Конспект уроку з геометрії для 8 класу: "Означення подібних трикутників"

Про матеріал

Наочність і обладнання: набір демонстраційного креслярського приладдя, підручник, кольорові олівці, роздавальний матеріал, опорна таблиця «Подібність трикутників» (вид. Ранок), ПК, гаджети, платформа «Мій клас» .

Підручник: Підручник Геометрія 8 Істер 2016. Видавництво Генеза. Рік видання 2016

Зміст архіву
Перегляд файлу

Дата_______________Клас____Учитель______________________ 

Урок №_

Тема. Означення подібних трикутників

Мета уроку: сформувати поняття подібних трикутників, коефіцієнта подібності; сформувати вміння розв’язувати задачі, які передбачають застосування цих понять; розвивати культуру математичного мовлення і записів.

Очікувані результати: учні повинні знати означення подібності трикутників, коефіцієнта подібності, вміти розв’язувати задачі із застосуванням цих понять.

Основні поняття: подібні трикутники, коефіцієнт подібності.

Компетентності, що формуються: математична – уміння оперувати інформацією, виконувати геометричні побудови, розв’язувати задачі на застосування понять «подібні трикутники», «коефіцієнт подібності»; ключові – інформаційно-цифрова; соціальна і громадянська; спілкування державною мовою, уміння вчитися впродовж життя.

Тип уроку: засвоєння нових знань, вмінь та навичок

Наочність і обладнання: набір демонстраційного креслярського приладдя, підручник, кольорові олівці, роздавальний матеріал, опорна таблиця «Подібність трикутників» (вид. Ранок), ПК, гаджети, платформа «Мій клас» .

Підручник: Підручник Геометрія 8 Істер 2016. Видавництво Генеза. Рік видання 2016

Хід уроку

  1.                 Організаційний момент
  • Учитель відмічає відсутніх,
  •  перевіряє готовність учнів до уроку,
  • повідомляє вимоги до роботи на уроці.

 

  1.                 Перевірка домашнього завдання .
  1. Перевірка д/з заданого за підручником. (Організовуємо самоперевірку за зразком).
  2. Математичний диктант
  1. Закінчіть речення: «паралельні прямі, що перетинають сторони кута, відтинають від сторони кута….»
  2. На рис. Сторони кута О перетинаються паралельними прямими АС і ВD. Чому дорівнює відношення ОА до ОВ?
  3. Користуючись рисунком до завдання 2, знайдіть відрізки ОС і ОD, якщо , CD = 9 см.
  4. Продовжте речення: «якщо то »
  1.                 Актуалізація опорних знань

             Усні вправи:

  1. Знайдіть кути трикутника АВС, якщо ABC = MPK, <M=600, <P=800, <K=400.
  2. Знайдіть сторони трикутника АВС, якщо ABC = MPK, MP= 5см, PK=6см, MK=3см.
  3. Відомо, що у трикутниках ABC  і  MPK відповідні кути рівні, Чи може з цього випливати їх рівність?

 

  1.                 Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

У навколишньому світі нас оточує безліч предметів, які мають однакову форму, але різні за розміром. Наприклад макет корабля та сам корабель, тенісний та футбольний м’яч. І це чудово. Погодьтеся було б складно розмістити в кімнаті на поличці улюблений корабель, чи зіграти в теніс футбольним м’ячем,  та й справжнього лева не кожен запросить до себе у гості. (А які ви знає те приклади?) В геометрії теж є фігури, які різняться тільки за розміром, а форму мають однакову, такі фігури називаються «подібними». Сього дні ми з’ясуємо, чи є серед цих фігур трикутники? Якщо так, то які трикутники будуть подібними? Ну і звичайно, навчимось розв’язувати задачі на подібність.

  1.                 Вивчення нового матеріалу

План роботи

  1. Уявлення про подібні  трикутники
  2. Означення подібних трикутників
  3. Означення коефіцієнта подібності

(за мат §13  підручника).

 

  1.                 Осмислення матеріалу, формування вмінь та навичок
  1. Робота з підручником
  1. Колективне розв’язування задач 

Усно: №453.  №455,458,461.

  1. Виконання різнорівневих вправ

C:\Users\Admin\AppData\Local\Temp\Rar$DIa4184.21386\static_qr_code_without_logo.jpgРівень А № 456

Рівень Б №463

Рівень В для сильних учнів № 464

  1.                    Робота з платформою

Виконання завдань на швидку перевірку в режимі платформи «Мій клас» https://miyklas.com.ua/p/geometria/8/pod-bn-trikutniki-14519/viznachennia-pod-bnikh-trikutnik-v-14520

 

  1.                 Підбиття підсумків уроку

           Рефлексія

Що для мене було складним? Що мені вдається найкраще? Над чим потрібно працювати?....

 

  1.                 Домашнє завдання

§13 ст.83   опрацювати

Виконання різнорівневих вправ : Рівень А №454,457 . Рівень Б №   460,462  +*465

 

zip
Додано
30 листопада 2018
Переглядів
3063
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку