Презентація до уроку з теми "Ознаки рівності трикутників"

Про матеріал

Важливим завданням вчителя є виявлення і розвиток здібностей і навчальних можливостей кожного учня. Цього можна досягти впровадженням різних форм навчання. Однією з таких форм є нетрадиційні уроки, які активізують діяльність учнів, зацікавлюють їх, розвивають здібності і нахили, самостійність у діях і мисленні, сприяють розвитку творчості, виявленню індивідуальних особливостей. Саме тому я пропоную один із таких уроків, який може бути використаний для роботи з учнями у 7 класі.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ознаки рівності трикутників. Львів , СЗШ № 73, Кондрин Леся Петрівна

Номер слайду 2

Мета уроку: повторити, систематизувати та узагальнити знання учнів про зміст основних понять теми «Ознаки рівності трикутників»; вдосконалити навички розв’язання задач за темою; розвивати логічне мислення учнів;- формувати навички чітко висловлювати думки.

Номер слайду 3

« Розум полягає не тільки в знаннях, але й у вмінні застосовувати ці знання »Древнегрецький філософ. Аристотель. Девіз: Девіз уроку:

Номер слайду 4

Повторимо визначення. Закінчити речення: Якщо дві сторони і …, то такі трикутникі рівні. Якщо сторона і …, то такі трикутникі рівні. Якщо три сторони одного трикутника… , то такі тикутники рівні.

Номер слайду 5

Якшо дві сторони і кут між нимиодного трикутника відповідно дорівнюють двум сторонам і куту між ними другого трикутника, то такі трикутники рівні. Якшо сторона і два прилеглтих до неї кути одного трикутника відповідно дорівнюють стороні і прилеглим до неї кутам другогодругого трикутника, то такі трикутники рівні. Якшо три сторони одного трикутника відповідно дорівнюють трьом сторонам другого трикутника, то такі трикутники рівні. Знайти відповідність123 АБВ

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

КМLАВСKL = ABLM = BC L = BДоведіть рівність трикутників:ppt_x

Номер слайду 13

Назвіть рівні трикутники. АВСDO( як вертикальні )Доведіть рівність трикутників:

Номер слайду 14

АОDВСРозв’язати задачу: Доведення. За умовою. Як вертикальні кути. Дано: Довести:

Номер слайду 15

DCBOAДАНО: ВО=ОС,Довести: ∆ABO = ∆DCOРозв’язати задачу:∆ABO = ∆DCO-За II ознакою

Номер слайду 16

Довести: АВС = АDМDМАВСДоведіть рівність трикутників за даними трикутників, зображених на малюнку:r

Номер слайду 17

Довести: АВС = АDМDМАВСДоведіть рівність трикутників:r

Номер слайду 18

AMKBNДовести: АВК = NBMДоведіть рівність трикутників:stroke.colorstroke.on

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Трикутні конструкції на мостах

Номер слайду 21

Моделі трикутника і техніка

Номер слайду 22

Трикутник в спорудах

Номер слайду 23

Трикутник в спорудах

Номер слайду 24

І тут він потрібен

Номер слайду 25

Трикутник в природі та в писанках

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Метод «Чотири Що?». Що нового дізнався на уроці?2. Що сподобалося найбільше?3. Що було найскладнішим при виконанні завдань?4. Що треба ще зробити для досягнення кращих результатів?

Номер слайду 28

Домашнє завдання: Повторити ознаки рівності трикутників; Виконати № 521, 523, 525 сторінка 120

Номер слайду 29

Молодці!!!!! Дякую за цікавий урок і за співпрацю!!!!!Бажаю всім присутнім Я успіхів,удачі ! Приходьте на уроки, Розв′язуйте задачі!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Левадній Сергій Павлович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Чуб Тамара Михайлівна
    Супер! Оригінально і змістовно!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
9 березня 2018
Переглядів
4208
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку