Конспект уроку з літературного читання для 2 класу
Тема: Вірш О. Сенатович «Лютий».
Мета: навчати учнів розуміти прочитаний текст, виділяти головне; аналізувати; виховувати почуття відповідальності; корекційна мета: розвивати вміння робити висновки та узагальнення, висловлювати свої думки в логічній послідовності; розвивати творчі здібності школярів, здатність уявляти описані картини, розмірковувати над текстом; виховувати чуйність, доброту, милосердя, любов до художнього слова.
Обладнання: мультимедійний комплект
Хід уроку
ОК (організація класу)
Створення позитивного психологічного клімату класу. (Слайд 2.)
МНД (мотивація навчальної діяльності)
Розпочинаємо урок із мовленнєвої розминки:
- Скоромовка (Слайд 3):
- Читання за малюнками. За допомогою малюнків я прочитаю віршик, ви повинні запам’ятати і відтворити. (Слайд 4)
- Тепер нехай попрацюють дихальні органи (Слайд 5)
- Попрацюємо над чистотою мовлення силою голосу (Слайд 6)
АОЗ (актуалізація опорних знань)
Тепер помислимо і попрацюємо над міжпредметним зв’язком (Слайд 7).
Зараз попрацюймо з підручником с. 106 – 107. Діти читають і переказують казку.
Підводимо підсумок прочитаної казки: про який місяць іде мова в казці?
Фізкультхвилинка (Слайд 8)
ВНМ (вивчення нового матеріалу)
Повідомлення теми: отже тема сьогоднішнього уроку - вірш О. Сенатович «Лютий». Ми з вами навчимося читати вірш правильно, виразно, дотримуючись розділових знаків.
- (Слайд 9) Трішки про автора О. Сенатович;
- (Слайд 10) Виразне читання вірша вчителем;
Самостійне читання учнями;
Словникова робота;
Читання ланцюжком;
Читання по два рядочки;
Робота над запитаннями;
Гра «Спіймай помилку»
Рухлива вправа (Слайд 11)
ЗВ (закріплення вивченого)
Підсумок уроку
Слова вчителя.
- Хто автор віршу?
- Як називається вірш?
Рефлексія
(Слайд 12) Самооцінювання. Обрати цеглинку будь – якого кольору з відповідним надписам стосовно своїх знань з вивченої теми.