Конспект уроку з математики

Про матеріал
Мета: вчити додавати багатоцифрові числа до трицифрового; віднімати трицифрове число від багатоцифрового; розв’язувати рівняння; розвивати логічне мислення, пам'ять; виховувати інтерес до математики. вчити письмово додавати трицифрові числа з переходом через розряд, розв’язувати задачі вивчених видів; розвивати мислення, пам'ять, увагу
Перегляд файлу

                                      Конспект уроку з математики                                                                                                                                   Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел.  

                                                         (4 клас)

Мета: вчити додавати багатоцифрові числа до трицифрового; віднімати трицифрове число від багатоцифрового; розв’язувати рівняння;  розвивати логічне мислення, пам'ять; виховувати інтерес до математики. вчити письмово додавати трицифрові числа з переходом через розряд, розв’язувати задачі вивчених видів; розвивати мислення, пам'ять, увагу.

Обладнання:  LEGO  карточки з прикладами , відео з фізкультхвилинкою ,  підручник, зошити.

Видумуй! Пробуй, твори!

Розум, фантазію прояви!

Активним і уважним будь,

І про кмітливість не забудь!

 

Вітання вчителям     

 Мені приємно бачити сьогодні у колі розумні, усміхнені, кмітливі, допитливі оченята моїх учнів. І впевнена, що ви налаштовані на дуже цікаву і плідну роботу.

Вітання

– Підніміть червону цеглинку ті діти, хто разом зі мною радий вітати усіх нас сьогодні. Помахайте цеглинкою та скажіть: «Привіт!»

– Підніміть жовту цеглинку ті, хто готовий подарувати посмішку один одному. Посміхніться!

  Підніміть помаранчеву цеглинку ті, у кого гарний настрій.

– Підніміть зелену цеглинку ті діти, хто прийшов сьогодні до школи.

- А синю – хто приїхав.

– Підніміть блакитну і тим самим побажайте один одному гарного настрою.

Тому, що краще працювати з гарним настроєм ніж з поганим.

Вправа «Інтрига»

- Пропоную першу гру нашого уроку «Інтрига». Перед вами таблиця, згідно нумерації розташуйте слова і ми отримаємо девіз уроку

1  діяти 8  обов’язково 2  активно

5  сперечатися 3  думати 7  для всіх

4  оперативно 6  доказово 

Дійсно. Наш девіз виглядає саме так.

Діяти – активно!

Думати – оперативно!

Сперечатися – доказово!

Для всіх – обов’язково!

Перевірка домашнього завдання

- Один із видатних математиків сказав: «Ніколи не берись за вивчення наступного, не засвоївши попереднього. Тому, скажіть мені, чи виникали у вас труднощі при виконанні домашнього завдання? 

-         .

Оголошення теми та мети

-         Сьогодні на уроці ми доведемо , що ми справжні математики, адже нам під силу письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел

 1 «Порівняйте»

№614

-         На партах у вас цеглинки, сигналізуйте ними. Порівняйте числа.

№615    (- скільки метрів в кілометрі;  скільки кг в тоні, кг)

-         Підніміть вгору цеглинку, яка показує більше іменоване число

-         .

2 «Усні обчислення»

-  Робота з підручником с.116 (616) Обчисліть вирази

      №616 Обчисли приклади

600+300=   900                  216+216=     432

600+350=   950                  762-702=      60

403+403=   806                  762-762=      0

3 «Письмові обчислення»

Робота в зошиті:

- розгорніть ваші зошити і запишіть число, класна робота та тему уроку.

- А чи знаєте ви, як на англійські мові буде «14грудня

- Прошу вас: красиво писати, уважно дивитись і нітрішки не помилитись.

- Багата наша Батьківщина своєю природою, і тому пропоную здійснити подорож мальовничими куточками України. Послухайте і каліграфічно запишіть всі почуті числа.

-  Довжина кордону України 6 993 км.

- Довжина кордону з півночі на південь 893 км, а зі сходу на захід- 1316 км.

-  Найвища гора Кримських гір (Роман-кош) – 1545 м.

-  Найвища гора Карпат (Говерла) – 2061 м 

                              6 993   893   1 316   1 545  2 061

-  знайдіть найбільше та найменше  чотирицифрові числа (підкресліть);

-  назвіть скільки у найбільшому числі всього тисяч, сотень, десятків;

- Як ці числа називаються? (Багатоцифровими)

- Яка ж гора вища? (Говерла)

Робота з підручником с.116 (617)

- Прочитайте вирази.

-  У межах яких розрядів треба виконувати дію в кожному випадку обчислення?

Прочитай вирази. У межах яких розрядів треба виконувати дію в кожному випадку обчислення?

           4532+126=                      47265+358=

           38976-314=                     9856-787=

Робота з підручником с.116 (618)

- Обчисліть вирази

- Перевірмо правильність обчислень.

№ 618 Обчисли з поясненням

3072+328=           

5048+582=           

3898-628=         

Фізкультхвилинка

4 «Розв’яжіть задачу»

Робота з підручником с.117 (619)

- Прочитайте задачу.

- Поясніть короткий запис та розв’яжіть задачу

Робітник виготовив 1087 деталей за 3 дні. Першого дня він виготовив 339 деталей, а другого — 350. На скільки деталей більше робітник виготовив третього дня, ніж другого?

-         Перевірте правильність розв’язання задачі.

  1.     339 + 350 = 689 (д.) – виготовив за I і II дні разом;
  2.     1087 – 689 = 398 (д.) – виготовив за III день;
  3.     398 – 350 = 48 (д.)

Відповідь: на 48 деталей більше виготовив робітник третього дня, ніж другого.

5 «Розв’яжіть рівняння»

Робота з підручником с.117 (620)

x – 650= 1000

-         Назвіть дію,яка записана у рівнянні,

-         Як називаються компоненти дії віднімання?

-         Назвіть невідомий компонент.

-         Як знайти невідоме зменшуване?

-         Розв’яжімо рівняння і виконаймо перевірку.

-         За правильно розв’язані рівняння сніговичок передає вам конвертики

6.

Робота в парі (взаємоперевірка)

- На екрані ви бачите вирази. Обчисліть. Зробіть взаємоперевірку

5625 -  625 =                                          24 348 – 348 =

Робота в групах

-         Обчисліть та зробіть перевірку двома способами

-          

-         Чия група справиться першою, сигналізуйте!                       Гімнастика для очей

 Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів

Гра «Закінчи речення»

Мені було цікаво…

Найбільше запам’яталося…

 Підсумкова вправа візьміть «Коло оцінювання» і оцініть свою роботу на уроці.

- - Домашнє завдання.

На сторінці підручника 118

розв’язати вирази №623 та задачу №624.

Короткий запис у щоденник

С.118, №623, №624.

-  Добре  того  навчати, хто  хоче  все  знати!

-  Я надзвичайно вдячна вам за роботу на уроці! Ви- Супер!

-  Наш  урок  підійшов  до  завершення.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
15 грудня 2023
Переглядів
274
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку