конспект уроку з математики для 1 класу

Про матеріал
конспект уроку з математики для 1 класу на тему "Об'ємні геометричні фігури"
Перегляд файлу

ТЕМА: Об’ємні геометричні фігури

МЕТА:

  1. Дати уявлення про просторові геометричні фігури: куб, куля, піраміда, конус, циліндр.
  2.  Закріпити порядкову й кількісну лічбу.
  3. Розвивати вміння визначати спільні і відмінні ознаки, порівнювати. Формувати уміння орієнтуватися на площині. Розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, дрібну та загальну моторику.
  4. Виховувати  пізнавальний інтерес, позитивне ставлення до занять.

 

ОБЛАДНАННЯ: об’ємні геометричні фігури(куля, циліндр, піраміда, куб), мультимедійна дошка, LEGO, танграм.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

Вчитель: девіз сьогоднішнього нашого уроку:

Не просто слухати, а чути. 

Не просто дивитися, а бачити. 

Не просто відповідати, а міркувати.

Дружно і плідно працювати. 

ІІ. Повторення вивченого матеріалу

  1. Усний рахунок (діти отримують картки з числами 1-10, виходять з ними до дошки і стають у заданому порядку)

Вчитель: давайте пригадаємо і повторимо матеріал з попередніх уроків.

Завдання1.

Розмістити числа у порядку зростання

Завдання 2 (друга група дітей)

Розмістити числа у порядку спадання

Завдання 3

Назвати попереднє, наступне, сусідів числа

 

  1. Каліграфічна хвилинка

Вчитель: яке сьогодні число? Запишіть по рядочку кожної циферки цього числа (діти самостійно записують у зошити)

Обміняйтеся зошитами з сусідом і простим олоівчиком обведіть ту циферку, яка вам найбільше сподобалася

 Робота з цеглинками LEGO

                        

  1. Математика з другом

Вчитель: виберіть собі пару. Кожен з вас отримує картку із завданням. За моїм сигналом ви починаєте виконувати. Коли повторно даю сигнал, ви обмінюєтеся картками і продовжуєте виконувати завдання свого друга (так повторюється декілька разів). Хто впорається першим, подає сигнал про завершення.

Перевірка робіт (одна пара виходить до дошки і демонструє, пояснює свій результат)

Вчитель: Діти, ви щойно зі своїми друзями виконували завдання, де зафарбовували різними кольорами об’єкти. Що це? (фігури) назвіть їх.

Робота з танграм (командна робота)

Скласти запропоновані фігури

  1. Фізкультхвилинка
  2. Оголошення теми й мети уроку

Спробуйте відгадати, що заховано у мене під серветками  (під одну серветку вчитель кладе плоскі фігури, під іншу - об’ємні)

Проблемне питання: чи можемо ми здогадатися, що знаходиться під першою серветкою? (ні) Чому? (томущо їх не видно)

Вчитель: отже, сьогодні ми з вами познайомимося, які є обємні фігури, дізнаємося, як люди їх використовують і де, навчимося самі виготовляти вироби, спираючись на знання, які отримаємо.

 

Висновок: обємні фігури - це ті фігури, що займають певний простір.

  1. Вивчення нового матеріалу
  1. Перегляд відео

Об’ємні геометричні фігури

Вчитель: які ви запамятали фігури?

На що вони схожі?

  1. fb9b5001f983e147f069d289cd71a925Дослідницька робота (знайти у класній кімнаті предмети, що нагадують ці фігури)

Діти отримують “лупи” зі скельцем у вигляді різних фігур. Знаходять предмети і навівши на нього “лупу” називають, яка це фігура (куля- м’яч, ваза-циліндр)

  1. виготовлення виробів (робота в групах)

Діти діляться на групи. Кожна група отримує свою фігуру (куля, куб, конус, циліндр),матеріали для роботи(картонний тубус, повітряний пластилін, картонний циліндр і тканину, пластикові кубик). З них мають виготовити чашку, планету Земля, шапку чарівника, будиночок.

Демонстрація виробів

  1. Підведення підсумку уроку

Тестування в kahoot

 

 

  1. Рефлексія
docx
Додав(-ла)
Шараха Ірина
Пов’язані теми
Математика, Інтегровані уроки
НУШ
Додано
25 лютого
Переглядів
68
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку