Розробка спортивих змагань між 6 класами

Про матеріал
Мета: спонукати школярів до систематичного фізичного самовдосконалення; сприяти утвердженню пріоритетів ведення здорового способу життя, розвитку рухових якостей, почуття колективізму, дружби, взаємодопомоги. Учасники: Змагання проводяться між учнями 6 класів. Команди складаються з 10 учнів (5хлопчиків і 5 дівчаток). Між собою команди відрізняються формою одягу, емблемою, девізом.. Болільники класів оформляють свої місця різними лозунгами, плакатами.
Перегляд файлу

Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Харківської міської ради  Харківської області

 

 

 

 

 

“Веселі старти”

 

 

 

 

 

Картинки по запросу ВЕСЕЛІ СТАРТИ КАРТИНКА

 

 

 

 

 

 

Розробив вчитель фізичної культури

 Петренко Лілія Андріївна


Мета: спонукати школярів до систематичного фізичного самовдосконалення; сприяти утвердженню пріоритетів ведення здорового способу життя, розвитку рухових якостей, почуття колективізму, дружби, взаємодопомоги.

Учасники: Змагання проводяться між учнями 6 класів. Команди складаються з 10 учнів (5хлопчиків і 5 дівчаток). Між собою команди відрізняються формою одягу, емблемою, девізом.. Болільники класів оформляють свої місця різними лозунгами, плакатами.

Суддівська бригада: Журі складається з представника адміністрації школи, члена ради колективу фізкультури та учнів старших класів, які у свій час брали участь у змаганнях "Веселі старти". Місце ігор радіофікуємо. Хід їх коментує вчитель фізкультури. Оцінювання проводиться за такою схемою: перемога — 3 очки; нічия — 2; поразка — 1. Переможець визначається за сумою очок, набраних у кожній грі програми.

Порядок проведення "Веселих стартів": Свято починається виходом і шикуванням команд. Капітани рапортують головному судді про готовність взяти участь у змаганнях, після чого він вітає учасників, оголошує змагання відкритими. Команди вітають одна одну, журі, вболівальників і йдуть до місця старту. Паузи між стартами заповнюються виступами танцювального колективу, вокального ансамблю школи. Змагання закінчуються нагородженням переможців: команди одержують дипломи відповідних ступеней, цінні подарунки.

     Гра “Яструб і квочка”

Гравці одної команди стають в колону, тримаючись за тулуб або плечі. Її очолює найсильніший і найспритніший учасник — "квочка". З числа гравців протилежної команди вибирається "яструб", який за сигналом ведучого (судді) намагається зловити "курча" (останнього в колоні). "Квочка", переміщуючись в різні сторони, з піднятими вверх руками не дає можливості "яструбу" забігти в кінець колони й зловити "курчатко". Якщо яструб торкнеться останнього учасника або колона розірветься, гра припиняється. Тоді учнівські гурти міняються ролями. Та команда, яка довше протримається в повному складі, виграє.

Примітка. Гра розвиває спритність, силу, витривалість.

 

 

Естафета "Тачка".

Учні шикуються в коло­ни по одному, де перший гравець кожної команди займає положення упору лежачи, а другий тримає його за гомілки ніг. За командою ведучого "Руш" перша пара пересувається до позначки й повертається назад. Такі ж дії повторюють наступні учасники. В естафеті виграє той гурт, який швидше закінчив гру.

Примітка. Гра розвиває силу, витривалість.

Конкурс "Силачі"

Учасники всіх команд по черзі виконують вис на зігнутих руках. Час кожного з них фіксується й додається до загального результату команди. Виграє та команда, яка набрала найбільшу суму часу .

Примітка. Гравцям забороняється торкатись бородою перекладини. Гра розвиває силову витривалість.

Естафета "Жонглер"

Колони команд займають місце на старті. Капітан тримає в руці тенісну ракетку, на якій лежить м'ячик. За командою "Руш" гравець біжить по низькій колоді та між стояками змійкою до певної позначки й повертається назад без подолання перешкод, передаючи ракетку з м'ячиком наступному учаснику, а сам стає в кінці колони. Виграє команда, яка швидше закінчить естафету.

Примітка. Якщо учасник гри сходить з колоди, втрачає м'ячик або торкається стійок, команду штрафуються. Гра розвиває координацію рухів, спритність, швидкість.

Естафета "Струмок"

Команди гравців розміщені в колоні по одному перед стартовою лінією. За сигналом "Руш" ведучі біжать до орієнтира й повертаються назад. До нього приєднується наступний гравець, з яким долають цю ж дистанцію, а далі третій, четвертий. і так усі гравці в гуртах. Виграє команда, яка швидше завершить гру.

Примітка. Команду штрафують у випадку розриву ланцюга колони. Ця гра розвиває швидкість, витривалість.

Естафета "Фут - Бас"

Гравці розміщуються в колону по одному. Хлопці обводять стійки, розміщені на дистанції, ногою, а дівчата — рукою. Перемагає команда, яка швидше, без штрафних очок закінчить змагання.

Примітка. За пропущену стійку під час обведення м'ячем або її збиття команду штрафують одним очком. Естафета розвиває спритність, швидкість, координацію рухів.

 Конкурс стрибунів

У змаганнях беруть участь усі гурти повним складом. За командою "Руш" учасники команд стрибають через скакалку, обертаючи її вперед. Гравці, які під час гри збиваються з ритму стрибків, вибувають із змагань. Виграє команда в якій залишилось більше гравців за встановлений час..

Примітка. Гра розвиває витривалість, координацію рухів, швидкісно-силові якості.

Естафета "Збирання грибів"

По два учасники від кожної команди розміщаються в кутку майданчика. У його центрі розсипані " гриби "(кубики, м'ячі і ін. ), які необхідно зібрати за певний проміжок часу. Виграє команда, учасник якої назбирав більше " грибів ".

Примітка. Гра розвиває вміння орієнтуватись у просторі, спритність.

  Естафета шашкістів

У перших гравців команд, розміщених перед стартом, у руках дошка та коробка з шашками. За командою "Руш" ведучі біжать до певної позначки, розкладають дошку, чорну та білу шашку у відповідне положення на ній. Повертаючись назад, гравці забирають із коробки по одній різнокольоровій фігурі й віддають наступному учаснику. Так до кінця гри. Виграє гурт, який швидше й без помилок завершив змагання.

Примітка. Гра розвиває увагу, спритність, швидкість мислення.

  Естафета  географів

Перед кожною командою, розміщеною в колону по одному, на певній відстані від лінії старту розкладений планшет із назвою країн світу. Завдання кожного гравця: правильно підібрати вставку з відповідною назвою столиці до одної із зазначених держав. Перемагає той гурт, який швидше й без помилок завершив змагання.

Примітка. Гра привчає швидко мислити в ускладнених умовах, розвиває увагу, спритність.

Естафета "Повітряний міст"

Команди шикуються колонами за зростом (спереду найменші) паралельно одна до одної. На відстані 3 м від них креслять лінію, до якої виходять капітани з волейбольними м'ячами в руках. За сигналом кожний капітан кидає м'яч першому гравцю своєї колони, той ловить його, а потім швидко повертає назад і присідає. М'яч від; капітана летить до другого гравця, який робить те саме, і т. д. Гра закінчується, коли останній гравець передасть м'яч капітанові й він підніме його. Гру повторюють два-три рази. Якщо м'яч упав на землю, його можна підняти й продовжувати гру. Виграє та команда, яка швидше збудує "повітряний міст ".

Примітка. Гра закріплює навички володіння м'ячем, розвиває спритність, координацію рухів.

 

Комбінована естафета |

Біг по колоді; перекид вперед; подолання вертикальної перешкоди; лабіринт; проходження відрізка дистанції стрибком на одній нозі.

Примітка. Розвиває координацію рухів, швидкісну витривалість, швидкісно-силові якості.

 

 


Висновки

 

 

1

 

doc
Додав(-ла)
Петренко Лілія
Додано
24 січня 2020
Переглядів
746
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку