План-конспект уроку з футболу для учнів 5 класу
Тематичний модуль: Футбол
Мета уроку: 1.Ведення м'яча.
2.Зупинка м'яча.
3.Естафети з футбольним м'ячем.
Інвентар та обладнання: м'які м'ячі,футбольні м'ячі,маніжки
Місце проведення: шкільний майданчик
Частина уроку |
Зміст |
Дозування,хвилини |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча (10 хвилин) |
1.Шикування,рапорт,повідомлення завдань 2.Організаційні вправи: перешикування з колони по 1 в колону по 4 3.Комплекс 2 (загально розвивальні вправи з м’ячами) |
2 2
6 |
Фронтальний метод |
Основна (30 хвилин) |
1.Ведення м’яча зовнішньою частиною підйому А) ведення м’якого м’яча під час повільного бігу Б) ведення футбольного м’яча під час повільного бігу В) ведення зі зміною ніг під час повільного бігу по дузі 2.Зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи в русі: А) зупинка м’яча після про бігання короткого відрізка Б) те саме,але після повороту на 360° 3.Зустрічна естафета з веденням м’яча зовнішньою частиною підйому та зупинкою внутрішньою стороною стопи: А) пояснення правил Б)проведення В)підведення підсумків Опис: учні поділяються на однакові за кількістю команди та шикуються у колони. Кожна колона (команда) поділяється навпіл та відступає на встановлену відстань. За сигналом,перший гравець кожної команди веде м’яч до протилежної половини та передає його партнеру,той веде м’яч у протилежному напрямку і т.д.,поки всі гравці не поміняються місцями. |
10
10
10 |
Груповий метод
У парах чи у групах. Відстань між партнерами 15 – 20 см
Змагальний метод. Кількість команд визначається кількістю учнів у класі. Відстань між партнерами 15 – 20 см |
|
Заключна частина 1.Підведення підсумку уроку 2.Домашнє завдання |
3 - 5’ |
Ведення і зупинка м’яча |