Урок фізичного виховання тема: рухливі ігри (5 клас)

Про матеріал

Мета уроку: виховувати в учнів потребу у систематичних заняттях

фізичною культурою і свідоме ставлення до власного здоров'я; сприяти

гармонійному фізичному розвитку, оволодінню життєво необхідними руховими

діями і навичками; розвивати необхідні морально-вольові якості.

Завдання уроку:

- розвивати спритність та інші рухові якості в естафетах;

- тренувати силу,спритність, гнучкість, швидкість під час виконання

фізичних вправ.

Перегляд файлу

Урок фізкультури в 5 класі

 

Тема: Рухливі ігри

 

      Мета уроку: виховувати в учнів потребу у систематичних заняттях фізичною культурою і свідоме ставлення до власного здоров’я; сприяти гармонійному фізичному розвитку, оволодінню життєво необхідними руховими діями і навичками; розвивати необхідні морально-вольові якості.

     Завдання уроку:

  • розвивати спритність та інші рухові якості в естафетах;
  • тренувати силу,спритність, гнучкість, швидкість під час виконання фізичних вправ.

     Інвентар: гімнастичні лави, волейбольні м’ячі, математичні приклади, маркери, обручі, пазли, картки із словами, кеглі, ракетки для бадмінтону, тенісні м’ячі,футбольні м’ячі.

    Місце проведення : спортзал

 

                                                       Хід уроку

 

                            Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні

вказівки

                                     1

      2

                   3

                                                           Підготовча частина ( 16хв. )

1.Організаційна частина

       Учитель: « Сьогодні на уроці ми з вами будемо не тільки займатися фізичними вправами,щоб стати сильними,спритними, гнучкими, но також повторимо де який матеріал з математики, читання, природознавства та музики. Подивимось з інших предметів ви такі ж спритні, як і на фізичній культурі.»Перевірка ЧСС

2. Мозковий штурм.

Назвіть зимові види спорту

Назвіть ігрові види спорту

Назвіть командні види спорту

Назвіть одиночні види спорту

    2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

Учні стоять в шеренгу напроти вчителя

3.Стройові вправи

      - Шикування.

      - Повороти на місці.

      - Різновиди ходьби:

  • на шпиньках;
  • на п’ятах;
  • на внутрішньому та зовнішньому боці стопи;
  • у напівприсіді, в повному присіді;
  • стрибками в широкому кроці, з підскоками.
  • спортивна ходьба.

- Різновиди бігу:

  • з високим підняттям стегна;
  • з захлестом гомілки назад;
  • приставними кроками лівим і правим боком;
  • з прискореннями, із зупинкою по свистку і зміною напряму руху.
  • рівномірний біг.

 

 

 

 

 4 хв.

Зберігати середній темп

     4.Загальнорозвивальні вправи на місці за станціями:

- стрибки через скакалку;

- кидок волейбольного м’яча в кільце;

- присідання з мішечком піску на голові;

- вправи з гантелями

     8 хв.

 

                                                       Основна частина ( 26 хв. )

      Естафета 1. « Математична »

   Перший у колоні за сигналом веде м’яч до стенду, на якому прикріплений папір із прикладами і лежить маркер. Учасник розв’язує перший приклад і повертається до команди, ведучи м’яч. Передає естафету наступному гравцеві.

      5 хв.

Після розминки поділити клас на дві рівні команди на розсуд вчителя.

Два учні, які показали найкращі результати, призначаються капітанами.

За перемогу в естафеті команда отримує бал.

За невірно розв’язаний приклад штраф 0,5 бала

      Естафета 2. « Читацька »

   Перший у колоні за сигналом повзе за допомогою рук по лавочці, пролазить під двома обручами, що лежать на підлозі, підбігає до стенду, що натягнута у кінці залу і відв’язує один згорток, на якому написано слово. З ним він бігом повертається до команди, а наступний гравець повторює всі дії попереднього. Зібравши всі слова, команда складає прислів’я. Команда, яка зробить це швидко і правильно – виграє.

     7 хв.

            Прислів’я:

 

     Естафета 3. « Природознавська »

   Це конкурс капітанів. Капітани по черзі присідають, а присівши, називають будь яку тварину. Капітан, який перший помилився, або двічі назвав одну і ту саму тварину, або взагалі не назвав жодної – програв.

     4 хв.

 

     Естафета 4. «Склади мозаїку»

Перший у колоні за сигналом веде футбольний м’яч до стенду, на який йому потрібно прикріпити свою частину мозаїки, що лежить поряд зі стендом.

     5 хв.

 

     Естафета 5. « Спортивна »

   Перший учасник із ракеткою для бадмінтону ( на ній тенісний м’яч ) за сигналом переступає через лавочку, йде в кінець залу, обминаючи три кеглі. Повертаючись назад, усе повторює, передає ракетку наступному гравцеві. Виграє команда, яка швидше закінчить естафету. 

     5 хв.

 

 

За кожне падіння тенісного м’ячика штраф 0,5 бала.

 

У змаганнях перемагає команда, яка набрала найбільше балів.

                                                     Заключна частина ( 3 хв. )

Вправи на відновлення,ходьба по колу. Перевірка ЧСС. Підбиття підсумків уроку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Команда 1

560 – 10 =

164 =

46+6 =

810=

70-16 =

100-100 =

175-75 =

 

Команда 2

560 – 10 =

164 =

46+6 =

810=

70-16 =

100-100 =

175-75 =

 

 

29х100 =

2800:7 =

688000:2 =

900х3 =

500х40 =

17000:1000 =

550х2 =

Свій край – як рай, а чужа країна – як домовина.

Зимове сонце, як мачуха: світить та не гріє.

 

Живе, як горох при дорозі: хто не йде, той скубне.

Гарний, як спить, та ще й лицем до стіни лежить.

doc
Додано
19 жовтня 2018
Переглядів
1192
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку