Конспект уроку з математики для 3 класу "Дії з іменованими числами"

Про матеріал

Математика 3 клас

ТЕМА. Дії з іменованими числами. Розв'язування задач опрацьованих видів.

Різні способи усного додавання і віднімання круглих трицифрових чисел.

МЕТА: закріплювати вміння додавати і віднімати круглі трицифрові числа, розв'язувати задачі опрацьованих видів; вчити виконувати дії з іменованими числами; розвивати логічне мислення, пам'ять, обчислювальні навички. Виховувати працьовитість, інтерес до вивчення математики.

Обладнання:і люстрації бобра, букви для складання слова, картки для груп, картки з прикладами на дії з іменованими числами.

Хід уроку

І.Організаційний момент.

Стали, діти, всі рівненько, усміхнулися гарненько,

Настрій на урок взяли й працювати почали.

ІІ.Ситуація успіху.

1. Бліцтурнір «Хочу все знати».

- Про яку тварину ви дізнаєтесь багато цікавих фактів?

Розв'язати приклади усно. Із букв скласти слово.

*Зменшити420на120. Б

*Знайтидобутокчисел7 і 8. Б

*Збільшити340 на60. Р

*Знайтичасткучисел72і9. Е

*У скільки разів500більше100? О

(Слово-бобер)

-Це найбільший гризун в Європі. Ця тварина користується повагою, як відомий інженер, лісоруб і будівельник греблі. Він символ працьовитості, багато чому навчив людей.

-Чи водяться бобри в нашій місцевості? Що знаєте про них?

-Давайте також гарно попрацюємо і дізнаєтесь багато цікавого.

ІІІ.Повторення матеріалу.

1.Самостійна робота .

А)Дізнаєтесь масубобра в кг 50 – 5 * 5 =(25)

Б) Дізнаєтесь довжину бобрав см 760 – 440- 200 =(120)

В)Дізнаєтесь довжину хвоста в см 2 * 9 * 1 =(18)

Г)Найбільша гребля (рекорд) в м 940 – 520+ 280 =(700)

2.Робота в групах . (Картки)

- Порівняти іменовані числа.

6 дм 5 см…605 см

40 м17 см… 417 см

7т… 700 кг

4 т 100 кг… 41 т

2 год.… 120 хв.

Фізхвилинка

ІV.Робота над новим матеріалом.

1.Бесіда.

-Що ще можемо робити з іменованими числами, крім того, що порівнювати і переводити одні одиниці в інші? (виконувати дії)

2.Робота по таблиці з прикладами.

І т. ІІ т.

90 см – 16 см 64 дм – 14 см

30 кг + 25 кг 17 см + 4 мм

120 т – 14 т 50 т – 20 ц

36 ц + 25 ц 18 кг + 80 г

-Порівняти два стовпчика прикладів. Які легко можна розв'язати ? Чому?

Висновок: виконуємо дії з числами, у яких однакові найменування.

3.Записати і розв' язати 1 стовпчик прикладів коментовано.

4. Робота над задачею.

Бобер проплив 860 м,а ондатра на 340 м менше. Скільки метрів разом пропливли бобер і ондатра?

А) Робота в групах.

1 гр.– записують короткий запис задачі;

2 гр. – вибирають і пояснюють правильний розв'язок задачі по діям.

Б)Обговорення робіт .

В)Самостійний запис розв'язку задачі виразом.

V. Підсумок уроку.

-Що нового дізналися? Як виконувати дії з іменованими числами.

VІ. Домашнє завдання.

С. 82з. №524або №525


Перегляд файлу

                                                 Математика                        3 клас  

 

ТЕМА.  Дії з іменованими числами. Розв’язування  задач опрацьованих  видів.

               Різні способи усного додавання і віднімання круглих трицифрових чисел.

 

МЕТА: закріплювати вміння додавати і віднімати круглі трицифрові числа, розв’язувати задачі опрацьованих видів; вчити виконувати дії з іменованими числами; розвивати логічне мислення, пам’ять, обчислювальні навички. Виховувати працьовитість, інтерес до вивчення математики.

 

Обладнання:  ілюстрації бобра, букви для складання слова, картки для груп,  картки з прикладами на дії з іменованими числами.

 

                                                 ХІД   УРОКУ

І.    Організаційний  момент.

        Стали, діти, всі рівненько, усміхнулися гарненько,

        Настрій на урок взяли й працювати почали.

 

ІІ.   Ситуація  успіху.

      1.  Бліцтурнір  «Хочу все знати».

      - Про яку тварину ви  дізнаєтесь багато  цікавих фактів?

        Розвязати приклади усно. Із букв скласти слово.

     *  Зменшити  420   на   120.                     Б

     *  Знайти  добуток  чисел  7 і 8.              Б

     *  Збільшити  340 на  60.                          Р

     *  Знайти  частку  чисел  72  і  9.            Е

     *  У скільки разів  500  більше  100?      О

             (Слово   -   бобер)

  • Це найбільший гризун  в  Європі.  Ця тварина користується повагою, як відомий інженер, лісоруб і будівельник греблі. Він  символ  працьовитості, багато чому навчив людей.
  • Чи водяться   бобри  в нашій місцевості?  Що знаєте  про них?
  • Давайте також гарно попрацюємо і дізнаєтесь багато цікавого.

 

ІІІ.  Повторення  матеріалу.

 

     1.  Самостійна   робота .

      А)  Дізнаєтесь масу  бобра  в  кг                        50 – 5 * 5  =    (25)

      Б)   Дізнаєтесь довжину бобра  в  см                 760 – 440  - 200    =  (120)

      В)  Дізнаєтесь  довжину хвоста в  см                2 * 9 * 1 =   (18)

      Г)  Найбільша  гребля (рекорд)  в  м                  940 – 520  + 280 =   (700)

 

     2.  Робота  в  групах.       (Картки)

         - Порівняти  іменовані  числа.

 

                  6 дм 5 см      605 см

                 40 м  17 см  417 см

                                  700 кг

                  4 т 100 кг   … 41 т

                     2 год.       … 120 хв.

 

 

                Фізхвилинка  

 

 ІV.   Робота над новим матеріалом.

  1. Бесіда.

-  Що ще можемо робити з іменованими числами, крім того, що порівнювати і переводити одні одиниці в інші?   (виконувати дії)

 

  1. Робота  по таблиці з прикладами.

 

90 см16 см                                      64 дм – 14 см

30 кг + 25 кг                                       17 см + 4 мм

120 т – 14 т                                         50 т – 20 ц

36 ц + 25 ц                                          18 кг + 80 г

 

  • Порівняти два стовпчика прикладів. Які легко можна  розвязати ?  Чому?

 

Висновок:  виконуємо дії з числами, у яких однакові найменування.

 

3.   Записати і розвязати  1 стовпчик прикладів коментовано.

 

  1.  Робота над задачею.

 

Бобер  проплив  860 м,  а ондатра  на  340 м менше. Скільки метрів разом пропливли бобер і ондатра?

 

А)   Робота в групах.

  1 гр.  записують короткий запис  задачі;

  2 гр. – вибирають і пояснюють правильний розвязок   задачі  по діям.

Б)   Обговорення  робіт .

В)  Самостійний  запис розвязку задачі  виразом.

 

V.  Підсумок  уроку.

     -  Що нового дізналися?  Як виконувати дії з іменованими числами.

 

VІ. Домашнє завдання.

      С. 82  з. №524  або  №525

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       Бобер за  6 мин. проплыл  960 м, а ондатра за это же время проплыла  720 м.

       На сколько метров в минуту скорость бобра больше, чем скорость ондатры?

 

 

       А)  960 * 6 + 720 * 6 =

       Б)  720 : 6 – 960 : 6 =

       В)  960 : 6 – 720 : 6 =

       Г)  960 : 6 – 720 =

 

 

 

 

 

 

       Бобер за  6 мин. проплыл  960 м, а ондатра за это же время проплыла  720 м.

       На сколько метров в минуту скорость бобра больше, чем скорость ондатры?

 

 

       А)  960 * 6 + 720 * 6 =

       Б)  720 : 6 – 960 : 6 =

       В)  960 : 6 – 720 : 6 =

       Г)  960 : 6 – 720 =

 

 

 

 

 

 

       Бобер за  6 мин. проплыл  960 м, а ондатра за это же время проплыла  720 м.

       На сколько метров в минуту скорость бобра больше, чем скорость ондатры?

 

 

       А)  960 * 6 + 720 * 6 =

       Б)  720 : 6 – 960 : 6 =

       В)  960 : 6 – 720 : 6 =

       Г)  960 : 6 – 720 =

 

 

 

       Бобер за  6 мин. проплыл  960 м, а ондатра за это же время проплыла  720 м.

       На сколько метров в минуту скорость бобра больше, чем скорость ондатры?

 

 

 

 

 

         V

        t

      S

Б.

 

 

 

 

 

 

 

Онд.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       Бобер за  6 мин. проплыл  960 м, а ондатра за это же время проплыла  720 м.

       На сколько метров в минуту скорость бобра больше, чем скорость ондатры?

 

 

 

 

 

         V

        t

      S

Б.

 

 

 

 

 

 

 

Онд.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
12 лютого 2018
Переглядів
20727
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку