Конспект уроку з фізичної культури. Модуль "Баскетбол" 6 клас.

Про матеріал
Модуль: Баскетбол Тема: Вдосконалення техніки ведення м’яча на місці та в русі Завдання уроку: 1. Вдосконалення техніки володіння м’ячем на місці та в русі. 2. Сприяти розвитку спритності, почуття м’яча та реакції, координації рухів. 3. Повторити техніку кидка м’яча після ведення та зупинки стрибком. 4. Підвищувати інтерес до занять фізичною культурою і спортом, формувати свідоме ставлення до свого здоров'я та здорового способу життя.
Перегляд файлу

Урок 6 клас

Модуль: Баскетбол

Тема: Вдосконалення техніки ведення м’яча на місці та в русі

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: баскетбольні м’ячі, тренувальні фішки, м’ячі для великого тенісу, гімнастичні лави, секундомір.

Завдання уроку:

1. Вдосконалення техніки володіння м’ячем на місці та в русі.

2. Сприяти розвитку спритності, почуття м’яча та реакції, координації рухів.

3. Повторити техніку кидка м’яча після ведення та зупинки стрибком.

4. Підвищувати інтерес до занять фізичною культурою і спортом, формувати свідоме ставлення до свого здоров'я та здорового способу життя.

Хід уроку:

№ п/п

Зміст уроку

Дозува

ння

Організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частина (12 хвилин)

1.

Організаційний вхід до спортивної зали

30 сек.

Організувати учнів до уроку.

2.

Шикування, привітання, рапорт. Повідомлення завдань уроку

30 сек.

У шеренгу, звернути увагу на зовнішній вигляд.

3.

Повторення правил техніки безпеки.

45 сек.

Техніка безпеки на уроці баскетболу.

4.

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

45 сек.

Зробити аналіз. Вказати норму.

5.

Організуючі вправи:

Повороти на місці:

  • Ліворуч;
  • Кругом;
  • Праворуч.

30 сек.

 

2 р.

1 р.

1 р.

Слідкувати за чітким  та одночасним виконанням команд. Повороти виконувати на п’яті та носку, руки вздовж тулуба.

6.

Різновиди ходьби:

 

  • звичайним кроком;
  • на носках;
  • на п’ятах
  • переходом з п’яти на носок

2 хв.

 

 

30 сек.

30 сек.

30 сек.

30 сек.

В обхід по залу. Темп середній. По ходу учні беруть м’ячі. Стежити за поставою.

М’яч біля грудей.

М’яч угору.

М’яч за голову.

М’яч за спиною.

7.

Загальнорозвивальні вправи у русі:

 

 

  1. В.п. - м’яч перед грудьми.

1 - м’яч вперед;

2 – В.п.

3 – 4 – теж саме.

  1. В.п. - м’яч вгору.

1 – 4 - пружинні рухи руками назад.

  1. В.п. - м’яч вперед.

1-2 - поворот тулуба в сторону крокуючої лівої ноги;

3-4 – поворот тулуба в сторону крокуючої правої ноги

  1. В.п. – м’яч  вгору.

1 – нахил тулуба вліво;

2 – В.п..

3 – нахил тулуба вправо;

4 – В.п.

  1. Кругові оберти м’ячем навколо тулуба вліво.
  2. Кругові оберти м’ячем навколо тулуба вправо.
  3. Оберти м’ячем вісімкою на рівні колін на кожен крок

 

 

  1. В.п. – м’яч за спиною.

1. – підкидання м’яча вгору-вперед;

2. – зловити м’яч на по переду себе на рівні грудей;

3 – 4 – повернути м’яч у В.п.

3 хв 30 сек.

 

 

5 р.

 

 

 

5 р.

 

 

5 р.

 

 

 

5 р.

 

 

 

 

10 р

 

10 р.

 

10 р.

 

 

 

 

 

5 р.

Темп ходьби середній. Дистанція між учнями 1,5 – 2 кроки.

Дотримуватись рівняння та дистанції під час руху.

 

 

Руки не згинати та відводити назад максимально

 

Дотримуватись дистанції, поворот виконувати в сторону крокуючої ноги.

 

 

Тримати руки прямими. Нахили виконувати в сторону крокуючої ноги.

 

 

 

 

 

 

 

 

Тримати спину рівно. Слідкувати за правильним перекладом м’яча з руки на руку.

 

Під час переводу м’яча під ногами коліна тримати напівзігнутими. Голову тримати прямо, намагаючись виконувати вправу без зорового контролю.

Під час підкидання м’яча вгору-вперед виконувати максимальне зусилля захлесту пальцями рук. Дотримуватись дистанції.

 

8.

Повільний біг з веденням м’яча:

 

 

  • ведення м’яча правою рукою;

 

 

 

  • ведення м’яча лівою рукою;

 

 

Ходьба. Вправи на відновлення дихання

 

 

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

2 хв.

 

 

1 хв.

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

30 сек.

Дотримуватися дистанції у 2 кроки, слідкувати за правильним диханням. Учні спеціальної медичної групи виконують вправу на місці.

Вести м’яч таким чином, щоб він знаходився в положенні попереду – збоку від правої ноги;

Вести м’яч таким чином, щоб він знаходився в положенні  попереду – збоку від лівої ноги;

 

 

Дихання повільне, дотримуватись дистанції та рівняння.

 

 

Зробити аналіз.

ІІ. Основна частина (29 хвилин)

1.

Перешикування з колони по одному у дві колони

20 с

Через центр по два кроком

2.

Вправи на ведення баскетбольного м’яча на місці з тенісним м’ячем:

  • ведення баскетбольного м’яча правою рукою, одночасно з підкиданням та ловінням тенісного м’яча лівою рукою;
  • ведення баскетбольного м’яча лівою рукою, одночасно з підкиданням та ловінням тенісного м’яча правою рукою;
  • переведення баскетбольного м’яча з правої на ліву руку з тенісним м’ячем

7 хв. 30 с.

 

2хв 30с

 

 

 

 

2хв 30с

 

 

 

 

2хв 30с

 

Стежити за правильністю виконання вправи.

 

Учень веде баскетбольний м’яч на місці правою рукою, а лівою підкидає та ловить тенісний м’ячик.

 

 

 

Учень веде баскетбольний м’яч на місці лівою рукою, а правою підкидає та ловить тенісний м’ячик.

 

 

 

Учень починає ведення баскетбольного м’яча правою рукою, а підкидає м’яч лівою, по сигналу він переводить баскетбольний м’яч у ліву руку, а тенісний м’ячик з лівої руки підкидає вверх та ловить правою, та продовжує ведення б/б м’яча.

3.

Вправи на ведення баскетбольного м’яча з використанням гімнастичних лав:

  • ведення баскетбольного м’яча кроком правою та лівою рукою зі зміною положення тіла по сигналу.

 

 

 

 

 

 

 

  • Ведення баскетбольного м’яча кроком правою рукою по лаві, а лівою рукою після переводу по підлозі, та навпаки

6 хв.

 

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

Учні розташовуються по обидві сторони г/лав, які знаходяться у центральній частині спортивної зали. За сигналом вчителя, учні переміщуються кроком з веденням м’яча правою (дальньою) рукою від лави, а за свистком, учні повинні сісти на лаву зі своєї сторони продовжуючи вести м’яч в сидячому положенні; по сигналу вони знову підіймаються та крокують з веденням м’яча.

Учні виконують вправу в колоні по одному, стоячи правим боком біля лави, та по черзі починають ведення м’яча лівою рукою на підлозі (учень робить один удар м’яча біля лівої ноги, другий – посередині – переведення м’яча на праву руку, а третій удар правою рукою по лавці), потім знов посередині переведення м’яча на ліву руку. За сигналом вчителя учні шикуються з іншого боку лави, та виконують цю вправу іншою рукою.

4.

Кидки баскетбольного м’яча з близької відстані, після ведення та зупинки стрибком.

9 хв.

Учні працюють в 4 групах на два кошика. Кожен учень повинен виконати вправу спочатку з правої, потім з лівої сторони від кошика. Учень виконує ведення м’яча з правої сторони правою рукою, з лівою сторони – лівою рукою, потім виконує зупинку стрибком на дві ноги та кидок м’яча у кошик в стрибку двома руками від грудей. Якщо учень не закидає м’яч  у кошик, то відходить в сторону, та виконує два присідання з м’ячем за головою.

5.

Рухлива гра «Не втрать м’яч»

5 хв.

Учні грають кожен сам за себе. На обмеженому ігровому полі (наприклад, половина волейбольного майданчика), за сигналом вчителя учні повинні почати ведення м’яча. Завдання кожного учня, не втрачаючи свій м’яч, вибити якомога більше разів м’яч у інших учнів. Той, у кого вибили м’яч, виходить за межі ігрового поля, та виконує три присідання, та повертається у гру. Якщо учень вибиваючи м’яч у іншого втратить свій, то він теж виходить присідати. Якщо учень взяв м’яч в дві руки, або прижав його до корпусу, він також присідає.

6.

Дихальні вправи на відновлення

50 с.

По колу в колону по одному, кроком

7.

Шикування, вимірювання ЧСС за 10 с

20 с.

в одну шеренгу; зробити аналіз

ІІІ. Заключна частина (4 хвилини)

1.

Підведення підсумків уроку

1 хв

30 с

Фронтальний метод

2.

Оцінювання

1 хв.

Індивідуальний метод

3.

Домашнє завдання:

- Вистрибування вгору з діставанням високо підвішеного предмету:

ХЛ – 2х18 – 20 р.

ДВ – 2х15 – 17 р.

- Виси на перекладині:

ХЛ – від 30 с. до 1 хв.

ДВ – від 25 до 50 с.

1 хв.

 

з двох ніг, з місця;

 

 

 

 

щодня.

4.

Організований вихід зі спортивного залу

30 с.

В колону по одному

 

docx
Додано
22 січня 2020
Переглядів
748
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку