конспект уроку з геометрії для 7 класу на тему"Ознаки паралельності прямих. Властивості

Про матеріал

Урок геометрії для учнів 7 класу на тему " Ознаки паралельності прямих".

На уроці використовується метод роботи в групах , адже під час інтерактивного навчання учень стає не об'єктом, а суб'єктом навчання, він відчуває себе активним учасником подій . Це забезпечує внутрішню мотивацію навчання, що сприяє його ефективності. Інтерактивні методи навчання захоплюють учнів, пробуджують у них інтерес і мотивацію, навчають самостійному мисленню . Особлива цінність інтерактивного навчання в тому, що учні навчаються ефективній роботі в колективі.

Перегляд файлу

 

Тема уроку.

Ознаки паралельності прямих. Властивості кутів,
утворених при перетині двох паралельних прямих січною.

Мета уроку:

  • закріпити знання учнів про ознаки паралельності прямих і властивості кутів, утворених при перетині двох паралельних прямих січною;
  • сформувати вміння використовувати вивчені ознаки і властивості для розв’язування задач;
  • розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, самостійність;
  • виховувати культуру математичного мовлення, цілеспрямованість, працьовитість.

Очікувані результати:

учні формулюють ознаки паралельності прямих, властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною;

застосовують набуті знання для розв’язування задач.

Обладнання: набір креслярських інструментів, проектор, ноутбук, презентація для мультимедійного супроводу уроку.

Тип уроку: урок удосконалення знань, умінь і навичок.

Хід уроку

  1. Організаційний етап

Перевірка готовності учнів та кабінету до уроку

  1. Перевірка домашнього завдання

 Перевірка письмового завдання біля дошки

  1. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

▪ Оголошення теми уроку

Слайд2.JPG
▪ Формулювання разом з учнями мети й завдань уроку

▪ Мотивація навчальної діяльності

  1. Актуалізація опорних знань

Слайд10.JPG
Слайд4.JPG
▪ Виконання усних вправ ( за готовими малюнками);


Слайд12.JPG
Слайд5.JPG
Слайд11.JPG

Тестові завдання ( з подальшою перевіркою).

 

  1.  Удосконалення знань, умінь і навичок

Розв’язування письмових вправ.

Робота в групах( Учні класу об’єднуються в 3 групи).

 Після виконання кожного завдання представник групи презентує розв’язання бівля дошки, використовуючи малюнок до завдання на слайді презентації.

 

Завдання для 1 групи.

 

1. За даними рис. 1 доведіть, що Eqn004.

Рис. 1

 

2. За даними рис. 2 знайдіть кути 1 і 2, якщо Eqn004.

Рис. 2

3. Визначте чи паралельні прямі, якщо кут1=50ᵒ, кут 2=130ᵒ.

 

 

 

 

Завдання для 2 групи.

 

 

1. За даними рис. 1 доведіть, що Eqn004.

Рис. 1

 

2. За даними рис. 2 знайдіть кути 1 і 2, якщо Eqn004.

Рис. 2

3. Визначте чи паралельні прямі m та n, якщо .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання для 3 групи.

 

1. За даними рис. 1 доведіть, що Eqn004.

Рис. 1

2. За даними рисунка  знайдіть кути 1 і 2, якщо a||b.

31-6 Рисунок

3. .

 

 

 

 

 

 

VI. Підбиття підсумків уроку

Консультанти груп аналізують роботи групи; позначають найактивніших учнів.

  1. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання.

Слайд26.JPG

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Симко Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 лютого 2018
Переглядів
4046
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку