Тема уроку: Розв'язування задач на застосування теореми Піфагора.
Мета: освітня: формування математичної компетентності (формування поняття про перпендикуляр та похилу, властивості перпендикуляра та похилої, теорему Піфагора та вироблення вмінь і навичок застосовувати набуті знання під час розв'язування практичних задач); перевірити знання учнів з теми «Метричні співвідношення у прямокутному трикутнику. Теорема Піфагора» з метою подальшої корекції; використання математичних методів у життєвих ситуаціях; формування культури усних та письмових обчислень; розширити знання учнів про особистості видатних математиків;
розвиваюча: формування компетентності вміння вчитися впродовж життя (формування уміння визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети; знаходити зв'язок з раніше вивченим: переносити набуті знання в нові ситуації); стимулювання учнів до висловлювань без побоювань помилитися; формування компетентності спілкування державною мовою (формування умінь ставити запитання і розпізнавати проблему; міркувати, робити висновки; розуміти, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач (усно і письмово), грамотно висловлюватися рідною мовою);
виховна: формування соціальної і громадянської компетентності (уміння висловлювати власну думку, слухати і чути інших, оцінювати аргументи та змінювати думку на основі доказів); формування компетентності ініціативності та підприємливості (формувати уміння вирішувати життєві проблеми, аналізувати, прогнозувати).
Тип уроку: комбінований.
�ргументи та змінювати думку на основі доказів); формування компетентності ініціативності та підприємливості (формувати уміння вирішувати життєві проблеми, аналізувати, прогнозувати).Тип уроку: засвоєння нових знань.