Конспект уроку з інформатики для 2 класу на тему: "Порівняння двох або більше предметів. Об'єднання предметів у групи за певними ознаками." розроблений разом з Презентацією урока з інформатики для 2 класу на тему: "Порівняння двох або більше предметів. Об'єднання предметів у групи за певними ознаками", тому доречно використовувати їх разом. У Конспекті представлені завдання на розвиток логічного мислення, патріотичні прислів'я, завдання для об'єднайте в групу правдиві твердження правил безпечної поведінки в комп'ютерному класі, інструктаж учителя щодо роботи з завданням на комп'ютері, текст фізкультхвилинки.
Інформатика. 2 клас. Згідно з навчальною програмою (оновленою в 2017 році) інформатика для загальноосвітніх навчальних закладів 2-4 класів:
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html 2017-2018 н.р.
Інформатика. 2 клас.
Тема уроку 31: «Порівняння двох або більше предметів. Об’єднання предметів у групи за певними ознаками»
Мета уроку:
Навчальна: продовжити ознайомлення з поняттям команди, вчити відрізняти команди від спонукальних речень; навчити створювати короткий набір команд за допомогою середовища програмування для дітей Scratch;
Розвивальна: розвивати логічне мислення, уважність, здібності аналізувати свою діяльність;
Виховна: виховувати інтерес до предмета інформатика, бережливе відношення до комп’ютерної техніки.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація до урока, проектор, підручник.
Програмне забезпечення: Скарбниця знань
Хід уроку:
1. Організаційний етап.
Учитель привітається, налаштовує учнів на увагу, перевіряє готовність до урока, відмічає відсутніх.
2. Актуалізація опорних знань. (Слайд 3,4)
Фронтальне опитування:
Стрічку, на якій було написано прислів'я, розрізали на частини. Склади ці частини та прочитай прислів'я. (Слайд 3)
(ХТО БАГАТО ЧИТАЄ, ТОЙ БАГАТО ЗНАЄ)
Робота в командах:
Розсипалося речення. Допоможіть його зібрати. (Слайд 4,5)
3. Мотивація навчальної діяльності. (Слайд 6, 7)
Фронтальна робота.
Як ви розумієте, що таке об’єкт? (Слайд 6)
(Об’єкт – це живі та не живі предмети, явища природи)
Завдання 1. (Слайд 7) Об’єднання предметів в групи.
Завдання на розвиток логічного мислення, вміння аналізувати, контролювати свою діяльність, прислухатися до партнера при виконанні завдання.
Запитання: які множини у вас утворилися? Як їх можна назвати?
(Слайд 8 – множини або групи з кісточками та без.)
Очікуємі відповіді: фрукти та ягоди, великого розміру та маленького, темні та світлі, круглі та овальні, солодкі та кислі…
4. Засвоєння нового матеріалу. (Слайд 9)
Робота в парах
Завдання 2. За якими ознаками можна об’єкти об’єднати у групи? (Слайд 9)
5. Фізкультхвилинка. (Слайд 10)
Відчинились двері – рип.
З-за порогу зайчик – стриб!
Хто тут є? Що тут є?
Хто в будиночку живе?
Із кімнати чути: „Цить
Тут хазяїном – ведмідь!
Я на гостя не чекав!”
Швидко зайчик пострибав.
6. Формування вмінь та навичок.
Робота з підручником. С.117. (Слайд 11)
С.118 Назви відгадку. Робота в командах.
С.119 Розглянути таблицю.
Завдання 3. Об’єднайте в групу правдиві твердження правил безпечної поведінки в комп’ютерному класі: (Слайд 12)
Вірні відповіді: 3,4
(Слайд 13)
Робота за комп’ютером. (Слайд 14-16) Індивідуальна робота.
Інструктаж учителя:
Сьогодні ви будете працювати за комп’ютером з програмою «Скарбниця знань». Вам потрібно буде відкрити скарбничку 2 клас (Слайд 14) і знайти на мапі місто МНОЖИНИ, виконати всі вправи. (Слайд 15)
Потім за допомогою кнопки МЕНЮ повернутися до мапи і продовжити свої мандри до міста ЛОГІКА та виконати вправи 1-9 (Слайд 16).
7. Вправи для очей. (Слайд 17)
8. Рефлексія. (Слайд 18)
Фронтальне опитування.