матеріал буде цікавим для вчителів математики які ще тільки починають свою діяльність Це конспект звичайного уроку для дітей з різним рівнем навчальних досягненьТут коротко дана теорія з теми далі завдання для різних форм роботи
Тема. Теорема Фалеса. Середня лінія трикутника
Мета: формувати в учнів усвідомлене розуміння змісту теореми Фалеса та способу її доведення; формувати вміння відтворювати формулювання теореми Фалеса; застосовувати її для розв'язування задач на знаходження довжин відрізків, що відтинаються на сторонах паралельними прямими; розв'язувати задачі на поділ відрізка на п рівні відрізки або в даному відношенні. сформувати в учнів поняття середньої лінії трикутника. Розглянути властивості середньої лінії трикутника розвивати вміння робити висновки культуру математичних записів виховувати інтерес до математики упевненість у власних силах
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання : конспект підручник (Геометрія 8 клас Єршова Голобородько) роздатковий матеріал
Хід уроку
I. Організаційний етап
II. Перевірка домашнього завдання
Самостійна робота
Варіант 1
Варіант 2
III. Формулювання мети і завдань уроку
IV. Актуалізація опорних знань
Виконання усних вправ за готовими рисунками
1 |
|
Дано: 1 = 2. Довести: 3 + 4 = 180° |
2 |
|
Дано: ВО = ОD, 1 = 2. Довести: ΔAOD = ΔCOB |
3
|
|
Які помилки допущено в зображенні паралелограма |
V. Засвоєння знань
План вивчення нового матеріалу
|
|||
Теорема Фалеса |
|||
|
Паралельні прямі, які перетинають дві інші сторони кута і відтинають на одній із них рівні відрізки, відтинають рівні відрізки і на іншій стороні |
||
Узагальнена теорема Фалеса |
|||
|
|
Паралельні прямі, які перетинають сторони кута, відтинають на сторонах цього кута пропорційні відрізки |
|
VI. Формування первинних умінь
Виконання усних вправ №169 170 171 172
Виконання письмових вправ
Робота з підручником № 178 182 колективно
№180-індивідуально
VII. Підсумки уроку
Бліц-опитування
Які помилки допущено в зображенні середньої" лінії трикутника (див. рис. 3)?
VIII. Домашнє завдання
Вивчити зміст нового теоретичного матеріалу.
§6 п 6.1 6.2 № 179 181