ТЕМА: Об’ємні геометричні фігури
МЕТА:
ОБЛАДНАННЯ: об’ємні геометричні фігури(куля, циліндр, піраміда, куб), мультимедійна дошка, LEGO, танграм.
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент
Вчитель: девіз сьогоднішнього нашого уроку:
Не просто слухати, а чути.
Не просто дивитися, а бачити.
Не просто відповідати, а міркувати.
Дружно і плідно працювати.
ІІ. Повторення вивченого матеріалу
Вчитель: давайте пригадаємо і повторимо матеріал з попередніх уроків.
Завдання1.
Розмістити числа у порядку зростання
Завдання 2 (друга група дітей)
Розмістити числа у порядку спадання
Завдання 3
Назвати попереднє, наступне, сусідів числа
Вчитель: яке сьогодні число? Запишіть по рядочку кожної циферки цього числа (діти самостійно записують у зошити)
Обміняйтеся зошитами з сусідом і простим олоівчиком обведіть ту циферку, яка вам найбільше сподобалася
Робота з цеглинками LEGO
Вчитель: виберіть собі пару. Кожен з вас отримує картку із завданням. За моїм сигналом ви починаєте виконувати. Коли повторно даю сигнал, ви обмінюєтеся картками і продовжуєте виконувати завдання свого друга (так повторюється декілька разів). Хто впорається першим, подає сигнал про завершення.
Перевірка робіт (одна пара виходить до дошки і демонструє, пояснює свій результат)
Вчитель: Діти, ви щойно зі своїми друзями виконували завдання, де зафарбовували різними кольорами об’єкти. Що це? (фігури) назвіть їх.
Робота з танграм (командна робота)
Скласти запропоновані фігури
Спробуйте відгадати, що заховано у мене під серветками (під одну серветку вчитель кладе плоскі фігури, під іншу - об’ємні)
Проблемне питання: чи можемо ми здогадатися, що знаходиться під першою серветкою? (ні) Чому? (томущо їх не видно)
Вчитель: отже, сьогодні ми з вами познайомимося, які є обємні фігури, дізнаємося, як люди їх використовують і де, навчимося самі виготовляти вироби, спираючись на знання, які отримаємо.
Висновок: обємні фігури - це ті фігури, що займають певний простір.
Об’ємні геометричні фігури
Вчитель: які ви запамятали фігури?
На що вони схожі?
Діти отримують “лупи” зі скельцем у вигляді різних фігур. Знаходять предмети і навівши на нього “лупу” називають, яка це фігура (куля- м’яч, ваза-циліндр)
Діти діляться на групи. Кожна група отримує свою фігуру (куля, куб, конус, циліндр),матеріали для роботи(картонний тубус, повітряний пластилін, картонний циліндр і тканину, пластикові кубик). З них мають виготовити чашку, планету Земля, шапку чарівника, будиночок.
Демонстрація виробів
Тестування в kahoot