Тема уроку: «Комп'ютерне моделювання»
Мета і завдання уроку: Сформувати поняття про комп'ютерну модель її види: інформаційні, розрахункові, графічні та інші. Розвивати логічне мислення. Формувати вміння діяти за планом. Аналізувати і робити висновки.
Використання інноваційних педагогічних технологій: КВЕСТ
форма роботи Групова
методи навчання: Графічна робота, евристичний метод, самоконтроль.
Встановлення міжпредметних зв'язків: математика, технології, фізика, українська мова та література.
Бердянська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 11
Бердянської міської ради Запорізької області
Урок з теми: «Комп’ютерне моделювання»
Підготував
вчитель інформатики
ІІ категорії
Тягунов А.І.
Тема: Комп’ютерне моделювання
Мета :
Очікувані результати: визначити тему уроку через її складові, сформувати поняття комп’ютерного моделювання та його види.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, роздатковий матеріал
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
II. Вивчення нового матеріалу
Блок 1. У лабіринті учні повинні знайти ключові слова, що належать до їхньої групи.
Лабіринт
Блок 2. За допомогою ключових слів учні шукають в Інтернеті який це вид моделі. (Малюнки до ключових слів)
Здобувши результат вони відображають на аркуші як вони уявляють собі компоненти моделювання.
Блок 3. Здобування елементів пазлу для усвідомлення теми уроку!
Вашій увазі пропоную програмістські версії відомих прислів'їв і приказок. Спробуйте згадати, як звучать вони в оригіналі.
◘ Комп'ютер - кращий друг.
(Книга - кращий друг.)
◘ Скажи мені, який у тебе комп'ютер, і я скажу, хто ти.
(Скажи мені, який у тебе друг, і я скажу, хто ти.)
◘ Без комп'ютера жити-тільки небо коптити.
(Без праці жити-тільки небо коптити.)
◘ На дисплей слід нарікати, коли відеокарта крива.
(Слід нарікати На дзеркало, коли пика крива.)
◘ Без вінчестера - полсироти, а без материнської плати - і вся сирота.
(Без батька - півсироти, а без матері - і вся сирота.)
◘ Комп'ютер без програми - що ліхтар без свічки.
(Голова без розуму, що ліхтар без свічки.)
◘ Комп'ютер не належить людині, а людина належить комп'ютера.
(Золото не належить скупого, а скупий належить золоту.)
◘ Не смійся над старими комп'ютерами, і твій буде старий.
(Не смійся над старими, і сам будеш стар.)
◘ Комп'ютер пам'яттю не зіпсуєш.
(Кашу маслом не зіпсуєш.)
◘ Комп'ютер на столі не для одних тільки ігор.
(Голова на плечах не тільки для однієї шапки.)
◘ По ноутбуку зустрічають, по розуму проводжають.
(По одягу зустрічають, по розуму проводжають.)
◘ На IBM PC «яблука» не ростуть.
(На сосні яблука не ростуть.)
◘ Дарованому комп'ютера системний блок не заглядають.
(Дарованому коню в зуби не дивляться.)
◘ В Силіконову долину зі своїм комп'ютером не їздять.
(В Тулу зі своїм самоваром не їздять.)
◘ Хто БЭСМ згадає, тому око геть.
(Хто старе згадає, тому око геть.)
◘ Хороший процесор - холодний процесор.
(Хороший ворог - мертвий ворог. Ніж краще буде вентилюватися весь системний блок, тим стабільніше буде працювати ПК.)
◘ Бейсику (Паскалю, Сі) вчитися завжди стане у пригоді.
(Грамоті вчитися завжди стане у пригоді.)
Блок 4. Збирання пазлу з темою уроку.
Блок 5. Складіть визначення до теми уроку, відповівши на питання.
Комп'ютерне моделювання – це представлення об'єктів, процесів, явищ засобами спеціальних комп'ютерних програм: графічних редакторів, анімаційних редакторів, табличних процесорів, програм для створення баз даних, спеціальних комп'ютерних тренажерів-симуляторів, віртуальних лабораторій.
V. Підсумок уроку
Обговорюємо
Рефлексія
VI. Домашнє завдання