Розробка містить план-конспект уроку та інтерактивну презентацію. В плані-конспекті вказані які саме слайди презентації задіяні на певних етапах уроку. Для роботи з презентацією необхідно мати інтерактивну дошку. Актуалізація опорних знань оформлена у формі гри: необхідно з поданих слів скласти правила множення чисел з однаковими та різними знаками.
Тема: Розв’язування вправ на множення раціональних чисел
Мета:
Тип уроку: урок застосування набутих знань.
Обладнання: ноутбук, проектор, будь-яка інтерактивна дошка, кольоровий папір.
Підготовка до уроку. Слово до вчителя.
Цей урок повністю розроблений для використання на інтерактивній дошці. Вміст всього уроку знаходиться в презентації. В презентації наявні такі інтерактивні завдання:
Перед початком уроку на кожному робочому місці на парті учня наклеюється один прямокутник певного кольору (всього кольорів 5: зелений (4 шт.), червоний (6 шт.), синій (8 шт.), жовтий (3 шт.), оранжевий (3 шт.)) з написаним на ньому числом, починаючи з «1». Учні виходять до дошки в порядку згідно своїх номерів написаних на прямокутниках.
Хід уроку
Запитання до учнів:
Для закріплення знань правил та вміння їх застосовувати, учням пропонується заповнити по черзі таблицю (слайд № 41). Учні виходять та вписують свої відповіді, а вчитель або ж сам учень натискає у верхній частині комірки та відкриває правильну відповідь.
Перший рядок таблиці пропонується заповнити учням всіх п’яти кольорів в кого написаний номер «1», наприклад.
Другий рядок — в кого написаний номер «3».
Далі учням пропонується розв’язати вправи з підручника (слайд № 42)
Запитання до учнів на слайді.
Запитання до учнів:
Вчитель: А тепер перевіримо чи справдилися мої сподівання. Я ставив за мету навчити вас множити раціональні числа. Перевіримо, як ви навчилися.
Працює група синіх (8 учнів). Учням пропонується по черзі виходити до дошки і обирати правильну відповідь до поданого прикладу (слайди 45 – 53). Якщо відповідь правильна, то відкривається частина картинки, якщо ж ні, то з’являється напис «Подумай ще!». Після ровз’язання всих восьми прикладів, з’являється вся відкрита картина (в даному випадку колаж з фотографій учнів класу), напис «Молодці!» та кнопка переходу на наступний слайд.
Письмові вправи:
Зелені: № 1186
Червоні: № 1173
Сині: № 1187
Жовті: № 1188
Оранжеві: № 1168