Конспект уроку з фізичної культури для учнів 9 класу. Модель:Волейбол.

Про матеріал
Модуль: Волейбол. Мета уроку: поглибити знання з модуля волейбол, продовжити формувати навички з техніки передачі м’яча зверху та знизу, вчити виконувати вправи з подачі м’яча на точність; розвивати в учнів загальну витривалість, спритність, координацію рухів; забезпечити оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок і умінь, створювати умови для самостійного розвитку, виховувати розуміння необхідності занять фізичною культурою. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Обладнання: волейбольні м'ячі, секундомір, свисток. Методи навчання: ігровий, метод змагання, наочний, робота в групах. Завдання уроку: 1. Закріплення отриманих умінь і навичок з техніки передачі м'яча зверху та знизу. 2. Закріплення подачі м'яча на точність. 3. Розвиток в учнів загальної витривалості засобами спеціальних вправ й навчальної гри у волейбол. 4. Формування в учнів навичок здорового способу життя. 5. Виховання морально-вольових якостей: патріотизму, любові до рідної України, дружби, взаємодопомоги
Перегляд файлу

Конспект уроку з фізичної культури для учнів 9 класу. Модуль:Волейбол.

 

Модуль: Волейбол.

Мета уроку: поглибити знання з модуля волейбол, продовжити формувати навички з техніки передачі м’яча зверху та знизу, вчити виконувати вправи з  подачі м’яча на точність; розвивати в учнів загальну витривалість, спритність,  координацію рухів; забезпечити оновлення рухової пам'яті шляхом повторення  отриманих навичок і умінь, створювати умови для самостійного розвитку, виховувати розуміння необхідності занять фізичною  культурою.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу. 

Обладнання: волейбольні м'ячі, секундомір, свисток.

Методи навчання: ігровий, метод змагання, наочний, робота в групах. 

Завдання уроку: 

1. Закріплення отриманих умінь і навичок з техніки передачі м'яча зверху  та знизу. 

2. Закріплення подачі м'яча на точність. 

3. Розвиток в учнів загальної витривалості засобами спеціальних вправ й навчальної гри у волейбол. 

4. Формування в учнів навичок здорового способу життя. 

5. Виховання морально-вольових якостей: патріотизму, любові до рідної України,  дружби, взаємодопомоги, відповідальності за свою команду .

 

 

п\п

 

 

Зміст уроку

 

Дозування

 

Організаційно-методичні  вказівки до уроку

1

Підготовча частина

 

15хв

 

1.

Шикування в одну шеренгу, привітання, повідомлення завдань уроку.

Учитель: - Сьогодні на уроці ми  відпрацюємо вправи з  м’ячем, а саме:  техніку передачі  м’яча зверху та знизу. Закріплення  подачі м'яча на точність. 

Але, окрім цього, ми поговоримо  про історію гри «Волейбол». 

2хв.

Звернути увагу на зовнішній  вигляд учнів і самопочуття.

 

 

Запитати про підготовчу та  спеціальну медичну групу.

 

2.

Проведення інструктажу з БЖД та правил поведінки учнів в спортзалі під час занять волейболом.

30сек.

Учні чітко дотримуються вимог Інструкцій. Відповідають на запитання вчителя.

3.

Вимірювання ЧСС за 15с

30сек

Поцікавитися самопочуттям учнів. На заняттях кожен учень має стежити за зміною стану свого організму під час фізичних навантажень

4.

Різновиди ходьби

1хв

У колону по одному в обхід зали, дотримуючись певної дистанції та утримуючи правильну поставу

5.

Різновиди бігу

2хв

Відстань – 2 кроки у колоні. Темп повільний.

Учні з низькою фізичною  підготовленістю переходять на  ходьбу по меншому колу (коли  втомляться) 

 

6.

Загально-розвивальні  вправи:

- кроком! Вдих – видих! 

-біг через перешкоду  

-біг по колу з підстрибування під баскетбольним щитом;  

-біля сітки шаг блокування 

-імітація подачі м'яча: шаг  блокування по колу. 

-дві шеренги: передача м'яча правою,лівою рукою,двома  руками та між ногами знизу в руки. 

-накидання м’яча двома руками  знизу. 

Повільна ходьба.

7хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1хв

 

 

7.

Вимірювання ЧСС за 15с

30сек

Звернути  увагу на самопочуття учнів.

Хто себе погано почуває,відпочиває.

II

Основна частина

 

25хв

 

1.

Повідомлення теоретичного матеріалу.

Діти! Ми з вами живемо в  прекрасній країні з мелодійною  назвою – Україна! Країна в якій  проходять безліч спортивних ігор. І гра в волейбол є однією з них.Тому

саме сьогоднішня наша тема уроку: «Все про волейбол».   

1. Історія виникнення гри в волейбол. (Запитання,відповіді).

2. Правила гри (запитати). 

А чи хотіли б ви взяти участь у  таких змаганнях? Позмагатися з  кращими волейбольними  командами . Отож, зараз я вам пропоную  спробувати  

стати справжніми  волейболістами! Та відчути: як вони готуються, тренуються  та змагаються з іншими  командами! 

Чи готові ви зараз показати  свою спритність, винахідливість та жагу до  

перемоги!? Так, на початку уроку ми з вами розім'яли свої м'язи. Професійні  

волейболісти теж завжди перед початком матчу розминаються. Вони бігають та  виконують різні  вправи на гнучкість та  швидкість! 

Ви готові розпочати!? Тоді   переходимо до  спеціальних вправ волейболістів!

Вправи в парах, трійках з  м'ячем: 

(вишикувати клас у дві або три колони) 

- ставши в трійки в положення  стійки захисника, по сигналу  передача м'яча своєму  партнеру, який стоїть  

навпроти, а він іншому назад;

- ставши в трійки в положення  стійки захисника, по сигналу,  передача м'яча своєму  

партнеру і міняєтесь місцями; 

- накидування м'яча партнеру зверху і відбивання у нижній стійці волейболіста; 

-підкидання м'яча над сіткою та  передача м'яча вперед(в двійках);

- підкидання м'яча вперед до  лінії та передача його руками  назад.

 

3-4хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3хв

 

 

 

3хв

 

 

 

3хв

 

 

 

3хв

 

 

Запитати,розповісти.

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учитель: Ми з вами  тренувалися, повторювали та  закріплювали пройдений матеріал. А зараз прийшов час до гри!

-Хто заб’є більше м'ячів. 

Ділимось на дві команди: перші номери стають з ліва, а другі номери зправа  від сітки, По чотири подачі м'яча робить  кожна команда на другу  

половину майданчика, та  команда яка заб’є більше м'ячів  перемогла.

- Волейбол без правил 

Команди грають відразу двома  м’ячами. На чиєму боці опиняться відразу два м’ячі, той  втрачає очко. 

 

9хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дотримуватись правил.

Не заступати за лінію подачі.

III

Заключна частина.

5хв

 

1.

Вправи на відновлення  дихання: 

- спокійна ходьба зі змахами

1хв

 

2.

Шикування в шеренгу. 

 

30сек

 

3.

Вимірювання ЧСС за 15с

1хв

Звернути увагу на учнів із ЧСС більш як 110-120 уд./хв.

4.

Підсумок уроку

1хв

Оцінка, само оцінювання, похвала

5.

Домашнє завдання

 

30сек

відпрацьовувати техніку  прийому м'яча.

6.

Організований перехід до роздягальні

 

 

Спокійно, не штовхаючись.

 

docx
Додано
2 листопада 2023
Переглядів
277
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку