Конспект уроку з інформатики + презентація для 3 класу на тему "Середовище графічного редактора"

Про матеріал

Урок-казка (Колобок) з інформатики для учнів 3 класу на тему "Сереловище графічного редактора.Панель інструментів. Палітра кольорів. Колір фігури і колір фону". У архіві додається конспект уроку та презентація.

Перегляд файлу

3 клас

Урок 14. Середовище графічного редактора. Панель інструментів. Палітра кольорів. Колір фігури і колір фону.

Мета:

  • навчальна: навчити орієнтується в середовищі графічного редактора; обирати і використовувати потрібні інструменти середовища графічного редактора для створення зображення за зразком та за власним задумом;
  • розвивальна: розвивати увагу, пам’ять, словниковий запас, логічне мислення; формувати вміння робити висновки;
  • виховна: виховувати інтерес до інформатики; формувати вміння слухати співрозмовника; виховувати повагу до думки інших.

Хід уроку

І.   Організаційний етап

  • Дiти, а чи любите ви слухати казки?

— Яка казка є вашою улюбленою? Чому?

— Сьогоднi ми також потрапимо у вiдому вам казку «Про золоту рибку», але будемо її не просто слухати.

Розпочнемо казку.

Жили собі дід та баба, та такі убогі, що нічого в них нема. От раз дожились вже до того, що не стало у них і хліба — й їсти нічого.

Дід і каже:

— Бабусю! Піди у хижку, назмітай у засіці борошенця та спечи мені колобок.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

А щоб бабусі вдалося спекти колобок, нам потрібно розгадати ребуси.

Розгадування ребусів.

 

Відповідь: графічний

 

 

 

Відповідь: редактор

     Це тема, яку ми будемо  вивчати на наступних уроках.

 Світ яскравих фарб оточує нас з раннього дитинства. Спочатку ми зацікавлено розглядаємо навколишні предмети, потім ілюстрації до казок, які нам читають. Пізніше малюємо в альбомі самі. Але час не стоїть на місці. І на зміну олівцям, фломастерам та фарбам приходять сучасні пристрої. Отже, настав час продовжувати навчитися малювати за допомогою комп’ютера.

     Щоб досягти успіху при вивченні цієї теми, потрібно мати певні риси характеру. Кожна буква цього слова вказує нам на ті риси, які повинні бути притаманні нам, тим, хто вивчає цю тему.

     Давайте спробуємо назвати їх:  ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР

    Давайте охарактеризуємо себе. Назвіть, будь ласка ваше ім’я  і на ту букву на яку починається воно охарактеризуйте себе.

ІV. Вивчення нового матеріалу

Спекла баба колобок та й поклала на вікні, щоб простигав.

А він лежав, лежав на вікні, а тоді з вікна на призьбу, а з призьби на землю в двір, а з двору за ворота та й побіг покотився дорогою.

Біжить та й біжить дорогою, коли це назустріч йому зайчик.

— Колобок, колобок, я тебе з'їм!

— Не їж мене, зайчику-лапанчику!

– Якщо хочеш, щоб я тебе не з'їв, то виконай моє завдання – ознайомся з графічним редактором.

Давайте діти допоможемо колобку.

Пояснення нового матеріалу (використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

V. Засвоєння нових знань

Та й побіг знову. Біжить та й біжить... Перестріває його вовк:

— Колобок, колобок, я тебе з'їм!

— Не їж мене, вовчику-братику,

– Якщо хочеш, щоб я тебе не з'їв, то виконай моє завдання.

Робота в групах.

Об'єднання в групи: діти витягують із коробки колобок,  за кольором колобка об’єднуються.

Завдання: розташувати правильно елементи вікна графічного редактора Paint.

VІ. Фізкультхвилинка

Та й побіг... Аж іде ведмідь.

— Колобок, колобок, я тебе з'їм!

— Не їж мене, ведмедику!

  • Тоді виконай моє завдання. Затанцюй мені.

Рухлива фізкультхвилинка «Колобок».

VІІ. Формування вмінь та навичок

Та й побіг. Біжить та й біжить дорогою... Стрічається з лисичкою:

— Колобок, колобок, я тебе з'їм!

— Не їж мене, лисичко-сестричко.

  • Якщо хочеш, щоб я тебе не з'їв, то виконай моє завдання.

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.

Намалювати хатинку і колобка.

VІІ. Підбиття підсумків уроку

Рефлексія.

Так як ми справились і допомогли колобку, то на зображеннях колобка, які у вас є, запишіть: що дізналися, чого навчилися і що найбільше сподобалось на уроці.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Середовище графічного редактора. Панель інструментів. Палітра кольорів. Колір фігури і колір фону.

Номер слайду 2

Графіка. Розгадайте ребус

Номер слайду 3

Редактор. Розгадайте ребус

Номер слайду 4

Середовище графічного редактора. Для роботи з комп’ютерною графікою призначені графічні редактори. Це комп’ютерні програми, які надають можливість створювати й редагувати зображення та зберігати їх для подальшого використання. Tux. Paint. Paint. Photoshop

Номер слайду 5

Запуск програми Paint. Якщо на Робочому столі є значок програми Paint,то для запуску програми можна навести вказівник на значок і двічі клацнути ліву кнопку миші.

Номер слайду 6

Запуск програми Paint. Пуск  Усі програми  Стандартні  Paint

Номер слайду 7

Меню. Рядок заголовка. Робоча область. Маркер змінення розміру аркуша. Смуга прокручування. Палітра кольорів. Рядок стану. Стрічка. Вкладки. Панель інструментів. Після запуску графічного редактора Paint на екрані монітора з’являється вікно цієї програми. Деякі елементи вікна тобі вже знайомі.

Номер слайду 8

Середовище графічного редактора. Для того щоб відкрити в графічному редакторі Paint файл з малюнком, слід виконати такі дії. Вибрати в меню Файл команду Відкрити... Кнопка Файл

Номер слайду 9

Середовище графічного редактора. Вибрати папку Мої малюнки або іншу за вказівкою вчителя.

Номер слайду 10

Інструменти графічного редактора. Ви, напевно, любите малювати. А які інструменти допомагають вам створювати малюнки? Мабуть, кольорові олівці, фломастери, пензлі, фарби, ластик тощо. Графічний редактор теж має інструменти, які за своєю дією схожі на справжні.

Номер слайду 11

Інструменти графічного редактора. Щоб твій малюнок вийшов яскравим, його потрібно розфарбувати. Для цього тобі знадобляться такі інструменти. Заливка. Зафарбовує замкнену фігуру. Якщо фігура не буде замкненою, фарба розіллється. Розпилювач. Створює ефект розпилювання фарби на зображенні. Пензель. Проводить довільні лінії, різні за товщиною, як звичайний пензель.

Номер слайду 12

Палітра кольорів. Палітра містить набір кольорів, які можна використовувати для створення та змінювання малюнка. На палітрі можна встановити два кольори: Колір 1 – колір переднього плану (основний колір). Колір 2 – колір тла. Для гумки та для заливки фігур.

Номер слайду 13

Якщо малювати з натиснутою лівою клавішею миші, інструмент залишає слід основного кольору; а якщо правою — інструмент малює кольором фону.Інструменти графічного редактора

Номер слайду 14

Інструменти графічного редактора. За допомогою клавіші Shift можна створити: Квадрат, коло, горизонтальні та вертикальні та похилі лінії.+

Номер слайду 15

Зміна кольору фігурта кольору фону. Щоб змінити колір фігури та колір фону слід використати інструменти Заливка. Клацнути ліву кнопку миші на фрагменті зображення. Клацнути

Номер слайду 16

Змінювання готових зображень. Якщо помилково виконали певну дію, можна її скасувати за допомогою інструмента Скасувати.

Номер слайду 17

фізкультхвилинка

Номер слайду 18

Працюємо за комп’ютером

Номер слайду 19

Дякуюза увагу!!!

zip
Додано
14 грудня 2018
Переглядів
3701
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку