8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Конспект уроку з хімії для 7 класу на тему: "Взаємодія кисню зі складними речовинами (повне окиснення метану, гідроген сульфіду)."

Про матеріал
Тип уроку: комбінований. Конспект уроку з хімії для 7 класу на тему: "Взаємодія кисню зі складними речовинами (повне окиснення метану, гідроген сульфіду)."
Перегляд файлу

№ 29

Дата: __________

Тема: Взаємодія кисню зі складними речовинами (повне окиснення метану, гідроген сульфіду).

Очікувані результати: учень характеризує хімічні властивості кисню, складає рівняння реакцій кисню з метаном, гідроген сульфідом, карбон(ІІ) оксидом.

Тип уроку: комбінований.

Методи і прийоми: словесні, наочні, практичні.

Клас: 7 клас.

Обладнання: ПСХЕ Д. І. Менделєєва.

 

Перебіг уроку

I. Організаційна частина.

II. Перевірка домашнього завдання.

 Бесіда за питаннями:

1. Значення кисню.

2. Умови виникнення та припинення горіння.

3. Дати визначення окиснення – це…

Окисненняце хімічна реакція взаємодії речовин (простих і складних), з киснем.

4. Дати визначення горіння – це…

Горіння – це хімічна реакція, за якої відбувається окиснення речовин з виділенням тепла і світла. У більшості випадків у результаті цих реакцій утворюються оксиди.

5. Дати визначення оксиди – це…

Оксидице складні речовини, що складаються з двох елементів, один з яких – Оксиген з валентністю II.

Загальна формула оксидів ЕnOm.

6. Поширення оксидів у природі.

 

 Перевірка виконання вправи № ______

7. Представлення повідомлень учнів:

Значення кисню.

Оксиди у природі.

Умови виникнення і припинення горіння.

 

III. Актуалізація знань

Перерва загадок


 

Чтоб появиться я сумел,
Прокаливают белый мел. 
Меня дает огонь в печи
И пламя маленькой свечи.
И стоит только сделать вздох,
Чтоб я на свет явиться мог.
Я в газированной воде,
Я в хлебе, в соде; я везде.

(диоксид углерода (углекислый газ))

 

Я коварный поджигатель.

Вы огня хотите - нате!

Я всесильный окислитель

(Если только дров дадите).

(кислород)

 

Гулять в грозу - какой резон?

Подышим воздухом, дружище.

В природе словно стало чище,

Повсюду в воздухе …

(озон)

А ну, скорей снимите шляпу!

Я дочь космического папы.

И вездесуща и легка,

- Я лед, я пот, я - облака.

Я иней, чай, бульон, туман,

Река, ручей и океан.

Когда я злюсь, то закипаю;

А от мороза - застываю.

(вода)


 

Допишіть рівняння реакції горіння і розставте коефіцієнти.

Zn + O2

Na + O2

Al + O2

Ca + O2

Si + O2

S + O2 

Mg + O2

Li + O2

Cr + O2

Cu + O2

Hg + O2

K + O2

 

Напишіть формули оксидів:

 нітроген(І) оксид –

нітроген(ІІ) оксид –

нітроген(ІІІ) оксид –

нітроген(ІV) оксид –

нітроген(V) оксид –

 барій оксид –

 алюміній оксид –

 кальцій оксид –

 ферум(ІІІ) оксид –

 

IV. Вивчення нового матеріалу.

Взаємодія речовин з киснем не завжди супроводжується горінням. Більшість таких реакцій відбувається непомітно. Речовина, взаємодіючи з киснем, зазнає окислення, тобто змінюється за участю кисню.

Взаємодія кисню з складними речовинами.

- з метаном:

CH4 + 2O2CO2 + 2H2O

- з гідроген сульфідом:

2H2S + 3O2 → 2SO2 + 2H2O

- з глюкозою:

C6H12O6 + 6O2 → 6CO2 + 6H2O

- з етиловим спиртом:

С2Н5ОН + 3O2 → 2CO2 + 3H2O

- з чадним газом:

2CO + O2 → 2CO2

 

V. Закріплення знань.

Розв’язування вправ:

NH3 + O2

C2H6 + O2

SO2 + O2

PbS + O2

HgS + O2

ZnS + O2

C2H2 + O2

N2O + O2

 

 Здійсніть перетворення:

Н2О → О2 → СО → СО2

VI. Підсумок уроку.

VІI. Домашнє завдання.

Повторити §

Завдання №____________.

docx
Пов’язані теми
Хімія, 7 клас, Розробки уроків
Додано
6 листопада 2019
Переглядів
3526
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку