Тема: «футбол». Взаємодія гравців. 5 клас. (ДЕМОКРАТИЧНА ШКОЛА).

Про матеріал

Вправа «Змійка нижня». (Вправа адаптована).

Мета – розвивати повагу до особистості, рівності і свободу від дискримінації, колективну взаємодію, вміння працювати в команді

Перегляд файлу

Тема: «футбол». Взаємодія гравців.

 

(ДЕМОКРАТИЧНА ШКОЛА).

 

Розробив:  учитель фізичної культури, початкових класів та Захисту Вітчизни комунального закладу  «Полтавська загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенів  №5 Полтавської  міської ради Полтавської області » Бардін Андрій Олександрович.

 

Клас:  5.

 

Використані матеріали:

  1. Громадянська відповідальність: 80 вправ для формування громадянської та соціальної компетентностей під час вивчення різних шкільних предметів. 5-9 клас.  Посібник для вчителя / Рафальська М., Боярчук О., Герасим Н. та ін. – Київ, 2017. – 136 с., с. 118-124.

 2.  Компасито. Пособие по обучению детей правам человека, с. 100–105.

  1. Викладання фізичної культури у 2018/2019 навчальному році. Інтернет-ресурс:

      https://base.kristti.com.ua/?p=7240.

Очікувані результатити:

                         -   РОЗУМІЄ значення взаємодії гравців для досягнення успіху     команди;

  • ЦІНУЄ рівність;
  • ПОВАЖАЄ думку інших, бере на себе відповідальність за ухвалене рішення;
  • УСВІДОМЛЮЄ значення власного вибору.

 

 Складові  громадянської компетентності, які можна  розвивати за допомогою пропонованої вправи:

- поціновування рівності та справедливості;

 - повага до різноманітності;

- відповідальність;

- навички співпраці;

- навички толерантного ставлення до інших;

- уміння протистояти упередженням;

- повага права людини на свободу від дискримінації.

 

Вправа  «Змійка нижня». (Вправа адаптована).

 

Мета – розвивати повагу до особистості, рівності і свободу від дискримінації, колективну  взаємодію, вміння працювати в команді

 

 Інструкція:

 1. Учні обирають  двох, або більше капітанів.

2.  Капітани обирають, по черзі, учасників змагань в свої команди (в класі навчаються діти різних національностей, соціального походження та достатку), причому вже обрані учні мають право підказувати капітану кого вони бажали б бачити у команді.

3. Клас ділиться на команди орієнтовно по шість учнів (ВСІ учні приймають участь в естафеті). Групам повідомляють, що вони повинні передавати м’яч між ногами.

4. Команди стають у шеренги на відстані 2,53 метра одна від одної , учні нахиляються  вперед очикуючи м’яча , який повинен переддати (підкотити) учень що стоїть попереду.

5. Капітани тримають м’яч перед собою, команди тримають руки знизу.

 6. Учні повинні передавати м’яч між ногами назад, останній учень, отримавши м’яч біжить до початку колонни і передає (перекочує) м’яч назад. Капітан знову ставши першим і отримавши м’яч піднімає його над головою, вказуючи цим, що естафету команда завершила.

7.  Змагання починаються за сигналом учителя.

 

Обладнання: м’ячі, свисток, сітка, секундомір.

Місце проведення: спортивний майданчик  або спортивна зала.

 

Обговорення:

- Що ви відчували, виконуючи завдання?

- На що ви спиралися, обираючи членів своєї команди?

- Які емоції вас переповнюють, коли вас обирають? А коли не обирають?

- Наскільки легко робити вибір?

- Як ухвалювали спільне рішення?

- Що є важливим для взаємодії в команді?

- Якою є роль кожного учасника для роботи в команді? Що від нього залежить?

- Кожен гравець в команді відіграє однаково важливу роль;

- Учасники взаємозалежні між собою;

- Команда виграє від згуртованих дій учасників.

 

Підсумок.

     Кожен гравець в команді відіграє однаково важливу роль; учасники взаємозалежні між собою; команда виграє від згуртованих дій учасників.

В командній взаємодії гравці підтримують рівність і свободу від дискримінації.

Наступного разу, коли школярам треба буде вибирати партнерів чи учасників змагань для своєї команди, вчитель нагадує дітям про цю естафету.

 

docx
Додано
16 липня 2019
Переглядів
526
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку