Математично-англійська подорож з мультяшними героями. (Інтегрований урок: математика та англійська мова у 1 класі)
Тема. Узагальнюючий урок. Натуральні числа 1 – 10 і число 0. Повторення числового ряду.
Мета: Ключові компетентності: формувати компетентність вчитися (визначити мету, планувати свої дії, оцінювати результати свої роботи, доводити роботу до кінця, орієнтуватися в часі та берегти його);
Загальнокультурну компетентність (вміння будувати взаємні стосунки на толерантній основі);
Здоров'язбережувальну компетентність (удосконалення фізичної, соціальної, психологічної та духової складових здоров'я);
Соціальну компетентність (продуктивно співпрацювати з різними партнерами в парі, групі, проявляти ініціативу).
Предметні компетентності: узагальнити й систематизувати знання учнів, сприяти закріпленню знань та умінь додавання та віднімання чисел від 1 до 10, числа 0, відпрацювати обчислювальні навички англійською мовою;
сприяти розвитку розумових логічних операцій і процесів мислення; розвивати здатності утримувати в пам'яті невеликі порції інформації, навички каліграфічного письма;
виховувати старанність, почуття дружби і взаємодопомоги.
05.12.2017 _____ учнів І.О. Доленко
Математично-англійська подорож з мультяшними героями. (Інтегрований урок: математика та англійська мова у 1 класі)
Тема. Узагальнюючий урок. Натуральні числа 1 – 10 і число 0. Повторення числового ряду.
Мета: Ключові компетентності: формувати компетентність вчитися (визначити мету, планувати свої дії, оцінювати результати свої роботи, доводити роботу до кінця, орієнтуватися в часі та берегти його);
Загальнокультурну компетентність (вміння будувати взаємні стосунки на толерантній основі);
Здоров'язбережувальну компетентність (удосконалення фізичної, соціальної, психологічної та духової складових здоров’я);
Соціальну компетентність (продуктивно співпрацювати з різними партнерами в парі, групі, проявляти ініціативу).
Предметні компетентності: узагальнити й систематизувати знання учнів, сприяти закріпленню знань та умінь додавання та віднімання чисел від 1 до 10, числа 0, відпрацювати обчислювальні навички англійською мовою;
сприяти розвитку розумових логічних операцій і процесів мислення; розвивати здатності утримувати в пам’яті невеликі порції інформації, навички каліграфічного письма;
виховувати старанність, почуття дружби і взаємодопомоги.
Обладнання: презентація, роздатковий матеріал, кольорові олівці, план уроку в малюнках
Очікувані результати:
Вид уроку: інтегрований урок (урок закріплення)
Перебіг уроку
Вчитель математики: Доброго дня, любі діти та гості.
Вчитель англійської мови: Good afternoon, dear children.
Пісенька- привітання на англійській мові
Вчитель математики: Тема нашого уроку – це повторення числового ряду, натуральних чисел від 1 до 10, числа 0. На уроці ми закріпимо знання та уміння додавати та віднімати числа від 1 до 10 та числа 0, відпрацюємо обчислювальні навички англійською мовою, виконаємо вправи. Але це буде незвичайний урок. Він буде проходити і на англійській, і на українській мовах. І проводити цей урок будуть два вчителі. Англійську мови ви почали вивчати тільки у цьому році, але я впевнена, що ви впораєтесь добре. Також до нас в гості будуть приходити різні мультяшні та казкові герої, які принесуть свої завдання. І так, розпочнемо наш незвичайний урок.
Вчитель англійської мови: Don’t worry. Good-luck.
2.1. Творче використання навичок (проблемні завдання)
Завдання від Емоджі - гра «Вибір»
Вчитель математики: А тепер, діти, гра «Вибір». На парті – різні цифри. Вам треба вибирати ту цифру, яку я назву (на столі картки з цифрами)
Вчитель англійської мови: Children, let’s play a game. Who will be the first? (на столі картки з цифрами)
Take number 6, 1, 8, 5, 3, 2, 7, 4, 9, 10.
2.2. Завдання від Тачок «Математичний диктант»
• Запишіть підряд усі числа від 7 до 10.
• Запишіть у зворотному порядку числа від 8 до 5.
• Перший доданок — 4, другий доданок — 1. Чому дорівнює сума?
• Від 9 відняти 1. Запишіть відповідь.
• Від 7 відняти 7. Запишіть відповідь.
• На тарілці лежало 8 пиріжків. Під час обіду всі пиріжки з’їли. Запишіть, скільки пиріжків залишилося на тарілці?
Вчитель математики: діти, тепер обміняйтесь зошитами, візьміть простий олівець, я буду читати відповіді, які на екрані, а ви перевіряти написане (взаємоперевірка) (слайд 1). ( 7, 8, 9, 10, 8, 7, 6, 5, 5, 8, 0, 0). В кого все правильно поставте на полі плюс, а в кого є помилки - мінус.
2.3. Геометричний матеріал. Робота в парах
Завдання від ЛЄГО «Геометричний слон»
Вчитель математики: діти, зараз попрацюємо в парах. На партах лежать листочки з тваринкою. Як називається тваринка? (слон)
Вчитель англійської мови: elephant
Вчитель математики: Я називаю колір і геометричну фігуру, а ви шукаєте її і зафарбовуєте. (трикутник – синій, круг великий – рожевий, круг маленький – зелений, чотирикутник – коричневий)
Фізкультхвилинка рухова на англійській мові
3. Систематизація знань.
3.1. Вчитель математики:А тепер, діти, порозв’язуємо веселі задачки на українській та англійській мовах (слайд 2).
Завдання від Смішариків «Веселі задачки»
Вдома у їжа грали в хованки три ведмежа.
Один під ліжко ледве вліз.
А скільки втекло в ліс?
3 – 1 = 2
Вчитель англійської мови: and now in English, please:
Three minus one is two.
3.2. Вчитель математики:
Чи всі тут курчатка, дітки?
Треба рахувати швидко.
2 – на грядках, 2 – в житі.
Швидко нам допоможіть.
2 + 2 = 4
Вчитель англійської мови: and now in English, please:
Two plus two is four
3.3. Вчитель математики:
5 товстеньких кошенят,
Що дають їм, все їдять.
Ще один сметану з їв,
Порахуйте всіх котів.
5 + 1 = 6
Вчитель англійської мови: and now in English, please:
Five plus one is six
3.4. Вчитель математики: на екрані вийшов ряд цифр
2 4 6
Яких чисел немає? (1, 3, 5, 7, 8, 9, 10)
Фізкультхвилинка для очей і пальчиків
3.6. Робота з підручником. Задача 5, ст.56
Завдання від Тома і Джері «Задача»
Вчитель математики: давайте прочитаємо задачу.
— Скільки стрічок фокусник витягнув з правого рукава? А з лівого рукава? Скільки всього стрічок він витягнув?
4. Закріплення знань:
Диференційовані групові завдання
4.1. Вчитель математики. Зараз ви попрацюєте в групах і пограєте в ігри: від Михайла Потаповича - гра «Порівняй-ка» і від Св. Миколая - Гра «Хто який подарунок отримає?»
І і ІІ групи (П.р., с.р. ) – гра «Порівняй-ка» від ведмедика. Потрібно поставити знаки рівності та нерівності.
<>=
ІІІ і ІV групи (Д.р., в.р.) - від Св. Миколая гра «Хто який подарунок отримає?», розв’язати приклади.
Перевірка (слайд 3, 4)
4.2.Вчитель математики: Які ви молодці! Виконали правильно всі завдання. А тепер, діти, давайте ще раз повторимо всі цифри та згадаємо числа на українській та англійській мовах:
(презентація з кошенятами, від 1 до 10) (слайд 5)
Вам на українській та англійській мовах треба порахувати кошенят.
5. Підсумок уроку. Рефлексія (підведення підсумків)
5.1. Метод «Мікрофон»
— Які завдання виконували на уроці?
— Які з них здалися легкими? Які — складними?
5.2. Самооцінка
Вчитель математики: Ну що ж, діти, ми дуже сподіваємось, що вам сподобалось наше незвичайне заняття. Оцініть свою роботу, підіймаючи картки та аналізуючи (самооцінка). Дякуємо вам за урок.
Вчитель англійської мови: The lesson is over. I wish you good luck. Good bye.
ГРА «ВИБІР»
МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТ
ВЕСЕЛІ
ЗАДАЧКИ
ГЕОМЕТРИЧНИЙ
СЛОН
ЗАДАЧА
3 – 1 = 2
2 + 2= 4
5 + 1= 6
Очі щоб відпочивали
Дивимося
вліво-вправо.
Тоді кліпаєм очима.
І знову вправо-вліво.
1