План-конспект Урок №
Для__5 кл__ Модуль Легка атлетика. ТБ інструкція №
Техніка бігу по дистанції. Фінішування. Рухливі ігри та естафети.
Завдання:
Виховні: Сприяти розвитку морально - волових якостей, швидкості, витривалості, координації рухів
Освітні:
1. Нагадати учням правила ТБ під час занять легкою атлетикою,
2. Навчити техніки фінішування.
3. Удосконалити техніку бігу по дистанції.
Оздоровчі: _Розвивати у дітей основні фізичні якості і рухові здібності.
Місце проведення спортивний майданчик
Інвентар_ волейбольні м’ячі, свисток, секундомір.
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
|
І. Підготовча частина (10 хв.) |
||||
1. |
Організаційний момент. Шикування, рапорт. Оголошення завдань уроку. Визначення ЧСС
|
1 хв. |
Звернути увагу на правильну стійку, форму. |
|
2. |
Нагадування правил ТБ під час занять легкою атлетикою та надання медичної допомоги в разі виникнення травматизму на уроці. Перші дії.
|
1 хв.
10 сек. |
У формі бесіди |
|
3 |
Стройові вправи на місці:
а) повороти праворуч; ліворуч; б) перешикування з однієї колони у дві. |
2 хв. |
Чітке виконання вправ. Правильна постава. Звернути увагу на положення ніг під час стройових вправ. |
|
4. |
Ходьба в колону по одному |
1 хв. |
Дистанція два кроки |
|
5. |
Рівномірний біг |
2 хв.
|
Дихання не затримувати. Темп повільний |
|
6. |
Вправи у русі для зміцнення м'язів стопи і профілактики плоскостопості:
а) ходьба в колоні по одному: на носках, п’ятках, на внутрішній стороні стопи, руки на поясі; на зовнішній стороні стопи, руки на поясі;
б) біг: приставним кроком праворуч та ліворуч; спиною вперед, перехресними кроками; в) ходьба |
2 хв. |
Темп середній. В колону по одному, дистанція 2 кроки. |
|
7.
|
Ходьба з глибокими вдихами та видихами |
30 с. |
Інтервал два кроки |
|
8. |
Перешикування в шеренгу. Визначення ЧСС |
20 с. 10 с. |
|
|
ІІ. Основна частина (30 хв.) |
||||
1. |
Техніка фінішування: а) імітація способів перетинання фінішної лінії в ходьбі та повільному бігу грудьми та плечем б) набігання в парах на фінішну лінію при різних положеннях тулуба в) біг на відрізках 100-150м з прискоренням за 40-60м до фінішу та фінішуванням різними способами
|
8 хв |
|
|
2. |
Ходьба з глибокими вдихами та видихами |
1 хв. |
|
|
3. |
Перемінний біг від 200 до 600м
|
Без урахування часу |
Середній темп. Слідкувати за диханням.
|
|
4. |
Вправи на відновлення дихання. |
1 хв. |
|
|
5. |
Гра «Вибий ведучого» Учні стоять у колі обличчям до центру, на відстані витягнутих у сторони рук. Учень стоїть у центрі кола. По сигналу вчителя учні кидають у ведучого м’ячем. Той активно ухиляється. Завдання: Учень який найдовше буде ухилятися від м’яча – переможець гри. |
3 хв. |
|
|
6 |
Гра в мішечок Учні стоять у колі обличчям до центру, на відстані витягнутих у сторони рук. Учень стоїть у центрі кола. По сигналу крутить по колу шнур, до кінця якого прив’язана торбинка з піском так, щоб вона прослизнула під ногами учнів. Діти стрибають через шнур намагаючись не зачепити . Спійманим вважають того, до кого доторкнеться шнур або торбинка. Учні стрибають тоді, коли шнур наближається до них. |
3 хв |
|
|
7. |
Вправи на розслаблення та відновлення дихання. |
1 хв. |
|
|
ІІІ. Заключна частина (5 хв.) |
||||
1. |
Шикування, ходьба на місці |
2 хв. |
Темп повільний |
|
2. |
Вправи на розслаблення та відновлення дихання. Визначення ЧСС |
1 хв. 10 с. |
|
|
3. |
Підсумок уроку.
|
1 хв. |
|
|
4. |
Домашнє завдання.
|
1 хв. |
Завдання додому: комплекс вправ для розвитку сили |
|
Виходимо із спортивного майданчика звичайним кроком, не виходячи зі строю, тримаючи дистанцію. |
||||