Опанування руховими навичками володіння м'ячем, використання їх у повсякденній ігровій діяльності, розвиток координації та спритності, виховання потреби у збереженні та зміцненні свого здоров'я, любові до занять спортом
ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ
з фізичної культури
учителя Дмитренко Лариси Миколаївни
Дата: _________
Клас: 5
Модуль «Футбол».
Тема: техніка вкидання м’яча на дальність та пересування.
Ціль: опанування руховими навичками володіння м’ячем, використання їх
у повсякденній ігровій діяльності, позитивне ставлення учнів до цінностей фізичної
культури, здорового способу життя.
Задачі: -навчити техніці пересування: поєднання бігу зі стрибками, зупинками,
поворотами;
-повторити техніку вкидання м’яча;
-виховання потреби у збереженні й зміцненні свого здоров’я, любові до занять
фізичними вправами з м’ячем;
-розвиток координації рухів, швидкісно-силових якостей, спритності.
Місце проведення: футбольне поле.
Інвентар: м’ячі футбольні, фішки.
Частина уроку |
Зміст уроку |
Дозування
|
ОМВ |
І Підготовча частина
ІІ Основна частина
ІІІ Заключна частина |
1.Шикування, повідомлення задач заняття.
2. Інструктаж з техніки безпеки.
І Загально-розвивальні вправи у русі.
Ходьба: -на носках руки уверх; -на п’ятах руки за голову; -на зовнішній стороні ступні руки на поясі; -у напівприсіді; -присіді руки за головой.
Біг у повільному рівномірному темпі.
Спеціально-бігові та стрибкові вправи:
-біг правим (лівим) боком приставними кроками;
-стрибки на одній (лівій, правій) нозі; -біг з прискоренням. Ходьба.
ІІ Загально-розвивальні вправи на місці з футбольним м’ячем. 1.Вихідне положення – стійка ноги нарізно, м’яч знизу. Підняти м’яч вперед-угору (вдих), опустити вниз – в.п. (видих).
2. В.п. – о.с., м’яч в руках спереду. Згинючи руки в ліктьових суглобах, торкнутися м’ячем грудей; витягуючи руки вперед, повернутися у в.п.
3. В.п. – стійка ноги нарізно м’яч зверху (видих). Не згинаючи ніг, нахилитися вперед і покласти м’яч на підлогу (видих); випрямляючись, руки в сторони-угору, сплеск у долоні, дивитися на руки (вдих); опускаючи руки в сторони- вниз, нахилитися і взяти м’яч (видих); підняти м’яч угору.
4. В.п.- о.с., м’яч у руках. Присідаючи, торкнутися м’ячем підлоги – в.п.
5. В.п.- стійка ноги нарізно, м’яч підтримується на голові руками, зігнутими у ліктьових суглобах. Поворот тулуба праворуч – в.п.; теж саме в інший бік.
6. В.п. – о.с., м’яч на підлозі попереду. Стрибки на обох ногах біля м’яча: почергово 8 стрибків праворуч, 8 – ліворуч.
7. В.п. – о.с. Ходьба на місці з високо піднятими стегнами.
відштовхуючись однією ногою і приземлюючись на іншу;
розташованих на 80-90 см. одне від одного;
поворотами різними способами за сигналом.
Хід гри. По сигналу перший номер передає м’яч другому, другий номер повертає м’яч. Потім перший номер передає м’яч третьому, третій – повертає м’яч. І так по колу до останнього номера. Коли останній номер повернув м’яч першому, перший підіймає м’яч угору, команда виграла.
Правила. М’яч передавати всім гравцям по черзі, вказаним способом. Якщо гравець втратив м’яч, він його повертає і гра продовжується з того ж місця.
1. Шикування у одну шеренгу. Ходьба – вправи на відновлення дихання.
2. Підведення підсумків заняття.
|
1 хв.
3 хв.
5 хв.
6 хв.
2*8 разів
2*8 разів
2*8 разів
2*8 разів
2*8 разів
2*8 разів
3*8 разів
8 хв.
8 хв.
9 хв.
5 хв.
|
Шикування класу у одну шеренгу, перевірка готовності класу до уроку(наявність спортивної форми);
добре самопочуття учнів, суворо виконувати правила заняття, штовхати у спину гравців та робити підніжки заборонено
поточний метод
руки прямі, дивитись уперед
спина пряма
дистанція 1 метр
на носках, ноги прямі
дистанція 3 м.
чітке виконання команд, 2 шеренги
спина пряма
слідкувати за диханням
ноги прямі
м’яч тримати перед собою
координація рухів
стрибати на носках
спина пряма.
Поточний метод
під час відштовхування повністю випрямляти ногу точність рухів ніг
дистанція 3 м.
фронтальний метод
Робота в парах
звертати увагу на правильний рух тулуба і рук, траєкторію польоту м’яча
звертати увагу на правильну взаємодію партнерів під час вкидання Гравці розподіляються на 2-3 команди, стають по колам. Кожна команда від направляючого гравця розподіляється по черзі. Перший номер стає у центр кола (водячий), в руках (або у ногах) у нього м’яч. Не порушувати правила гри
Самопочуття учнів, аналіз уроку (помилки та досягнення учнів під час уроку, які досягнення на тренуваннях у спортсменів класу), побажання гарного дня.
|