, що змагаються, по черзі біжать, підкидаючи м’яч угору обома руками й оббігаючи кеглі.

4. Рухлива гра «М’яч -  середньому». 

Гравці кожної команди стають у коло. У центрі кола стоять середні гравці. За сигналом середні кидають м’яч першому, той у свою чергу, виконує передачу двома руками зверху середньому.

5. Естафета «Стрибуни»

Команди шикуються за загальною лінією старту в колони. Кожний гравець команд стрибає на одній нозі до лінії, назад – на іншій.

6. Рухлива гра «Малюкбол»

Гравці розміщуються на волейбольному майданчику

з обох боків сітки. Гра починається з подачі із-за лицьової лінії. Гравці перекидають м’яч через сітку таким чином, щоб він упав на майданчик суперника.

7. Оголошення результатів змагань. Переможець одержує почесну грамоту.

2хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3хв

 

 

 

 

 

 

 

2хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2хв

Формування команд, вибір капітанів проводиться на попередньому уроці.

Результати кожного випробування фіксуються в спеціально підготовленій турнірній таблиці, яку вивішують на видному місці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Від лінії старту-фінішу до поворотного прапорця 10-15м.

 

 

 

 

Під час передачі м’яч на кистях не затримувати, не допускати розвороту кистей усередину та назад.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Партія триває до 15 очок.

 

 

 

 

 

 

 

Нагородження проводить вчитель. Переможеним пояснює, що не потрібно заздрити, а привітати і вміти радіти разом з переможцями.

Заключна

5хв

1. Шикування в шеренгу.

2. Перешикування уступами в чотири колони.

3. Рухлива гра на увагу «Заборонений рух».

4. Підведення підсумків за урок. Домашнє завдання.

5. Організований вихід із спортивного залу

 

 

1хв

 

3хв

 

1хв

 

 

 

 

 

Учитель відповідає на питання учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
29 листопада 2019
Переглядів
463
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку