План - конспект Урок №
Для__5 кл__ Модуль Легка атлетика. Положення низького старту.
Стартовий розбіг після високого і низького старту. Рухливі ігри та естафети.
Завдання:
Виховні: Сприяти розвитку морально - волових якостей, швидкості, витривалості, координації рухів
Освітні:
1. Навчити учнів положення високого та низького старту.
2. Ознайомити учнів з стартовим розбігом.
3. Відпрацьовувати елементи вправ за допомогою рухливих ігор та естафет
Оздоровчі: Розвивати у дітей основні фізичні якості і рухові здібності.
Місце проведення спортивний майданчик
Інвентар_ волейбольний м’яч, свисток, секундомір.
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
|||
І. Підготовча частина (10 хв.) |
||||||
1. |
Організаційний момент. Шикування, рапорт. Оголошення завдань уроку. Визначення ЧСС |
1 хв.
10 с. |
Звернути увагу на правильну стійку, спортивну форму. |
|||
2. |
Ознайомлення учнів з навчальним планом на перший семестр
|
1 хв. |
У формі бесіди |
|||
3. |
Ознайомлення учнів з правила |
1 хв. |
|
|||
4. |
Вправи у русі для зміцнення м'язів стопи і профілактики плоскостопості: а) ходьба в колоні по одному: на носках, п’ятках, на внутрішній стороні стопи, руки на поясі; на зовнішній стороні стопи, руки на поясі; б) біг: приставним кроком праворуч та ліворуч; спиною вперед, перехресними кроками; в) ходьба |
2 хв.
|
Дистанція два кроки. Повільний темп.
|
|||
5. |
Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі: а) ходьба в колону по одному; б) в. п. — руки до плечей; 1-4 колові оберти вперед, 5-8 – колові оберти назад в) в.п. – руки перед грудьми, зігнуті в ліктьових суглобах 1 — крок лівою ногою, поворот тулуба праворуч; 2 — крок правою ногою, поворот тулуба ліворуч; г) в. п.— руки вгору, на кожний крок зміна положення рук;
д) в. п.— руки на поясі; 1—2 — крок лівою ногою, змах правого ногою вперед, руки вперед; 3—4 — те ж саме з правої ноги. |
3 хв.
8—10 разів 8—10 разів
8—10 разів
8—10 разів |
Збільшувати амплітуду руху (темп повільний).
Стежити за правильністю постави й чіткістю виконання вправ.
Ноги не згинати, змах виконувати з повною |
|||
6.
|
Рівномірний біг |
1 хв. |
Темп повільний |
|||
7.
|
Ходьба з глибокими вдихами та видихами
|
30 с. |
Інтервал два кроки |
|||
8.
|
Перешикування в шеренгу Визначення ЧСС |
20 с. 10 с. |
|
|||
ІІ. Основна частина (30 хв.) |
||||||
1. |
Техніка низького старту: а) старт з різних вихідних положень;
б) біг з низького старту з опорою на одну руку;
г) біг з низького старту на
д) групові старти на відрізках |
7 хв. 3 рази по 10м.
2 рази по 10 м.
2 рази по 10 м.
20-60 м. |
Збереження оптимального нахилу тулуба поступове збільшення довжини кроків Активне відштовхування і виніс стегна |
|||
2. |
Ходьба з глибокими вдихами та видихами |
1 хв. |
|
|||
3.
4.
|
Перші кроки стартового розбігу
Спеціальні бігові вправи:
а ) біг із високим підніманням
б) стрибкоподібний біг з ноги на
в) біг із закиданням гомілки на
г ) біг за лідером |
7хв
6 хв.
2 рази по 10 м.
2 рази по 10 м.
2 рази по 10 м.
2 рази по 10 м.
|
Біг у русі (тулуб прямий)
Повне розгинання поштовхової ноги
Інтервал в 4 кроки |
|||
4. |
Вправи на відновлення дихання |
1 хв.
|
|
|||
5. |
Вправи на розслаблення та відновлення дихання |
1 хв. |
|
|||
. |
Гра «Мисливці та качки» Гравці діляться на дві команди, одна з яких, «мисливці», утворює коло, а друга, «качки», стає в середину кола. У команди «мисливців» у руках волейбольний м'яч. За сигналом учителя «мисливці» вибивають «качок» із кола. «Качки» рятуються від м'яча, ухиляючись і підстрибуючи. Підбита «качка» залишає коло. Гра закінчується, коли у колі не залишається жодної «качки», після чого команди міняються ролями.
|
7 хв. |
|
|||
ІІІ. Заключна частина (5 хв.) |
||||||
1. |
Шикування, ходьба на місці |
2 хв. |
Темп повільний |
|||
2. |
Вправи на розслаблення та відновлення дихання |
1 хв. |
|
|||
3. |
Підсумок уроку. Визначення ЧСС |
1 хв. 10 с. |
Визначити кращих учнів, дати рекомендації відстаючим.
|
|||
4. |
Домашнє завдання.
|
1 хв. |
Завдання додому:рівномірний біг 400 метрів. |
|||
Виходимо із спортивного майданчика звичайним кроком в колону один за одним, не виходячи зі строю, тримаючи 2 кроки дистанцію.
|
||||||