Комплекс уроків з футболу для учнів 7 класу

Про матеріал

Розробка комплексу уроків модулю "Футбол" з використанням інноваційних засобів навчання для вдосконалення навичок виконання технічних прийцомів гри в футбол.

Перегляд файлу

 

 

комплексу уроків з футболу

з використанням

інноваційних засобів навчання

(7 клас)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Модуль. Футбол

 

Тип уроку: вступний

 

Мета уроку:

• поглибити знання учнів по історії виникнення й розвитку футболу;

• повторити правила гри у футбол;

• розвиток в учнів загальної витривалості;

• відновлення рухової пам’яті шляхом повторення отриманих навичок і вмінь, створення умов, для самостійного розвитку кондиційних якостей.

Завдання уроку:

1. Провести інструктаж з безпеки життєдіяльності на уроках по футболу.

2. Поглибити знання учнів по історії виникнення й розвитку футболу.

3. Повторити правила гри у футбол.

4. Розвиток в учнів загальної витривалості засобами спеціальних вправ і навчальної гри у футбол.

5. Формування в учнів навичок здорового способу життя.

6. Виховання морально вольових якостей: дружби, взаємодопомоги, відповідальності, за свою команду за допомогою спортивної естафети.

 

Інвентар: 10-12 футбольних м’ячів,  фішки, свисток.

 

Технічні засоби навчання: мультимедійна система, аудіосистема.

 

Місце проведення: спортивний зал.

 

п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

 

І. Підготовча частина

(17-20хв.)

 

1.

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

Шикування за рівнем фізичної підготовленості.

Перевірка правильної постави.

Вітання.

Мотивація діяльності учнів, визначення мети  діяльності школярів, на уроці.

Учитель: «Сьогодні ми починаємо нову тему: «Футбол». Із цим видом спорту ви вже знайомі, добре його знаєте й умієте грати в цю цікаву гру. Сьогодні ми згадаємо, як з’явилася на світ і розвивалася ця цікава гра, повторимо правила гри у футбол.»

  •                   Допоможіть мені, як завжди, визначити мету і завдання уроку. Які очікувані результати сьогоднішнього уроку?
  •                   А тепер я ставлю перед вами проблемне завдання, яке ми вирішимо наприкінці уроку: «Чи згодні ви і чому із словами відомого англійського політика У.Черчіля: «Не всі можуть грати в шахи, бо вважають себе і так розумними, але не грати в футбол може лише той, хто бажає швидше померти».

Учні, сидячи на гімнастичних лавах, слухають уважно інструктаж з безпеки життєдіяльності на уроках з футболу.

 

 Клас розділити на 4 групи по 6-7 чоловік.

На екрані з’являються слайди з  історії виникнення й розвитку футболу, правила гри й т.д.

Завдання для груп:

Учні кожної групи уважно слухають розповідь учителя, дивляться слайди, потім учні готують творчі завдання для іншої групи.

В оцінюванні творчих завдань беруть участь учні, які звільнені від фізичної культури, віднесені до СМГ. Цих учнів учитель готовить попередньо до цього уроку.

Учні, які прослухали розповідь учителя й подивилися слайди, складають творчі завдання, потім обмінюються завданнями між групами й виконують ці завдання.

Учитель може задати додаткові питання, якщо виникли труднощі в оцінюванні.

Замір ЧСС

 

Практична частина

А тепер для практичної частини уроку нам потрібно розім’яти свої м’язи, зробити розминку.

1. Різновиди ходьби:

• на носках;

• на п’ятах;

• на внутрішній і зовнішній стороні стопи;

• у напівприсіді, у повному присіді;

• стрибками в широкому кроці, з підскіками.

• спортивна ходьба.

2. Спеціальні бігові вправи:

• з високим підняттям стегна;

• із захлестуванням гомілки назад;

• приставними кроками лівим і правим боком;

  • прискорення  із зупинкою по свистку та зміною напряму руху.
  • рівномірний біг.

 

Замір ЧСС

1 хв.

 

 

 

5-7 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7-8 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15 сек

 

 

 

 

 

1-2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

1-2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

15 сек

 Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів і самопочуття

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вислів з’являється на екрані

 

 

 

 

 

Інструкція з’являється на екрані.            (Додаток № 1)

 

 

(Презентація 1)

 

ІІ. Основна частина

(20-23 хв.)

 

 

 

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

Спортивні естафети з футбольними м’ячами:

Ведення м’яча правою ногою по прямій зовнішньою частиною стопи до стіни, розворот (м’яч у руки не брати), ведення м’яча назад.

 

Ведення м’яча лівою ногою по прямій зовнішньою частиною стопи до стіни, розворот (м’яч у руки не брати), ведення м’яча назад.

 

Ведення м’яча між фішками: 1 гравець веде м’яч до стіни, м’яч залишає біля лінії, назад рухається звичайним бігом. Другий гравець уперед біжить звичайним бігом, а назад веде м’яч між фішками.

 

Двостороння гра

 

 

 

 

2-3 хв.

 

 

 

 

2-3 хв.

 

 

 

 

2-3 хв.

 

 

 

 

 

 

10 хв.

 

 

 

Фронтальний метод.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розподілити учнів на дві команди (хлопці разом із дівчатами). Слідкувати за дотриманням правил гри, виконуючи функції судді

 

ІІІ. Заключна частина

(6 хв.)

 

1.

2.

3.

 

4.

 

5.

 

 

 

 

 

6.

Шикування.

Скласти м’ячі.

Вправи для приведення систем організму до спокійного стану.

Вирішення проблемного завдання уроку.

Рефлексія. Чи досягли ми сьогодні очікуваних результатів?

  • Що дізнались?
  • Чому навчились?
  • Що сподобалось, а що ви б змінили на сьогоднішньому уроці?

 Підведення підсумків.

Замір ЧСС.

Організований вихід із залу.

 

до 25сек

до 25сек

 

45сек

 

3 хв.

 

 

 

 

 

1 хв.

15 сек

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вказати  на загальні недоліки Оголошення оцінок

 

Модуль. Футбол

 

Тип уроку: навчально-тренувальний

 

Мета. Учити учнів технічним прийомам футболу; розвивати спритність, координацію; сприяти вихованню любові до гри в футбол

 

Завдання:

1. Повторити ведення м’яча носком, внутрішньою стороною стопи.

2. Вчитися вкиданню м’яча із-за бокової лінії з місця.

3. Вдосконалювати техніку удару по м’ячу внутрішньою стороною стопи та зупинки м’яча підошвою.

 

Інвентар: 10-12 футбольних м’ячів,  фішки, свисток.

 

Технічні засоби навчання: мультимедійна система, аудіосистема.

 

Місце проведення: спортивний зал.

 

п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

 

І. Підготовча частина

(11-12хв.)

 

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

4.

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

10.

Шикування перед входом до залу в одну колону. По дзвонику під звуки «футбольного маршу» М. Блантера діти йдуть на традиційне місце шикування.

Шикування

Привітання «Доброго здоров’я, юні футболісти!»

Мотивація: визначення з учнями мети уроку.

Повідомлення завдань уроку,  правил безпеки життєдіяльності, очікувані результати

Замір ЧСС

 

Організуючі вправи: повороти на місці: праворуч, ліворуч.

 

 

Вправи для формування правильної постави та профілактики плоскостопості.

Ходьба:

- звичайна;

- на носках руки до плечей;

- на п’ятках руки за головою;

- на зовнішній стороні стопи руки в сторони;

- у напівприсіді руки на поясі.

 

Біг: - звичайний;

 - приставним правим боком вперед;

 - приставним лівим боком вперед;

 - спиною вперед.

Перехід на ходьбу. Перешикування у русі в колону по два.

 

Загальнорозвиваючі вправи з м’ячами у парах:

 

а) в.п. – поруч один з одним

передача м’яча по колу через гору вліво;

б) в.п. – обличчям один до іншого на відстані 2 м:

1- нахилитися,

2- покотити м’яч партнеру, партнер ловить м’яч,

3- в.п.;

в) в.п. - спиною один до одного на відстані 50-80 см

передача м’яча по колу вліво;

е) в.п. – спиною один до одного на відстані 50-80 см:

1- руки вгору,

2 – передача м’яча,

3 -  нахилитися, покотити м’яч між ногами партнеру,

4 – в.п.;

є) те ж саме, м’яч у зворотному напрямку;

ж)  в.п.- обличчям один до одного, відстань 120-150 см:

1- випад лівою, руки вперед, передача м’яча партнеру,

2- в.п.,

3-4 – те ж з правої ноги;

з) в.п. – спиною один до одного, м’яч між спинами:

1 – присісти,

2 – встати;

Перешикування в колону по одному. Права колона повертається кругом і діти кладуть м’ячі на місця. Зайнявши свої місця по команді «зліва в колону по одному в обхід наліво кроком – руш!» починають рух.

 

Бігові вправи:

а) біг «змійкою» між м’ячами;

б) біг ноги нарізно, м’ячі між ногами;

в) біг перестрибуючи через м’ячі;

г) біг з переносом через м’ячі відведеної в сторону лівої ноги;

д) біг з переносом через м’ячі відведеної в сторону правої ноги.

Замір ЧСС

До 1 хв.

 

 

 

 

 

 

15 сек.

 

20 сек.

 

 

 

 

 

1хв.30сек.

 

 

 

5хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-6 передач

 

6-7 передач

 

5-7 передач

 

6 кіл м’яча

 

6 кіл м’яча

 

 

 

 

 

 

 

8-9 передач

 

 

 

 

5-6 присідань

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

15 сек

В колоні стоять спочатку хлопчики за ними дівчатка.

 

У шеренгу

 

 

Поцікавитися самопочуттям

 

 

 

 

 

Домагатися одночасного виконання

 

В обхід наліво.

Слідкувати за дотриманням правильної постави: спину тримати рівно, голову не опускати.

 

 

 

Темп спокійний.

Біг спиною вперед чергувати зі звичайним.

 

 

 

По центру залу

 

 

Права колонка беруть м’ячі

Всі вправи демонструються на мультимедійній дошці

 

 

Ноги від підлоги не відривати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Випади робити як можна нижче

 

 

 

 

Слідкувати, щоб м’яч не випав

 

 

За направляючим в обхід наліво

 

 

 

 

 

Дотримуватися безпечної дистанції, бути уважними, щоб не перечепитися через м’яч

 

ІІ. Основна частина

(26-27 хв.)

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

3.

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

Ведення м’яча. Діти перешиковуються у колону по два по правій стороні залу. Набирають дистанцію у два метра. По команді: «налі-во!» утворюють колонки з двох учнів.

Направляючі беруть м’ячі. За сигналом починають ведення м’яча до фішки, обводять її, повертаються назад і передають м’яч партнеру.

Провести естафету зведенням між командою перших і других номерів.

Замір ЧСС.

Ознайомлення з вкиданням м’яча із-за бокової лінії. Польовим гравцям у футболі не дозволяється грати руками. Виключенням є ситуація, коли м’яч вилітає чи викочується за бокову лінію. В такому випадку гравець протилежної команди вкидає його в поле руками (наприклад, якщо м’яч вийшов від гравця у білій формі, то вкидатиме будь – який  гравець у зеленій формі). При цьому потрібно дотримуватись правил:

 - не заступати за лінію;                                         - не відривати ноги від майданчика;                                         - м’яч кидати із-за спини через                                          голову.                         

Діти парами розташовуються один напроти іншого на відстані 6-8м і кидають м’яч один одному, при цьому ловити його відразу не обов’язково.

Для закріплення умінь вкидання м’яча провести гру «вибивний», але кидати м’яч тільки двома руками із-за спини через голову. (3 хв. одна команда в колі, 3 хв. інша).

Вдосконалення техніки передачі м’яча внутрішньою стороною стопи і зупинки м’яча підошвою.

Діти займають свої місця парами обличчям один до одного на відстані 6-8 м.  Вчитель за допомогою мультимедійної системи нагадує техніку виконання замаху, удару по м’ячу «щічкою», зупинки м’яча підошвою.

Практичне відпрацювання передач і зупинки м’яча.

5хв

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв.

 

15 сек

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв.

 

 

 

6 хв.

 

 

 

 

5 хв.

Завдання демонструється на мультимедійному екрані

 

 

 

 

 

 

 

Пояснення супроводжується демонстрацією на мультимедійній дошці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бути уважними, щоб м’яч не влучив у обличчя

 

Після закінчення визначити команду-переможця

 

По ходу виконання вправи виправляти помилки

 

ІІІ. Заключна частина

(5 хв.)

 

1.

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

4.

5.

Скласти м’ячі.

Вправи для приведення систем організму до спокійного стану:

- стати на ліву, права, зігнута в колінному суглобі відведена в сторону. Права рука на поясі, ліва пряма в сторону;

- стати на праву, ліва, зігнута в колінному суглобі відведена в сторону. Ліва рука на поясі, права пряма в сторону.

 Рефлексія. Чи досягли ми сьогодні очікуваних результатів?

  • Що дізнались?
  • Чому навчились?
  • Що сподобалось, а що ви б змінили на сьогоднішньому уроці?

 Підведення підсумків.

Замір ЧСС.

Організований вихід із залу.

 

 

до 25 сек

 

 

до 25 сек

 

 

45 сек

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

15 сек

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вказати  на загальні недоліки. Оголошення оцінок

 

Модуль:  Футбол

 

Тип уроку: повторення і вдосконалення рухових навичок

 

Мета. Вдосконалювати виконання  технічних прийомів футболу; підвищення рівня загальної фізичної підготовленості учнів

 

З а в д а н н я:

навчальні: 

  • повторити правила техніки безпеки під час виконання фізичних вправ на спортивному майданчику;
  • повторити стройові вправи та перешикування на місці;
  • підвищення рівня загальної фізичної підготовленості учнів;
  • оволодіння технікою гри у футбол;

оздоровчі:

  • сприяти розвитку рухових якостей – витривалості, сили, швидкості, спритності, координації рухів;

виховні:

  • виховувати в учнів дисциплінованість, товариськість, наполегливість, рішучість, вміння самостійно працювати;
  • популяризація футболу серед учнівської молоді.

 

Інвентар: футбольні м’ячі - 12 шт. (1 на пару учнів); скакалки – 5 шт.; гімнастичні  лави – 2 шт.; прапорці – 6 шт.; секундомір; свисток.

 

Місце проведення: спортивний майданчик

п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

 

І. Підготовча частина

(11-12 хв.)

 

1.

 

2.

 

 

 

 

 

3.

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

Шикування

 

Мотивація: Визначення з учнями мети уроку.

Повідомлення завдань уроку,  правил безпеки життєдіяльності, очікувані результати

 

Замір ЧСС

 

Рівномірний біг 500 - 600 м

 

 

 

 

 

 

 

Комплекс ЗРВ  на місці (Додаток 3):

 

 

 

Повторення української народної гри «Гопак»:

- підготовка до гри;

- нагадування правил гри;

- проведення гри;

- підведення підсумків гри.

 

1 хв.

 

2 хв.

 

 

 

 

 

15 сек

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

3-4 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за дотриманням правил т/б і дисципліни та правильністю дихання

 

Слідкувати за дисципліною, послідовністю, правильністю та якістю виконання

За командою, дівчата та юнаки утворюють два кола, поклавши руки на плечі один одного.

Присідання 12 разів, 3 спроби

 

ІІ. Основна частина

(26-27 хв.)

 

1.

 

2.

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

Шикування учнів, розподіл їх на групи

 

Пояснення завдань на кожній станції і порядку зміни місць занять

 

Підвищення рівня загальної фізичної підготовленості учнів, розвиток сили, координації рухів, швидкості, спритності:

 

  • 1 станція: стрибки зі скакалкою;

 

  • 2 станція: підняття тулуба (прес) на гімнастичній  лаві;

 

  • 3 станція: віджимання від гімнастичної  лави.

 

Шикування учнів, розподіл їх на пари

 

Оволодіння технікою гри у футбол: спеціальні вправи з м’ячем у парах:

  • удар носком – зупинка підошвою;
  • удар внутрішньою стороною стопи – зупинка внутрішньою стороною стопи;

 

  • 1-й учень: ведення м’яча - зупинка;
  • 2-й: удар по пустих воротах після прискорення (відстань 10 м).

 

Двостороння гра

 

 

 

 

 

 

 

Замір ЧСС

 

 

1 хв 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв.

 

3 хв.

 

 

3 хв.

 

 

 

 

3-4 хв.

 

 

 

 

 

 

3-4 хв.

 

 

 

10 хв.

 

 

 

 

 

 

 

15 сек

Учні міняються місцями за сигналом (свисток) та за годинниковою стрілкою. Слідкувати за дотриманням правил т/б, дисципліною та якістю виконання вправ, виправляю помилки.

Фронтальний метод.

 

Мілкогруповий метод

 

 

 

Фронтальний метод.

Учні стають обличчям один до одного (відстань 7-10 м).

 

 

 

 

Розподілити учнів на дві команди (хлопці разом із дівчатами). Слідкувати за дотриманням правил гри, виконуючи функції судді

 

ІІІ. Заключна частина

(5 хв.)

 

1.

 

2.

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

5.

6.

7.

Шикування учнів.

 

Повільна ходьба та вправи на відновлення дихання

 

Повторення рухливої гри на увагу «Заборонений рух»:

  • нагадування правил гри;
  • проведення гри;

 - підведення підсумків гри

 

 

Рефлексія. Чи досягли ми сьогодні очікуваних результатів?

  • Що дізнались?
  • Чому навчились?
  • Що сподобалось, а що ви б змінили на сьогоднішньому уроці?

 Підведення підсумків.

Замір ЧСС.

Домашнє завдання.

Організований вихід із залу.

 

 

1 хв.

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

15 сек

 

 

 

 

 

Учні повторюють за вчителем усі рухи, окрім забороненого (їх може бути декілька)

 

 

 

 

 

 

 

Вказати  на загальні недоліки. Оголошення оцінок

 

Модуль.  Футбол

 

Тип уроку: навчально-ігровий

 

Мета. Повторити передачі  і зупинки м’яча вивченими способами; сприяти розвитку швидкісної витривалості

 

З а в д а н я:

1. Закріпити передачу м’яча внутрішньою стороною стопи.

2. Повторити зупинку м’яча підошвою.

3. Ознайомити з технікою фінт «відходом» з переносом ноги через м’яч.

4. Сприяти розвитку швидкісної витривалості

 

Інвентар: футбольні м’ячі (1 на пару учнів); свисток; ворота (нестандартні); фішки.

 

Місце проведення: спортивний майданчик

п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

 

І. Підготовча частина

(13-16 хв.)

 

1.

 

2.

 

 

 

 

3.

 

4.

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

Шикування

 

Мотивація: Визначення з учнями мети уроку.

Повідомлення завдань уроку,  правил безпеки життєдіяльності, очікувані результати

Замір ЧСС

 

Рівномірний біг 500 - 600 м

 

Загальнорозвивальні вправи в русі

1. Ходьба на носках;

2. Ходьба на п'ятках;

3. В. п. — ходьба, 1 — нахил вперед до правої ноги; 2 — в. п.; 3 — 4 — те саме, до лівої;

4. В. п. — нахил уперед, м'яч біля правої ступні: 1 —4 — ходьба випадами, м'яч кистю котимо між но­гами, «вісімкою»;

5. Ходьба в повному присіді;

 

6.  Стрибки в повному присіді;

7.  Стрибки приставним кроком правим боком;

8.  Те саме, лівим боком;

9. Біг з високим підйомом стегна;

10. Біг з захлестуванням гомілок .

 

Спеціальні вправи футболіста для контролю  м’яча

1. Наступити на м'яч зверху правою ногою, котити його вперед-назад стопою.

2. Те саме, лівою ногою.

3. Те саме, але котити ліворуч-праворуч перед собою правою ногою.

4. Те саме, лівою ногою.

5. Те саме, навколо себе ліворуч, праворуч.

6. Імітувати «фінт» з нерухомим м’ячем.

 

Перешикування  в колону по два.

1 хв.

 

1хв.

 

 

 

 

15 сек

 

3-4 хв.

 

3-4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-6 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В обхід, у колону по одному . Руки прямі, дис­танція один крок один від одного

Фронтальний метод

Дистанція два кроки

Глибокий випад

Спина і руки прямі

Спина пряма

 

 

 

 

 

 

 

 

Невеликим поштовхами, стопу від м’яча не відривати

Правою, лівою ногою трохи відривати ногу від м’яча

 

Внутрішню, зовнішню сторони

 

 

ІІ. Основна частина

(24-27 хв.)

 

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Передача м’яча внутрішньою стороною стопи. Зупинка підошвою.

 

 

 

Ведення м’яча внутрішньою стороною стопи

 

 

 

 

 

Фінт «відходом»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Естафети з елементами футболу

1.  «Злови м’яч»

Навпроти кожної команди на відстані 2-3 м стоїть капітан з м’ячем. За сигналом капітан виконує удар по нерухомому м’ячу з місця першому зі своєї команди, а той, зупиняючи м’яч підошвою, відбиває його капітану і біжить у кінець колони.

 

 2.  Обведення фішок

 

 

3. Удари на точність

Перший тримає м’яч. За сигналом перший ставить м’яч на визначену лінію і б’є по ньому у ворота. Біжить за м’ячем передає наступному, а сам стає останнім.

 

3 хв.

 

 

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

4хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-6 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

4-5 хв.

 

 

5-6 хв.

 

 

 

 

 

 

 


     уванням андарьні)кісної витривалостіна святі? уроці?е лише той, хто бажає швидше померти"111111111111111111111111111111111Поєднувати зупинки і удари по м’ячу без ведення.

 

Ведення здійснюється несильними ударами по м’ячу правою, лівою ногою.

 

Заснований на несподіваній і швидкій зміні напрямку руху. Під час атаки суперника спереду застосовується відхід випадом. Набли­жуючись до суперника, на відстані 1,5—2 м від нього, поштовхом правої ноги виконується широкий випад ліворуч-уперед. Після реакції суперника і його переміщення у бік випаду слід різким поштовхом лівої ноги зробити крок праворуч. Зовнішньою частиною підйому правої ноги м’яч посилається праворуч-уперед. Якщо суперник атакує ззаду, застосовується фінт «відходом» з переносом ноги через м’яч.

 

Капітани починають після умовного сигналу.

 

 

 

 

 

3-4 фішки стоять одна від одної на відстані 3-5 м.

Шикуються напроти воріт

 

ІІІ. Заключна частина

(5 хв.)

 

1.

 

2.

 

 

3.

 

 

 

 

 

4.

5.

6.

7.

Шикування учнів.

 

Повільна ходьба та вправи на відновлення дихання

 

Рефлексія. Чи досягли ми сьогодні очікуваних результатів?

  • Що дізнались?
  • Чому навчились?
  • Що сподобалось, а що ви б змінили на сьогоднішньому уроці?

 Підведення підсумків.

Замір ЧСС.

Домашнє завдання.

Організований вихід із залу.

 

 

1 хв.

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

15 сек

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вказати  на загальні недоліки. Оголошення оцінок

 

docx
Додано
4 лютого 2018
Переглядів
2759
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку