Конспект уроку з фізичної культури для 7 класу за модулем : Футбол. Третій рік вивчення.

Про матеріал
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа I-III ступенів № 27 Вінницької міської ради» План-конспект інноваційного уроку фізичної культури для учнів 7-го класу Підготував: учитель фізичного виховання Вищої категорії - Мельник М.Б. Тема: Футбол Мета: сприяння вихованню в учнів потреби в систематичних заняттях фізичною культурою і спортом; популяризація і розвиток цього виду спорту, виховання морально-вольових якостей футболіста; виховання почуття відповідальності за свою команду засобами навчальної гри. Завдання уроку:  ознайомити учнів з історією розвитку футболу; професійного зростання володарів «Золотого м’яча»: Олега Блохіна, Ігоря Бєланова, Андрія Шевченка;  закріпити ведення м’яча різними частинами стопи в русі;  удосконалити техніку прийому та передачі м’яча внутрішньою частиною стопи;  розвивати спритність, координацію рухів, витривалость;  відстежити частоту серцебиття за допомогою пульсової кривої. Місце проведення : спортивний зал. Тип : навчально-тренувальний. Інвентар: футбольні м’ячі - 10 шт. , ворота - 2 шт., гімнастичні лави, фішки - 20шт., наклейки для оцінювання, графік пульсової кривої - 1 шт., маніжки -16 шт., обручі - 10 шт., підставки під обручі - 10 шт., секундомір, магнітофон, проектор. Час уроку: 45 хвилин.
Перегляд файлу

Комунальний заклад «Загальноосвітня школа I-III ступенів № 27

 Вінницької міської ради»

 

План-конспект  інноваційного уроку

фізичної культури

для учнів 7-го класу

 

Підготував: учитель фізичного виховання Вищої категорії - Мельник М.Б.

Тема: Футбол

Мета:  сприяння вихованню в учнів потреби в систематичних заняттях фізичною культурою і спортом; популяризація і розвиток цього виду спорту, виховання морально-вольових якостей футболіста; виховання почуття відповідальності за свою команду засобами навчальної гри.

 

Завдання уроку: 

  • ознайомити учнів з  історією розвитку футболу; професійного зростання володарів «Золотого м’яча»: Олега Блохіна, Ігоря Бєланова, Андрія Шевченка;
  • закріпити ведення  м’яча різними частинами стопи в русі;
  • удосконалити техніку прийому та передачі м’яча внутрішньою частиною стопи;
  •  розвивати спритність, координацію рухів, витривалость;
  • відстежити  частоту серцебиття за допомогою пульсової кривої.

Місце проведення : спортивний зал.

 Тип : навчально-тренувальний.

Інвентар: футбольні м’ячі - 10 шт. , ворота - 2 шт., гімнастичні лави, фішки - 20шт., наклейки для оцінювання, графік пульсової кривої - 1 шт., маніжки -16 шт., обручі - 10 шт., підставки під обручі - 10 шт., секундомір, магнітофон, проектор.

 Час уроку: 45 хвилин.

 

Частини уроку та їх зміст

Дозування

Організаційно-методичні

вказівки

ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА

15хв.

Фронтальний метод

  1. Шикування в одну шеренгу за рівнем фізичної підготовленості. Повідомлення завдань уроку.
  2. Інструктаж з техніки безпеки на уроках  футболу.

Ознайомлення учнів з пульсовим графіком.

 Ознайомлення учнів протягом уроку з історією футболу України, а саме: володарями «Золотого м’яча».

 

         3.    Вимірювання ЧСС за 10 секунд.

1 хв.

 

1 хв.

 

 

 

 

20 сек.

Урок побудований на роботі в парах за станом фізичної підготовленості.

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та їх стан здоров’я .

Протягом уроку,  за допомогою пульсового графіку,  буде відстежуватись ЧСС у відібраної пари учнів, де в кінці уроку його буде проаналізовано.

Нагадати особливості роботи при проведенні уроку навчально-тренувальним методом.

Ознайомлення учнів з легендами футболу, володарів «Золотого м’яча»: Олегом Блохіним, Ігорем Бєлановим,  Андрієм   Шевченком.

Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом ( не більше 15-25 ударів за 10 секунд). Нанесення даних на пульсовий графік, відібрати одну пару для побудови даного графіку.

 

4. Перешикування  в шеренгу по два.

5. Ходьба навшпиньках, руки за головою; на п’ятках, руки за спиною.

6.Різновиди бігу:

  • звичайний біг;
  • біг приставним кроком, взявшись за руки, правим та лівим боком ;
  • біг приставним кроком обличчям один до одного. За сигналом змінити положення сторін;
  • біг   руки на плечах партнера,  один партнер рухається спиною вперед, а інший  обличчям, по сигналу змінити положення;
  • біг приставним кроком спиною один до одного, взявшись за руки. За сигналом змінити положення.
  • звичайний біг;
  1. Ходьба.
  2. Перешикування в колону.
  3. Загальнорозвиваючі вправи з футбольними м’ячами у парах :

а) В.п.– ноги на ширині плечей, м’яч знаходиться на витягнутих руках перед собою.

1-2 – крок правою ногою вперед,  м’яч підняти  вгору , стати навшпиньки, передати м’яч,  крок назад.

  1. -  те  ж з другою ноги.

            б) В.п. – спиною один до одного. 

1– передача м’яча з поворотом праворуч,

  1. – приймання м’яча з поворотом тулуба ліворуч;

             в) В.п. – спиною один до одного м’яч угору.

  1. – нахил, передача м’яча між ногами;
  2. – в.п.

   г) В.п. – обличчям один до одного відстань 2 м.        Ноги на ширині плечей, м’яч в руках паралельно підлозі.

    1 – присісти, м’яч донизу

            2 – в.п., передача м’яча партнеру навпроти.

д) В.п. – обличчям один до одного відстань 2 м. Випад правою ногою, руки паралельно підлозі, випад лівою ногою вперед. Передача м’яча партнеру навпроти.

е) В. п. – обличчям один до одного. Руки витягнуті паралельно підлозі з мячем. Одночасно три стрибки на місці на четвертий поворот вліво (вправо).

 

         10. Підрахунок ЧСС за 10 секунд.

  11. Перешикування.

 

 

 

 

20 сек.

1 хв.

 

4 хв.30 сек.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 хв.30 сек.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 сек.

 

 

Фронтальний метод. Учні перешиковуються для роботи в парах.

Звернути увагу на злагодженість виконання вправ.

Під час бігу слідкувати за правильним диханням  та дистанцією 0,5 м.

Стежити за чітким виконанням вправ. Стежити за дотриманням дистанції під час руху.

Учні рухаються приставним кроком повз фішки, разом взявшись за руки, переміщуючись зі сторони в сторону.

За сигналом учні, тримаючись за руки,  повертаються змінюю чи положення руху.

Після кожної вправи виконується звичайний біг для перебудови іншого завдання.

 

 

 

Слідкувати за учнями з підвищеним пульсом.

Фронтальний метод .

 

Фронтальний метод. Пульс не повинен перевищувати 20-25 ударів за 10 секунд.

 

 

 

За сигналом змінити передачу м’яча зліва направо. Відстань між партнерами 0,5 м. Руки утримувати паралельно підлозі, стопи не відривати від підлоги.

Слідкувати за чіткістю виконання.

 

 

Вправи виконуються синхронно із партнером .

 

 

Стопи не відривати, руки знаходяться внизу. Спину тримати  рівно. 

 

 

Слідкувати за синхронністю виконання.

 

 

 

 

 

Нанесення даних на пульсовий графік. Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом. Пульс не повинен перевищувати 30 ударів за 10 секунд.

II.ОСНОВНА ЧАСТИНА

25 хв.

Методичні рекомендації

C:\Users\Миша\Desktop\скачанные файлы.jpg

  1.                   Спеціальні вправи футболіста.

          Ведення  та передачі м’яча з послідовним виконанням       завдання в русі.

  Передача м’яча внутрішньою частиною стопи.

Завдання: махові рухи руками знизу-вверх;

- маховірухи руками зверху-вниз;

- біг із захлистом гомілки назад;

- біг з високим підніманням стегна;

- схресний крок лівим(правим) боком;

- біг приставним кроком лівим(правим) боком;

- біг імітація удару головою.C:\Users\Миша\Desktop\ris-24.jpg

 

  1. Підрахунок ЧСС за 10 секунд.

 

  1. Ведення м’яча різними способамиC:\Users\Миша\Desktop\скачанные файлы (1).jpg

          - ведення м’яча внутрішньою частиною стопи правою (лівою ) ногою;

- ведення м’яча зовнішньою частиною стопи правою (лівою) ногою;

- ведення м’яча підйомом правою(лівою) ногою;

- ведення стопою правою(лівою) ногою;

- ведення стопою  лівим(правим) боком;

- ведення м’яча «ЯЛИНКОЮ». Учень виконує почергово ведення м’яча  правою та лівою ногою внутрішньою частиною стопи.

  1.     Передача м’яча:
  • ведення м’яча до середини спортивної зали, передача м’яча. Рух спиною назад;
  • передача м’яча партнеру, прискорення та повернення спиною назад.
  1.     Спеціальні вправи футболіста з м’ячем:
  • партнери розташовуються один навпроти одного 2-3 метри. Виконують передачу та зупинку м’яча один одному в русі: один виконує передачу, а інший зупиняє м’яч внутрішньою частиною стопи;
  • партнери розташовуються 2-3 метри обличчям один до одного. Після чого почергово виконують накидання м’яча на праву(ліву) ногу внутрішньою частиною стопи,  рухаючись уперед;
  • рух з партнером обличчями один до одного, почергово виконуючи накидання м’яча на голову партнера. Виконання удару серединою лоба;
  • виконання вправи «ВЛУЧ У ЦІЛЬ» . Учні виконують передачу м’яча партнеру внутрішньою частиною стопи лівою або правою ногою  через кільце, яке знаходиться на підставці на відстані 2 м.

 

  1. Естафети з м’ячем:

 

  • ведення м’яча у колі. Учні,  взявшись за руки у колі,  виконують передачу м’яча в русі один одному;

 

  • ведення м’яча різними способами;

 

 

  • ведення м’яча різними способами навколо кола (партнери  тримаються за руки). Передача естафети здійснюється торканням руки до будь-якої частини тіла.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4хв.30сек.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30 сек.

 

4хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4хв.

 

 

 

 

 

7 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправи виконуються в парах. Слідкувати за чіткістю подачі м’яча. Дотримання правил безпеки. Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом.

 

Слідкувати  за чіткістю виконання . Контроль м’яча ногою.

Корекція помилок:

  • відсутній контроль м’яча;
  • повільне виконання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Занесення даних до пульсового графіку. Пульс  30-35 ударів за 10 секунд. Учні з підвищеною ЧСС виконують вправи зі зменшеним навантаженням.

 

Партнери рухаються один до одного, де один з них забирає м’яч на середині дистанції,  а інший продовжує біг без м’яча .

 

 

 

 

 

 

Партнер,  який стоїть навпроти, виконує зупинку м’яча після чого повторює теж саме.

Слідкувати за контролем м’яча.

Партнери рухаються обличчям  один навпроти одного.

Партнери виконують вправу почергово, рухаючись від лінії до лінії. Слідкувати за контролем м’яча.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за технікою виконання удару головою.

 

 

 

 

 

 

 

Спеціальну наліпку отримує та пара, яка найкраще виконала вправу .

Виграє та команда, яка не втратила м’яч під час руху. 

 

 

Учні розташовуються у коло  один за одним, за сигналом учителя,  виконують ведення навколо партнерів , передаючи естафету почергово один одному .

Учні почергово біжать до м’ячів, які знаходяться у воротах та будь-яким способом ведуть його в  інші ворота, передаючи естафету рукою, торкнувшись будь-якої частини тіла.

Виграє та команда, яка швидше та найтехнічніше виконає першою естафету.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

              III.   ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

5хв.

 

  1.     Гра « КРАБИ».

 

 

 

 

 

  1. Підрахунок ЧСС за 10 секунд.

 

 

 

 

  1.  Шикування в одну шеренгу, повідомлення результатів уроку. Наголошення на типових помилках, відзначення кращих учнів на уроці. Аналіз пульсової кривої.

 

  1. Повідомлення домашнього завдання.

 

 

2хв.20 сек.

 

 

 

 

 

10 сек.

 

 

 

 

 

2 хв.20сек.

 

        

10 сек.

Зал поділяється на дві половини, клас ділиться на 2 команди, які розташовані на обох половинах залу. Учні займають положення «крабів» і намагаються забити м’ячу ворота суперника усіма частинами тіла. Вставати і грати руками не можна. Виграє команда, яка забила більше голів.

 

Оцінити найкращу пару на уроці та провести аналіз пульсової кривої. Наголосити на типових помилках.

 

 

 

 

 

 

 

Жонглювання м’ячем.

 

 

 

 

 

docx
Додано
12 квітня 2020
Переглядів
605
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку