Даний матеріал містить конспект уроку з інформатики для 6 класу за оновленою програмою (2017 р.) та матеріали до нього: картки, тестор, тест, презентації, їх заготовки.
Тема. Додавання анімаційних ефектів до об’єктів слайда.
Мета: ознайомити учнів зі способами додавання ефектів анімації для динамічного показу презентації; формувати вміння додавати анімаційні ефекти; розвивати алгоритмічне та логічне мислення, вміння порівнювати, виділяти головне, робити узагальнення та висновки; розвивати пізнавальну, комунікативну та інформаційну компетентності; виховувати наполегливість у досягненні мети, культуру навчальної праці, позитивне ставлення до навчання через мотивацію пізнавальної діяльності шляхом розкриття практичного значення теми.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютер, мультимедійний проектор, інструкції з ТБ в кабінеті інформатики, роздруковані інструкції та картки із завданнями.
Програмне забезпечення: операційна система Windows, система опрацювання презентацій PowerPoint.
Структура уроку:
№ п/п |
Етапи уроку |
Час |
І. |
Організаційна частина |
1 хв |
ІІ. |
Актуалізація опорних знань та вмінь |
5 хв |
ІІІ. |
Повідомлення теми і мети уроку |
1 хв |
ІV. |
Мотивація навчальної діяльності |
1 хв |
V. |
Вивчення нового матеріалу |
6-8 хв |
VI. |
Закріплення нових знань |
3-5 хв |
VII. |
Застосування набутих умінь і навичок |
15 хв |
VIII. |
Підбиття підсумків уроку |
3 хв |
IX. |
Рефлексія |
1 хв |
Х. |
Повідомлення домашнього завдання |
2 хв |
Оформлення кабінету:
Хід уроку
І. Організаційна частина
(Учні заходять до класу, вітаються та сідають за свої робочі місця.)
ІІ. Актуалізація опорних знань та вмінь
Учитель: Спочатку ми пригадаємо те, що вже знаємо. Для цього ми проведемо невеличке комп’ютерне тестування, яке триватиме максимум 5 хвилин. Натисніть Enter, щоб його розпочати, та після відповіді на останнє запитання покличте мене для занесення вашої оцінки в оціночний аркуш.
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку
Демонстрація кращої презентації з минулої практичної роботи «Розробка слайдової презентації», в якій відсутні анімаційні ефекти.
Бесіда.
ІV. Мотивація навчальної діяльності
Учитель: Сучасний світ вимагає від людини більше ініціативи, самостійності, загальної компетентності. Щоб утриматись на ринку праці, потрібно вміти швидко та якісно використовувати комп’ютер і його можливості. Гарним прикладом цього є використання презентацій для ілюстрування доповідей, рекламних повідомлень, для демонстрації проектів.
Отже, слід вміти створювати досконалі, цікаві та яскраві презентації, які будуть привертати увагу слухачів до заголовків, текстів та інших об’єктів. А це можна зробити, застосувавши анімаційні ефекти.
V. Вивчення нового матеріалу
Розповідь вчителя за таким планом:
На партах лежать роздруковані інструкції (Картка 1)
VІ. Закріплення нових знань
Учитель: На робочому столі ви маєте презентацію на два слайди (Гарний день.ppt). Відкрийте презентацію. На кожному комп’ютерному столі лежить завдання, яке потрібко виконати за 3-5 хв. (Картка 2).
VІІ. Застосування набутих умінь і навичок
Учитель: На робочому столі ви маєте презентацію на три (Дизайн.ppt). Відкрийте презентацію. На кожному комп’ютерному столі лежить завдання, яке потрібко виконати за 15 хв. (Картка 3).
Початковий рівень.
VІІІ. Підбиття підсумків уроку
Гра «На уважність».
(За наявності часу)
Хто найкраще визначить ефекти анімації даної презентації? (Демонстрація презентації).
Учитель: Таким чином, головною метою даного уроку було навчитися додавати анімаційні ефекти до об’єктів слайда та при переході до слайда.
IX. Рефлексія
Учитель: Я хочу дізнатися, який у вас зараз настрій? Для цього виберіть один смайлик, що відповідає вашому настрою в цей момент, з тих, які лежать під клавіатурою, та підніміть вгору, щоб я побачив, чи посміхаєтесь ви.
Х. Повідомлення домашнього завдання
Учитель: Вашим домашнім завданням буде створення презентації про нашу школу. Це завдання довгострокове і розраховане на 4 тижні. Потрібно підібрати матеріал, написати текст, підібрати фото, відео та музику. При цьому ви повинні якнайцікавіше розказати на слайдах про школу, педагогічний колектив, різні сторони життя школи.
1