Тема: «Правила безпеки на уроках фізичної культури. Легка атлетика».
(ДЕМОКРАТИЧНА ШКОЛА)
Розробив: учитель фізичної культури, початкових класів та Захисту Вітчизни комунального закладу «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 Полтавської міської ради Полтавської області » Бардін Андрій Олександрович.
Клас: 5.
Використані матеріали:
Очікувані результатити:
УЧЕНЬ:
- РОЗУМІЄ значення взаємодії однокласників для досягнення успіху всього класу;
- ЦІНУЄ рівноправність і рівність;
- ПОВАЖАЄ думку інших, бере на себе відповідальність за ухвалене рішення;
- УСВІДОМЛЮЄ значення власного вибору.
Складові громадянської компетентності, які можна розвивати за допомогою запропонованих виборів:
- цінування рівності і справедливості;
- повага до різноманітності;
- відповідальність;
- навички співпраці;
- навички толерантного ставлення до інших;
- вміння протистояти упередженням;
- повага права людини на свободу від дискримінації;
- повага до думки та вибору інших;
- навчається демократичним відкритим виборам.
Теоретична частина: «Вибори фізорга класа».
(власна розробка)
Мета – розвивати повагу до особистості, рівності і свободу від дискримінації, колективну взаємодію, вміння працювати в команді та брати відповідальність за інших на себе, популяризація козацьких традицій.
Інструкція:
Підліткам нагадується, що вибори проводили з давніх давен в Україні. Запровадили їх козаки, коли обирали собі отамана. Завдяки демократичним відносинам у козацтві, Пилипом Орликом було написано першу Конституцію.
Обладнання: при необхідності (якщо учні та учитель вирішили провести таємне голосування) - різнокольорові шари, аркуші, ручки, ємність для голосування (скринька).
Місце проведення: спортивний майданчик або спортивна зала.
Обговорення:
- Яки почуття виникли у вас під час голосування? (опитати можна як обраного фізорга та учнів що голосували, так і тих, хто не був обраний на цю посаду).
- На що ви спиралися, обираючи кандидатів на посаду фізорга?
- На що ви спиралися, обираючи фізорга?
- Які емоції вас переповнюють, коли вас обирають? А коли не обирають?
- Наскільки легко робити вибір?
- Як ухвалювали спільне рішення?
- Що є важливим для взаємодії під час голосування?
- Яка роль кожного кандидата для роботи фізорга? Що від нього залежить?
- Кожен гравець в команді відіграє однаково важливу роль;
- Учасники виборів взаємозалежні між собою;
- Клас виграє від згуртованих дій учнів.
Підсумок.