Конспект уроку з історії України, 10 клас, профільний рівень. Варшавська угода.

Про матеріал
Робота над створенням спільної презентації за новою темою дозволяє розвивати інформаційні, розумові, мовленнєві, хронологічні, картографічні компетентності, бути партнерами у співпраці здобувачам освіти та учителю, а також виховувати в учнях зацікавленість у вивченні історії України в контексті європейського історичного розвитку.
Перегляд файлу

Конспект уроку з історії України, 10-А клас, профільний рівень.

 

Тема:  Варшавська угода. Війна союзницьких українсько-польських військ проти              більшовиків у 1920 р. Розгром більшовиків під Варшавою–Замостям.

 

Мета:

ØЗ’ясувати передумови Варшавського договору УНР та Польщі, його складові конвенції (політична, економічна, військова) та їх основні положення. 

ØВизначити причини й наслідки Варшавської угоди, війни Польщі і УНР проти більшовиків, Ризького миру.

ØОпрацювати текстові, фото- і відео джерела історичної інформації.

ØРозвивати інформаційні, розумові, мовленнєві, хронологічні, картографічні компетентності, називати та застосовувати поняття й терміни: лінія Керзона , галицький ревком, «Диво на Віслі», Варшавська , Ризький мир, інтернування.

ØПродовжити розвиток вмінь і навичок учнів в творчому застосовуванні здобутіих знань під час роботи зі спільною презентацією в Clsssroom за допомогою додатків Google, оволодінні ІТ-технологіями при вивченні предмету. 

ØВиховувати в учнях зацікавленість у вивченні історії  України в контексті європейського історичного розвитку, повагу і гордість за героїчне прагнення українського народу до незалежності.

Очікувані результати:

Після цього уроку учні зможуть:

ØВикористовувати карту як джерело інформації про політичну ситуацію у боротьбі за українську державність.

ØВизначати передумови Варшавського договору УНР та Польщі, його складові конвенції (політична, економічна, військова) та їх основні положення. 

ØУдосконалювати навички синхронізації історичних подій доби.

ØХарактерізувати, аналізувати документи, текстові, фото- і відео джерела інформації.

ØПорівнювати, робити аргументовані висновки щодо події періоду.

ØПояснювати причини й наслідки Варшавської угоди, війни Польщі і УНР проти більшовиків, Ризького миру.

ØХарактеризувати  історичні постаті Ю.Пілсудського, М.Безручко, оцінювати події та діяльність людей в історичному процесі з позиції загальнолюдських цінностей, висловлювати власну думку.

ØТворчо застосовувати здобуті знання під час роботи зі спільною презентацією в Clsssroom за допомогою додатків Google . 

ØРозвивати інформаційні, розумові, мовленнєві, хронологічні, картографічні компетентності, називати та застосовувати поняття й терміни: лінія Керзона , галицький ревком, «Диво на Віслі», Варшавська , Ризький мир, інтернування.  

ØВиховувати в учнях зацікавленість у вивченні історії  України в контексті європейського історичного розвитку, повагу і гордість за героїчне прагнення українського народу до незалежності.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Форма уроку: спільна презентаціяв Google  Clsssroom з використанням додатків Google, Learning Apps, електронного зошиту Linoit.

Обладнання:  комп’ютер, проєктор, мультімедійна презентація, смартбуки на кожну парту, карта, дошка, дидактичний наочний матеріал.

 

 

ХІД УРОКУ

І.  Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація знань учнів. 

Робота з картою на дошці «Воєнно-політична ситуація в Україні в 1919-1920 рр.»

Як ви вважаєте, чому необхідно згадати умови, в яких УНР продовжувала боротьбу за збереження державності?  Обговорення з учнями.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Інструктаж по роботі зі спільною презентацією, електронним зошитом Linoit, інтерактивною вправою в Learning Apps, електронного зошиту Linoit (цілі, завдання, етапи, час, критерії оцінювання)

ІV. Вивчення нової теми.

Частина 1. Робота в парах за смартбуками.

Учні отримують питання по темі уроку (один на двох), вивчають навчальні матеріали, електронного зошиту Linoit  за посиланням https://goo.gl/tyAt7H , наповнюють змістом свої слайди, готуються розповідати питання класу. По закінченню роботи складається спільний проект у вигляді мультимедійної презентації за посиланням https://goo.gl/vqpgpY. Частина 2. 

Презентація слайдів і відповідей учнів за питаннями с коментарями учителя за наступним планом:

1.          Вступ. Передумови Варшавського договору УНР та Польщі.

2.          Основні положення Варшавської угоди між Польщею і УНР.

3.          Військова конвенція - третя частина Варшавської угоди.

4.          Аналіз документу.  Михайло Лозинський «Українська революція. Розвідки і    матеріали. Галичина в рр. 1918–1920» (учні опрацьовують текстове   історичне джерело на с.136 підручника ).

5.          Підписання Варшавської угоди. Причини, мета воюючих сторін.

6.          Як з'явилася "Лінія Керзона"?

7.          Галицький ревком.

8.          «Диво на Віслі». Розгром більшовиків . Перегляд учнями відео джерела  «Люди    Свободи. Марко Безручко»   https://youtu.be/2Y7B2vhv7PA   

9.          Результати та наслідки радянсько-польської війни. Ризький мир.

10.      Висновки затемою. V. Осмислення знань і умінь.

У процесі виступів, учні акцентують увагу на дати і поняття до темі уроку, які розташовані у вигляді плакату на дошці, відбувається обговорення питань, здійснюється поточне оцінювання.

VІ. Систематизація й узагальнення нових знань і умінь.

Учні виконують інтерактивне завдання на онлайн ресурсі Learning Apps  за посиланням https://learningapps.org/watch?v=putewxd5k19.

VІІ. Підведення підсумків уроку, рефлексія.

        Учні підраховують бали за урок, роблять висновок про спільну роботу, з'ясовують          труднощі і вдалі моменти.

VІІІ. Інструктаж до виконання домашнього завдання. 

1.     Читати підручник §31-32, пункти 3-4, с.135-137.

2.     Опрацювати додаткові матеріали в електронного зошиту Linoit.

3.     Виписати дати, поняття в зошит.

pdf
Додано
7 листопада 2020
Переглядів
1409
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку