Конспект уроку з літературного читання для 2 класу на тему "Вірш О. Сенатович "Лютий""

Про матеріал
Конспект уроку з літературного читання для 2 класу на тему "Вірш О. Сенатович "Лютий"" за підручником Н. І. Богданець-Білоскаленко. Розробка уроку відповідає програмі на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ. До конспекту, окремим документом, є надрукована готова презентація.
Перегляд файлу

Конспект уроку з літературного читання для 2 класу

Тема: Вірш О. Сенатович «Лютий».

Мета: навчати учнів розуміти прочитаний текст, виділяти головне; аналізувати; виховувати почуття відповідальності; корекційна мета: розвивати вміння робити висновки та узагальнення, висловлювати свої думки в логічній послідовності; розвивати творчі здібності школярів, здатність уявляти описані картини, розмірковувати над текстом; виховувати чуйність, доброту, милосердя, любов до художнього слова.

Обладнання: мультимедійний комплект

Хід уроку

ОК (організація класу)

Створення позитивного психологічного клімату класу. (Слайд 2.)

МНД (мотивація навчальної діяльності)

Розпочинаємо урок із мовленнєвої розминки:

-         Скоромовка (Слайд 3):

-         Читання за малюнками. За допомогою малюнків я прочитаю віршик, ви повинні запам’ятати і відтворити. (Слайд 4)

-         Тепер нехай попрацюють дихальні органи (Слайд 5)

-         Попрацюємо над чистотою мовлення силою голосу (Слайд 6)

АОЗ (актуалізація опорних знань)

 Тепер помислимо і попрацюємо над міжпредметним зв’язком (Слайд 7).

 Зараз попрацюймо з підручником с. 106 – 107. Діти читають і переказують казку.

Підводимо підсумок прочитаної казки: про який місяць іде мова в казці?

Фізкультхвилинка (Слайд 8)


ВНМ (вивчення нового матеріалу)

Повідомлення теми: отже тема сьогоднішнього уроку - вірш О. Сенатович «Лютий». Ми з вами навчимося читати вірш правильно, виразно, дотримуючись розділових знаків.

-         (Слайд 9) Трішки про автора О. Сенатович;

-         (Слайд 10) Виразне читання вірша вчителем;

Самостійне читання учнями;

Словникова робота;

Читання ланцюжком;

Читання по два рядочки;

Робота над запитаннями;

Гра «Спіймай помилку»

Рухлива вправа (Слайд 11)

ЗВ (закріплення вивченого)

Підсумок уроку

Слова вчителя.

-         Хто автор віршу?

-         Як називається вірш?

Рефлексія

(Слайд 12) Самооцінювання. Обрати цеглинку будь – якого кольору з відповідним надписам стосовно своїх знань з вивченої теми.

docx
Додано
2 березня
Переглядів
190
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку