Конспект уроку з інформатики для 2 класу на тему: "Порівняння двох або більше предметів. Об’єднання предметів у групи за певними ознаками."

Про матеріал

Конспект уроку з інформатики для 2 класу на тему: "Порівняння двох або більше предметів. Об'єднання предметів у групи за певними ознаками." розроблений разом з Презентацією урока з інформатики для 2 класу на тему: "Порівняння двох або більше предметів. Об'єднання предметів у групи за певними ознаками", тому доречно використовувати їх разом. У Конспекті представлені завдання на розвиток логічного мислення, патріотичні прислів'я, завдання для об'єднайте в групу правдиві твердження правил безпечної поведінки в комп'ютерному класі, інструктаж учителя щодо роботи з завданням на комп'ютері, текст фізкультхвилинки.

Перегляд файлу

Інформатика. 2 клас. Згідно з навчальною програмою (оновленою в 2017 році) інформатика для загальноосвітніх навчальних закладів 2-4 класів:

http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html                      2017-2018 н.р.

 

Інформатика. 2 клас.

Тема уроку 31: «Порівняння двох або більше предметів. Об’єднання предметів у групи за певними ознаками»

Мета уроку:

Навчальна: продовжити ознайомлення з поняттям команди, вчити відрізняти команди від спонукальних речень; навчити створювати короткий набір команд за допомогою середовища програмування для дітей Scratch;

Розвивальна: розвивати логічне мислення, уважність, здібності аналізувати свою діяльність;

Виховна: виховувати інтерес до предмета інформатика, бережливе відношення до комп’ютерної техніки.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація до урока, проектор, підручник.

Програмне забезпечення: Скарбниця знань

Хід уроку:

1. Організаційний етап.

Учитель привітається, налаштовує учнів на увагу, перевіряє готовність до урока, відмічає відсутніх.

2. Актуалізація опорних знань. (Слайд 3,4)

Фронтальне опитування:

Стрічку, на якій було написано прислів'я, розрізали на частини. Склади ці частини та прочитай прислів'я. (Слайд 3)

(ХТО БАГАТО ЧИТАЄ, ТОЙ БАГАТО ЗНАЄ)
Робота в командах:

Розсипалося речення. Допоможіть його зібрати. (Слайд 4,5)

  1. Без верби і калини немає України.
  2. Україна – мати, за неї треба головою стояти.
  3. Без відваги зазнаєш зневаги.
  4. Людина без рідної землі, як соловей без гнізда.

 

 

3. Мотивація навчальної діяльності. (Слайд 6, 7)

Фронтальна робота.

Як ви розумієте, що таке об’єкт? (Слайд 6)

(Об’єкт – це живі та не живі предмети, явища природи)

Завдання 1. (Слайд 7)  Об’єднання предметів в групи.

Завдання на розвиток логічного мислення, вміння аналізувати, контролювати свою діяльність, прислухатися до партнера при виконанні завдання.

Запитання: які множини у вас утворилися? Як їх можна назвати?

(Слайд 8 – множини або групи з кісточками та без.) 

Очікуємі відповіді: фрукти та ягоди, великого розміру та маленького, темні та світлі, круглі та овальні, солодкі та кислі…

4.       Засвоєння нового матеріалу. (Слайд 9)

Робота в парах

 Завдання 2. За якими ознаками можна об’єкти об’єднати у групи? (Слайд 9)

 

5. Фізкультхвилинка. (Слайд 10)

Відчинились двері – рип.

З-за порогу зайчик – стриб!

Хто тут є? Що тут є?

Хто в будиночку живе?

Із кімнати чути: „Цить

Тут хазяїном – ведмідь!

Я на гостя не чекав!”

 Швидко зайчик пострибав.

6. Формування вмінь та навичок.

Робота з підручником. С.117. (Слайд 11)

С.118 Назви відгадку. Робота в командах.

С.119 Розглянути таблицю.

Завдання 3.  Об’єднайте в групу правдиві твердження правил безпечної поведінки в комп’ютерному класі: (Слайд 12)

  1. У кабінеті інформатики можна бігати.
  2. Натискати можна на всі клавіши та кнопки одночасно.
  3. Спину тримай рівно.
  4. Не нахиляйся близько до  комп’ютера.
  5. Не забувай перевірити усі дроти та розняття.
  6. Лікті тримай на клавіатурі.

Вірні відповіді: 3,4

(Слайд 13)

Робота за комп’ютером. (Слайд 14-16) Індивідуальна робота.

Інструктаж учителя:

Сьогодні ви будете працювати за комп’ютером з програмою «Скарбниця знань». Вам потрібно буде відкрити скарбничку 2 клас (Слайд 14) і знайти на мапі місто МНОЖИНИ, виконати всі вправи. (Слайд 15)

 Потім за допомогою кнопки МЕНЮ повернутися до мапи і продовжити свої мандри до міста ЛОГІКА та виконати вправи 1-9 (Слайд 16).

 7.         Вправи для очей. (Слайд 17)

 8.         Рефлексія. (Слайд 18)

 Фронтальне опитування.

  1. Що вивчили на уроці?
  2. Чого навчилися під час роботи за комп'ютером?
  3. Що сподобалось на уроці?
  4. Що було важко на уроці?
docx
Додано
31 липня 2018
Переглядів
2768
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку