Конспект уроку з математики для 3 класу "Одиниці вимірювання часу. Співвідношення між одиницями вимірювання часу"

Про матеріал

Математика 3 клас

Тема.Одиниці вимірювання часу. Співвідношення між одиницями вимірювання часу. Визначення часу за годинником. Розв'язування задач.

Мета: формувати вміння користуватися одиницями вимірювання часу, вчити переводити одні одиниці часу в інші; закріплювати вміння розв'язувати приклади, задачі; розвивати логічне мислення, обчислювальні навички,пам'ять, математичну мову; виховувати бажання вивчати математику.

Обладнання: картки для груп і пар; ілюстраціїрізнихвидів годинників;таблиця «Одиниці часу»

Хід уроку

І.Організаційний момент.

1.Пояснити словосполучення:

Пунктуальна людина

2.Передбачення.

- Як це словосполучення може стосуватися даного уроку?

ІІ.Ситуація успіху.

1.Бліц – турнір.

- Розв'язати приклади. Із букв зібрати слово.

* Зменшити число 76 на 4.

* Збільшити 18 на 12.

* Знайти добуток чисел 5 і 8.

* На скільки 70більшеза 7?

* Перший множник 3, другий- 7, знайти добуток.

* У скільки разів 50 більше за 10?

* Назвати число у якому 5 дес. , а одиниць на 3 менше.

* Знайти частку чисел 16 і 4.

(Слово -г о д и н н и к)

2.Бесіда.

- Що таке годинник?(пристрій для вимірювання часу)

- Навіщо людям необхідно користуватись годинником?

- Які знаєте види годинників?

Ілюстрація різних видів годинників

- Які часові відрізки вам відомі?

ІІІ.Робота над новим матеріалом.

1. Робота в групах.

- Розташувати одиниці вимірювання часу від найбільшої до найменшої.

(Година, доба, століття, місяць, рік, тиждень,секунда, хвилина)

2.Робота в парах.

-Дописати на картках таблицю вимірювання часу.

1 століття = … років

1 рік = …місяців

1 доба = …години

1 година= … хвилин

1 хвилина = … секунд

3.Переведення одиниць часу (колективно, біля дошки)

3 роки= … міс.

2 год.= … хв.

4 доби= … год.

4.Практична робота. Визначення часу по годиннику.

( Використовувати годинник з трьома стрілками)

5.Виконання завдання за ілюстрацією.

- Записати, скільки годин і хвилин показує кожний годинник.

6.Робота над задачами (усно)

А) Хлопчик почав читати книжку о 11год. 20 хв. і прочитав її за 50 хв.

О котрій годині він закінчив читати книжку?

Б) Кінофільм почався 17 год. , а закінчився о 18 год. 35 хв. Скільки часу тривав

кінофільм?

7. Пояснити вислови:

- у мене немає часу;

-повільно тече час;

-загублений час;

-час зупинився

ІV.Підсумок уроку.

- Що нового дізналися? Чому навчилися?

V.Домашнє завдання.

- На картках перевести одні одиниці часу в інші.

Перегляд файлу

                                 Математика                                     3 клас

 

Тема.  Одиниці вимірювання часу. Співвідношення між  одиницями  вимірювання часу.  Визначення часу за годинником.  Розвязування задач.

Мета:  формувати вміння користуватися одиницями  вимірювання часу,  вчити переводити одні одиниці часу в  інші; закріплювати  вміння розв’язувати приклади, задачі;  розвивати логічне мислення, обчислювальні навички,  пам’ять, математичну  мову; виховувати бажання вивчати математику.

Обладнання:  картки для груп і пар; ілюстрації  різних  видів годинників;  таблиця «Одиниці часу»

 

                                       Хід   уроку

 

І.  Організаційний  момент.

    1.  Пояснити  словосполучення:

         Пунктуальна  людина

  1. Передбачення.

- Як це словосполучення може стосуватися даного уроку?

ІІ.  Ситуація  успіху.

    1.  Бліц – турнір.

        - Розвязати приклади.  Із букв зібрати слово.

* Зменшити число  76  на  4.

*  Збільшити  18 на 12.

*  Знайти добуток чисел  5  і  8.

*   На скільки 70  більше  за 7?

*  Перший множник  3, другий  - 7, знайти добуток.

*  У скільки  разів  50  більше за  10?

*  Назвати число у якому  5 дес. , а одиниць на 3  менше.

*  Знайти  частку чисел  16  і 4.

 

    (Слово -  г о д и н н и к)

 

  2.  Бесіда.

 - Що  таке  годинник?  (пристрій  для  вимірювання  часу)

 - Навіщо  людям необхідно  користуватись  годинником?

 - Які  знаєте види  годинників?

    Ілюстрація різних  видів  годинників

 - Які  часові відрізки вам  відомі?

 

ІІІ.  Робота над новим  матеріалом.

 

 1. Робота  в групах.

    - Розташувати одиниці  вимірювання часу  від найбільшої  до  найменшої.

 

    (Година, доба, століття, місяць, рік, тиждень,  секунда, хвилина)

 

 

 2.  Робота  в  парах.

    -  Дописати  на картках  таблицю вимірювання  часу.

 

       1 століття  = … років

       1 рік          = …  місяців

       1 доба       = …  години

       1 година   = … хвилин

       1 хвилина = … секунд

 

3.  Переведення  одиниць  часу (колективно, біля дошки)

      3 роки  = … міс.

      2 год.   = … хв.

      4 доби  = … год.

 

4.  Практична  робота.  Визначення  часу  по годиннику.

      ( Використовувати годинник  з трьома стрілками)

 

  1. Виконання завдання  за  ілюстрацією.

- Записати, скільки годин  і  хвилин  показує  кожний  годинник.

 

6.  Робота  над задачами  (усно)

А) Хлопчик почав  читати  книжку  о  11год. 20 хв.  і  прочитав її за  50 хв.

    О котрій годині він закінчив  читати  книжку?

Б) Кінофільм  почався  17 год. , а  закінчився  о 18 год. 35 хв. Скільки часу тривав

    кінофільм?

 

7. Пояснити  вислови:

   -  у  мене  немає  часу;

   -  повільно  тече  час;

   -  загублений час;

   -  час  зупинився

 

ІV.  Підсумок  уроку.

    - Що  нового  дізналися?  Чому  навчилися?

V.  Домашнє завдання.

     - На  картках  перевести  одні одиниці  часу  в  інші.

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кошарна Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Коваль Оксана Григорівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
12 лютого 2018
Переглядів
13366
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку