Наочність і обладнання: набір демонстраційного креслярського приладдя, підручник, кольорові олівці, роздавальний матеріал, опорна таблиця «Подібність трикутників» (вид. Ранок), ПК, гаджети, платформа «Мій клас» .
Підручник: Підручник Геометрія 8 Істер 2016. Видавництво Генеза. Рік видання 2016
Дата_______________Клас____Учитель______________________
Урок №_
Тема. Означення подібних трикутників
Мета уроку: сформувати поняття подібних трикутників, коефіцієнта подібності; сформувати вміння розв’язувати задачі, які передбачають застосування цих понять; розвивати культуру математичного мовлення і записів.
Очікувані результати: учні повинні знати означення подібності трикутників, коефіцієнта подібності, вміти розв’язувати задачі із застосуванням цих понять.
Основні поняття: подібні трикутники, коефіцієнт подібності.
Компетентності, що формуються: математична – уміння оперувати інформацією, виконувати геометричні побудови, розв’язувати задачі на застосування понять «подібні трикутники», «коефіцієнт подібності»; ключові – інформаційно-цифрова; соціальна і громадянська; спілкування державною мовою, уміння вчитися впродовж життя.
Тип уроку: засвоєння нових знань, вмінь та навичок
Наочність і обладнання: набір демонстраційного креслярського приладдя, підручник, кольорові олівці, роздавальний матеріал, опорна таблиця «Подібність трикутників» (вид. Ранок), ПК, гаджети, платформа «Мій клас» .
Підручник: Підручник Геометрія 8 Істер 2016. Видавництво Генеза. Рік видання 2016
Хід уроку
Усні вправи:
У навколишньому світі нас оточує безліч предметів, які мають однакову форму, але різні за розміром. Наприклад макет корабля та сам корабель, тенісний та футбольний м’яч. І це чудово. Погодьтеся було б складно розмістити в кімнаті на поличці улюблений корабель, чи зіграти в теніс футбольним м’ячем, та й справжнього лева не кожен запросить до себе у гості. (А які ви знає те приклади?) В геометрії теж є фігури, які різняться тільки за розміром, а форму мають однакову, такі фігури називаються «подібними». Сього дні ми з’ясуємо, чи є серед цих фігур трикутники? Якщо так, то які трикутники будуть подібними? Ну і звичайно, навчимось розв’язувати задачі на подібність.
План роботи
(за мат §13 підручника).
Усно: №453. №455,458,461.
Рівень А № 456
Рівень Б №463
Рівень В для сильних учнів № 464
Виконання завдань на швидку перевірку в режимі платформи «Мій клас» https://miyklas.com.ua/p/geometria/8/pod-bn-trikutniki-14519/viznachennia-pod-bnikh-trikutnik-v-14520
Рефлексія
Що для мене було складним? Що мені вдається найкраще? Над чим потрібно працювати?....
§13 ст.83 опрацювати
Виконання різнорівневих вправ : Рівень А №454,457 . Рівень Б № 460,462 +*465