Тема уроку: «Технічні дії гравця»
Тип уроку: навчальний
Мета: Сприяти вихованню в учнів потребу у систематичних заняттях фізичною культурою і спортом та розвивати морально-вольові якості засобом гри у футбол
Завдання:
1.Навчити техніки фінта «відходом»
2.Навчити техніки відбирання м'яча
3.Сприяти розвитку швидкості, спритності, координації
Ганнівський навчально–виховний комплекс
«Загальноосвітній навчальний заклад
І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад»
Вчитель фізичної культури Ганнівського НВК Харламова Аліса Василівна
|
Тема уроку: «Технічні дії гравця»
Тип уроку: навчальний
Мета: Сприяти вихованню в учнів потребу у систематичних заняттях фізичною культурою і спортом та розвивати морально-вольові якості засобом гри у футбол
Завдання:
Інвентар: футбольні м’ячі, ворота.
Місце проведення: спортивний майданчик.
№ пор. |
Зміст уроку |
Дозу- вання |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина (11-12 хв) |
|||
1. |
Шикування Привітання Повідомлення завдань уроку Нагадати правила техніки безпеки |
1 хв |
Шеренга З.У. на зовнішній вигляд |
2. |
Вимірювання ЧСС |
30 сек |
Звернути увагу на учнів з підвищеною ЧСС. |
3. |
Організовуючі вправи: повороти праворуч, ліворуч, кругом
|
30 сек |
Звернути увагу на чітке й одночасне виконання організовуючих вправ |
4. |
Вправи для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Ходьба:
|
1 хв.
10 м 10 м 10 м 10 м 10 м 10 м
10 м |
В обхід залу. Темп середній.
Руки вгору Руки за голову Руки на поясі Спину тримати рівно
Руки на поясі Руки на коліна |
5. |
Комплекс стрибків у присіді
|
30 сек. |
Дистанція – 2 кроки |
6. |
Спортивна ходьба з переходом в біг. |
10 м |
Поступово прискорювати темп руху |
7. |
Біг:
|
2-3хв 10 м 10 м 10 м 10 м
10 м 10 м 10 м 10м |
Дистанція – 2-3 кроки
Максимальна частота виконання Руки на поясі
Дивитися через ліве плече
По свистку По діагоналі |
8. |
Вправи на відновлення дихання. |
30 сек |
Темп виконання повільний |
9 |
Повільна ходьба Перешикування
|
30 сек. |
Дистанція 2-3 м У дві колони через середину майданчика |
10 |
Комплекс ЗРВ на місці
|
5хв.
|
Учні по черзі показують по декілька вправ |
11 |
Вимірювання ЧСС |
30 сек |
Задати режим роботи для медичних груп – 120-130 та 140-150 уд/хв |
ІІ. Основна частина (30хв) |
|||
1 |
Вправи для розвитку швидкості
|
4хв 10-30м |
По діагоналі
|
2 |
Фінт «Відходом» та відбирання м’яча атакуючи суперника спереду
|
3 хв
3хв 3хв 3хв
4хв
4хв
|
З.у. на рух тулуба
В парах
В парах
|
3. |
Навчальна гра у зменшеному складі на обмеженому майданчику |
7хв |
Нагадати правила технічної безпеки, звернути увагу скільки дітей використають фінт |
4. |
Вимірювання ЧСС |
30 сек |
Зробити висновки. ЧСС – до 150 ударів. |
ІІІ. Заключна частина (3-4 хв) |
|||
1. |
Шикування в дві шеренги |
30 сек |
обличчям один до одного |
2. |
Вправи на утримання рівноваги (балансу): а) в парах. Стоячи один напроти одного на одній нозі, взятись за руки. За сигналом намагатись вивести з рівноваги партнера; б) те ж завдання, але учні зчіплюються ступнями махових ніг; в) самостійно. Зробивши стрибок, заплющити очі, порахувавши до п'яти, утримувати рівновагу |
1 хв 30 сек |
Акцентувати увагу на важливості цього компоненту під час гри. Адже більшість фінтів засновано на тому, щоб хоч на мить вивести суперника з рівноваги, отримати перевагу та залишити його позаду
|
3. |
Шикування в одну шеренгу на швидкість |
10 сек |
|
4. |
Підбиття підсумків уроку |
1хв |
Відзначити кращих
|
5. |
Вимірювання ЧСС |
30 сек. |
Визначити ступінь відновлення |
6. |
Домашнє завдання: жонглювання м'ячем та вправи, вивчені на уроках |
30 сек. |
Перевірити ступінь розуміння учнями домашнього завдання |
7. |
Прощання і організований вихід із залу |
30 сек. |
В колону по одному |