План-конспект уроку з фізичної культури 6 клас

Про матеріал
Тема: баскетбол Мета: сприяти засвоєнню учнями базових елементів техніки гри в баскетбол; сприяти розвитку спритності та витривалості учнів та функціональних можливостей їхнього організму; виховати в учнів навички до самостійних занять фізичною культурою
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ

З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ 6 КЛАСУ РОЗДІЛ – „БАСКЕТБОЛ”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МЕТА УРОКУ:

1.     Сприяти засвоєнню учнями основних елементів техніки гри в баскетбол

2.     Сприяти розвитку фізичних якостей учнів та функціональних можливостей їхнього організму

3.     Створювати для учнів ситуації успіху з метою ефективного виконання навчальних завдань

 

ІНВЕНТАР: тенісні м’ячі, баскетбольні м’ячі

 

МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: спортивний зал

 

п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичне забезпечення

І

 

1.1

 

 

1.2

 

1.3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.4

 

1.5

 

 

 

1.6

 

 

 

1.7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготовча частина

 

Шикування, повідомлення завдань уроку

 

Інструктаж        з       техніки

безпеки

Перевірка знань з правил баскетболу:

 

ü де зародилася гра в баскетбол?

ü яка кількість гравців приймає участь у змаганнях?

ü яка тривалість гри?

ü за що суддя назначає фол?

 

ü зміст правила 3, 5, 8 та 24 секунди

 

 

 

 

 

 

 

 

Замирювання ЧСС за 10с

 

 

Організуючі вправи в русі:

ü зміна положення рук; ü стрибки

Вправи для формування постави і профілактика

плоскостопості

 

Різновиди ходьби:

ü звичайний крок;

ü на носках; 

ü на п’ятках;

ü перекатами з п’ятки на носок;

ü на зовнішній стороні стопи;

ü на внутрішній стороні стопи

 

15'

 

1'

 

 

30''

 

1-2'

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30''

 

30''

 

 

 

1' 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1,5-2 кола

 

Фронтальний метод

 

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів

 

 

 

 

Опитування учнів

 

 

в Америці

 

5 гравців

 

 

10' – 4 періоди

Грубе порушення на некоректна поведінка

 

 

„3” – трьохсекундна зона без м’яча – нападаючому неможна знаходитися більше 3-х секунд в зоні

„5” – більше 5-ти секунд забороняється затримувати м’яч

„8” – необхідно вивести м’яч зі своєї половини майданчика

„24” – на атаку кільця

 

 

Звернути увагу на учнів із підвищеним ЧСС

 

Звернути увагу на чітке виконання вправ в русі

Фронтальний метод

У колонні по одному 

Тримати дистанцію 1-2 кроки

Повільний темп

Руки на поясі

Руки на голові

Руки на поясі

Спину тримати рівно

Руки на поясі

Фронтальний метод. Темп повільний

Дихання глибоке

Тримати дистанцію

Дивитися за напрямком руху через ліве плече

 

 

 

 

 

 

1.8

 

 

 

1.9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Різновиди бігу:

ü звичайний;

ü змійкою;

ü спиною вперед

Загальнорозвивальні вправи на місці з тенісними

м’ячами „Азбука м’яча”

В.п. – м’яч в руках знизу Крок на місці

1                    – м’яч підняти до грудей;

2                    – м’яч вгору; 3 – м’яч до грудей 4 – в.п. 

В.П. – о.с., м’яч в лівій руці 1-2 – руки через сторони вгору, потягнутися; перекласти м’яч в праву

руку;

3-4 – опустити руки вниз. Те саме, передати м’яч із правої руки в ліву

В.п. – стійка ноги нарізно,

м’яч в лівій руці

1                    – нахил праворуч, руки за голову, передача м’яча в праву руку;

2                    – випрямитися, руки вниз;

3-4 – те ж саме вліво 

В.п. – стійка ноги нарізно, руки в сторони, м’яч в лівій руці

1                    – руки вперед, передача

м’яча в праву руку;

2                    – руки в сторони і стрибок назад;

3-4 – передача м’яча в ліву руку, стрибок вперед

В.п. – стійка ноги нарізно, руки з м’ячем вгорі

1                    – нахил вперед, покласти

м’яч на підлогу між стоп;

2                    – в.п.;

3                    – нахил вперед – підняти м’яч 

В.п. – стійка ноги нарізно, м’яч в руках знизу

1                    – випад вперед, підкинути м’яч і зловити;

2                    – в.п.;

3-4 – те ж саме вліво

В.п. – стійка ноги нарізно, м’яч в руках знизу

 

 

 

 

 

 

 

 

4-6 повт.

 

 

 

 

 

4-6

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

4-6

 

 

 

 

 

 

 

4-6

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

Перешикування в дві шеренги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кожний рух руками виконувати на два кроки

 

 

 

 

Піднімаючи голову, слідкувати за передачею м’яча

 

 

 

 

 

Лікті відведені в сторони – назад під час передачі м’яча 

 

 

 

 

 

Руки прямі на рівні плечей

 

Ноги в колінах не згинати, м’яч на підлогу не кидати

 

 

 

Підкидати м’яч двома руками невисоко і

вертикально, не відриваючи стопи від підлоги

 

Ноги в колінах не згинати

 

 

 

 

Ноги в колінах не згинати

М’яч весь час підтримувати

 

 

1-3 – нахил вперед і прокат м’яча по підлозі навколо

лівої ноги;

4 – в.п.;

5-8 – те ж саме навколо правої ноги

В.п. – стійка ноги разом, м’яч в руках знизу

1-3 – нахил вперед, прокат м’яча по підлозі навколо ніг; 4 – в.п.

В.п. – ноги нарізно, м’яч в руках

1 – підкинути м’яч вгору; 2 – присісти і зловити м’яч двома руками

3                    – в присіді підкинути м’яч вгору;

4                    – встати зловити м’яч

В.п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс, м’яч на

підлозі між стоп

1 – стрибком ліву ногу

вперед, праву назад; 2 – стрибком ноги нарізно; 3 – стрибком праву ногу

вперед, ліву назад;

4 – стрибком ноги нарізно

 

Замирювання ЧСС за 10с

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

6-8

 

 

 

 

 

6-8

 

 

 

 

Висота кидка 1-1,5м 

З місця не сходити

 

 

 

 

Стрибати м’яко на носках

Дивитися за м’ячем 

 

 

 

 

 

 

 

Звернути увагу на учнів із підвищеним ЧСС

ІІ

 

2.1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Основна частина

 

Вправи з баскетбольними

м’ячами на місці 1 ліга:

ü передача м’яча двома руками від грудей;

ü передача м’яча однією рукою від плеча;

ü передача         м’яча однією рукою знизу;

ü ведення м’яча правою і лівою рукою

ü ведення м’яча з закритими очима навколо себе;

ü ведення           м’яча             зі зниженим відскоком

2-3 ліга:

25'

 

10'

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Груповий метод

 

Робота по лігам

Звернути увагу на техніку виконання елементів

М’яч на рівні грудей

 

М’яч у плеча на кисті однієї із рук

 

М’яч на кисті однієї із рук в положення у стегна

М’яч збоку від себе, кисть зверху

 

М’яч на рівні пояса

 

Більш зігнуті ноги

 

 

М’яч на рівні грудей

 

М’яч у плеча на кисті однієї із рук

 

Захват м’яча широко розставленими пальцями

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.3

 

 

2.4

2.5

ü  передача м’яча двома руками від грудей;

ü  передача м’яча однією рукою від плеча;

ü  передача м’яча двома руками знизу;

ü  ведення м’яча правою рукою;

ü  ведення м’яча лівою рукою;

ü  ведення м’яча правою і лівою рукою:

2  ліга – бігом;

3  ліга – кроком

Вправи з баскетбольними м’ячами в русі:

 

ü  передача        двома

руками від грудей;

ü  передача        однією

рукою від плеча;

ü  ведення м’яча три кроки, передача від

грудей двома руками

 

Рухлива гра на спритність і швидкість „Полювання”

Гра „М’яч – капітану” Повільний крок в колоні по одному

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5' 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5' 

 

 

5'

М’яч збоку від себе. Лікоть зігнути, кисть на м’яч накладати зверху від себе

Кисть     накладати     з     протилежної      сторони

бажаного направлення для відскоку м’яча

 

Колони змикаються

 

1                    ліга – відстань між партнерами 5м. Вправи виконуються бігом

2                    ліга – відстань в парах 3м. Вправи можна виконувати кроком

 

Всі гравці діляться на два кола. Стають посеред залу коло в коло, своїми парами. Гравці, що стоять у внутрішньому колі виконують приставний крок праворуч (або ліворуч), гравці зовнішнього кола виконують приставний крок в протилежну сторону. За сигналом гравці зовнішнього кола починають бігти, а учні внутрішнього кола наздоганяти. Перемагає команда, яка вполювала більшу кількість учнів

 

Учні діляться на дві команди і утворюють своє коло. К центрі кола капітан з м’ячем. За сигналом капітан виконує передачу м’яча заданим способом кожному гравцю по черзі. Перемагає команда, яка першою закінчила передачу. Капітани міняються декілька разів

 

Дотримуватися інтервалу

ІІІ

3.1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.2 3.3

3.4

3.5

Заключна частина

Нестандартні вправи по оздоровленню дітей:

„Дихальна гімнастика”:

ü  в.п.        –          о.с.   короткі голосні вдихи;

ü  в.п. – о.с. рух головою праворуч-ліворуч;

ü  „Вушки” – покачування головою праворуч-ліворуч;

ü  „Малий маятник” – голова вперед-назад;

ü  „Обійми плечі”

Вимірювання ЧСС

Підведення підсумків уроку

Домашнє завдання

Організований      вихід       із

спортивного залу

5' 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30''

1,5'

30''

30''

 

Вдих повинен бути коротким і активним.

Думати тільки про вдих

Вдих носом, голосний, короткий

Вдих носом, плечі нерухомі

 

 

 

Вдих виконується з кожним рухом рук

 

Звернути увагу на учнів із підвищеним ЧСС

 

 

 

Відзначити роботу учнів на уроці

 

Вивчення правил гри

 

 

pdf
Додано
20 квітня 2020
Переглядів
594
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку