Конспект уроку з фізичної культури для 5 класу на тему: «Положення низького старту. Стартовий розбіг після високого і низького старту. Рухливі ігри та естафети.»)

Про матеріал
Конспект уроку, мета якого навчити учнів положення високого та низького старту. Ознайомити учнів з стартовим розбігом. Відпрацьовувати елементи вправ за допомогою рухливих ігор та естафет.
Перегляд файлу

План - конспект                                                            Урок № 

 

Для__5  кл__    Модуль   Легка атлетика. Положення   низького старту. 

Стартовий розбіг після високого і низького старту.  Рухливі ігри та естафети.

 

Завдання:

Виховні:    Сприяти розвитку морально - волових якостей, швидкості, витривалості, координації рухів

Освітні:

1.      Навчити учнів положення високого та низького старту.  

2.      Ознайомити учнів з стартовим розбігом.

3.      Відпрацьовувати   елементи  вправ  за допомогою рухливих ігор та естафет

Оздоровчі: Розвивати у дітей основні фізичні якості і рухові здібності.

 

Місце проведення спортивний майданчик  

Інвентар_ волейбольний м’яч, свисток, секундомір.

 

 

№ п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні         вказівки

   І.                                                            Підготовча частина (10 хв.)

 

1.

 

Організаційний момент.  Шикування, рапорт. Оголошення завдань уроку.

Визначення ЧСС

 

1 хв.

 

10 с.

 

Звернути увагу на правильну стійку, спортивну форму.

 

2.

Ознайомлення учнів з навчальним планом на перший семестр

 

 

1 хв.

 

У формі бесіди

 

3.

Ознайомлення учнів з правила­
ми техніки безпеки на уроках
фізичної культури та під час за­нять легкою атлетикою

 

1 хв.

 

 

4.

Вправи у русі для зміцнення м'язів стопи і профілактики плоскостопості:

а) ходьба в колоні по одному: на носках, п’ятках, на внутрішній стороні стопи, руки на поясі; на зовнішній стороні стопи, руки на поясі;  

б) біг: приставним кроком праворуч та ліворуч; спиною вперед, перехресними кроками; в) ходьба

2 хв.

 

Дистанція два кроки. 

 Повільний темп.

 

 

5.

Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі:

а) ходьба в колону по одному;

б) в. п. — руки до плечей; 1-4 колові

оберти вперед, 5-8 – колові оберти назад

в) в.п. – руки перед грудьми, зігнуті в ліктьових суглобах 1 — крок лівою ногою, поворот тулуба праворуч; 2 — крок правою ногою, поворот тулуба ліворуч;

г) в. п.— руки вгору, на кожний крок зміна положення рук;

 

д) в. п.— руки на поясі; 1—2 — крок лівою ногою, змах правого ногою вперед, руки вперед; 3—4 — те ж саме з правої ноги.

3 хв.

 

 8—10

разів

 8—10

разів

 

 

8—10

разів

 

8—10

разів

Збільшувати амплітуду  руху (темп повільний).

 

 

 

Стежити за правильністю постави й чіткістю виконання вправ.

 

 

 

 

 

 

Ноги не згинати, змах виконувати з повною

6.

 

Рівномірний біг

1 хв.

Темп повільний

 

7.

 

Ходьба з глибокими вдихами та видихами

 

 

30 с.

 

Інтервал два кроки

8.

 

 

Перешикування в шеренгу

Визначення ЧСС

20 с.

10 с.

 

  ІІ.                                                                Основна частина (30 хв.)

1.

Техніка низького старту:

а)  старт з різних вихідних положень;

 

 

б)  біг з низького старту з опорою на одну руку; 

 

г)  біг з низького старту на
швидкість;

 

д)  групові старти на відрізках

      7 хв.

3 рази по 10м.

 

2 рази по 10 м.

 

2 рази по 10 м.

 

20-60 м.

https://4.bp.blogspot.com/-MuPPH1YH47s/VuMhlRC6xtI/AAAAAAAAAAc/F_A3Z4jQJr4_1MwEIBYZmpT1DZa2vXKDQ/s200/2016-03-11_215041.jpg

Збереження оптимального нахилу тулуба

поступове збільшення довжини кроків

Активне відштовхування і виніс стегна

2.

Ходьба з глибокими вдихами та видихами

1 хв.

 

 

3.

 

 

 

 

 

4.

 

 

Перші кроки стартового розбігу

 

 

 

 

 

Спеціальні бігові вправи:

 

    а )  біг із високим підніманням
стегна;

 

 

б) стрибкоподібний біг з ноги на
ногу;                                                 

 

 

   

в) біг із закиданням гомілки на­
зад з почерговим торканням
п'ятами сідниць;

 

 г ) біг за лідером

 

7хв

 

 

 

 

 

6 хв.

 

2 рази по 10 м.

 

 

2 рази по 10 м.

 

 

 

2 рази по 10 м.

 

 

2 рази по 10 м.

 

 

 

https://2.bp.blogspot.com/-_xfXJO-p6G8/VuMi2UrDFfI/AAAAAAAAAAo/V__MDGZsqxkhA6b-g_D3aZmc2p6vu73Rg/s200/2016-03-11_215607.jpg

 

 Біг у русі (тулуб прямий)

 

 

Повне розгинання поштовхової ноги

 

 

  

 Інтервал в 4 кроки

 

4.

 

Вправи на відновлення дихання

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

5.

Вправи на розслаблення та від­новлення дихання

1 хв.

 

 

.

 Гра «Мисливці та качки»

Гравці діляться на дві команди, одна з яких, «мисливці», утворює коло, а друга, «качки», стає в се­редину кола. У команди «мислив­ців» у руках волейбольний м'яч. За сигналом учителя «мисливці» вибивають «качок» із кола. «Кач­ки» рятуються від м'яча, ухиля­ючись і підстрибуючи. Підбита «качка» залишає коло.

Гра закінчується, коли у колі не залишаєть­ся жодної «качки», після чого команди міняються ролями.

 

7 хв.

 

https://3.bp.blogspot.com/-3tyY7WaiARE/VuMq3jtFXcI/AAAAAAAAAA0/6L2QIBlOSoQQR37nd2gbHn9QUZaYxl0gw/s200/2016-03-11_222405.jpg

 

 ІІІ.                                                              Заключна частина (5 хв.)

 

1.

 

Шикування, ходьба на місці

 

2 хв.

 

Темп повільний

2. 

Вправи на розслаблення та від­новлення дихання

1 хв.

 

3.

Підсумок уроку.

Визначення ЧСС

1 хв.

10 с.

Визначити кращих учнів, дати рекомендації відстаючим.

 

 

4.

 

Домашнє завдання.

 

 

1 хв.

 

 Завдання додому:рівномірний біг 400 метрів.

 

Виходимо із спортивного майданчика звичайним кроком в колону один за одним, не виходячи зі строю, тримаючи 2 кроки дистанцію.

 

 


 

 

docx
Додано
10 листопада 2019
Переглядів
1683
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку