Урок фізичної культури для учнів 5 класу. Баскетбол: "Ведення, передача м’яча, індивідуальні дії з м’ячем та без м’яча".

Про матеріал
Урок для 5 класу з модулю "Баскетбол". Тема: "Ведення, передача м’яча, індивідуальні дії з м’ячем та без м’яча".
Перегляд файлу

План-конспект уроку з фізичної культури

Модуль: Баскетбол

Тема уроку:  Ведення, передача м’яча, індивідуальні дії з м’ячем та без м’яча.

Клас: 5

Місце проведення: спортивний зал

 Інвентар: баскетбольні м’ячі,  магнітофон, секундомір, фішки.

 Мета уроку: виховання правильного ставлення до свого здоров’я, підвищення функціональних можливостей     учнів, активізація пізнавального інтересу до уроків фізичної культури. 

Завдання уроку:

  1. Навчати техніки різновидів ведення м’яча (правою та лівою рукою почергово) з наступною передачею.
  2. Навчати техніки передачі м’яча двома руками від грудей, та однією від плеча на місці та в русі.
  3. Сприяти розвитку швидкості, координації рухів та функціональних можливостей організму школярів.
  4. Виховувати почуття колективізму, впевненості у своїх силах та самоконтролю за своєю поведінкою в ігровому середовищі.

 Вчитель:  Боговий Д. І.

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичне забезпечення

І.  Підготовча частина 15 хв.

Шикування. Рапорт. Повідомлення мети і   завдань уроку.

1 хв.

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів. Із залученням учнів.

 

 

 

Правила поведінки і техніка безпеки під час уроку з баскетболу.

 

До 30 с

Виконання вправ за вказівками вчителя.

 

Цікаві факти про баскетбол.

1 хв.

Вчитель розказує 10 цікавих фактів про баскетбол

Вимірювання рівня частоти серцевих скорочень (ЧСС) протягом 10 с.

До 40 с

Поклавши 2 або 3 пальці правої руки на зап'ясток лівої, притиснути пульсуючу артерію. Підрахувати ЧСС.

Стройові вправи: 

Повороти:

- праворуч;

- ліворуч;

- кругом;

 

 

2хв.

 

Слідкувати за чітким виконанням команд та вправ. Повороти виконувати на п’яті та носку, руки вздовж тулуба.

Дотримуватись рівняння та дистанції в строю

 

Комплекс  музично – ритмічних загально розвивальних вправ.

 

10 хв.

 

 

 

Стежити за виконанням вчителя, слухати музику.

 

Вимірювання рівня частоти серцевих скорочень (ЧСС) протягом 10 с.

 

До 40 с

Свідчення готовності учнів до уроку з ЧСС у межах 140-160 ударів за хв.

 

ІІ. Основна частина 21 хв.

Рухлива гра «Атоми і молекули»

1 хв.

По команді вчителя «реакція йде по три (чотири, п'ять)» учні беруться за руки і утворюють ланцюжки з заданого числа гравців

Техніка володіння м’ячем.

Ведення м’яча (правою та лівою рукою почергово) з послідуючою передачею м’яча двома руками від грудей.

 Ведення м’яча рухаючись приставним кроком, правим-лівим боком вперед з послідуючою зупинкою та передачею м’яча.

Ведення м’яча рухаючись спиною вперед, з послідуючою зупинкою та передачею м’яча.

Ведення м’ча до середини залу, після чого виконується ведення навколо себе, ліворуч, праворуч з послідуючою зупинкою та передачею м’яча.

 

 

8 р.

 

 

 

8 р.

 

 

 

 

 8 р.

 

 

8 р.

 

 

 

 

Робота в парах

Звернути увагу на стійку баскетболіста.

 

 

Зупинка та розворот на 180° за 3-4 кроки до партнера

 

 

 Слідкуємо за правильним веденням.

 

 

 

 

 

Передача двома руками від грудей.

Передача лівою рукою від плеча.

Те саме правою рукою.

Передача двома руками від грудей, з

відскоком від підлоги

10 р.

 

10 р.

 

10 р.

10 р.

 

Перші номери стають навпроти, а  других на відстані 2-3 м.

При ловлі м’яча робити крок вперед.

 

Ведення та передача м'яча у русі

 

5р.

 

Одночасне пересування парами з початку зала у кінець.

Рухлива гра "Квач з м'ячем" 

 

 

 

 

3-4 хв.

 

 

 

 

Ділимо клас на дві групи, вибираємо квача, біг по залу з веденням м'яча так, щоб тебе не торкнувся "квач", кого "квач"торкнувся каже, що він "квач" і гра продовжується.

 Рухлива гра « Передав м’яч – сідай» 

2-3 хв.

Дві команди стоять на лінії старту. Командир обличчям до команди з м’ячем. Командир кидає м’яч учаснику, той ловить м’яч, повертає його капітанові та швиденько сідає. Мінятися місцями, поки капітан знову не стане на своє місце. 

ІІІ. Заключна частина 4 хв.

Шикування в одну шеренгу.

Вимірювання ЧСС

Гра на увагу «Заборонений рух»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підбиття підсумків за урок. Домашнє завдання.

Організований вихід зі спортивного зала.

До 30 с.

До 30 с.

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

Рівняння в шерензі.

 

Вчитель перед строєм показує ряд простих загальнорозвиваючих вправ, які учні повторюють за ним. Перед грою домовляються про два «заборонені рухи», які не можна виконувати, хоча вчитель може їх показувати (наприклад, руки на пояс, упор сівши). Хто зробив помилку вибуває з гри.

 

Комплекс ранкової гімнастики

 

 

docx
Додано
3 грудня 2019
Переглядів
1334
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку