Конспект уроку з математики для 6-го класу на тему "Множення раціональних чисел" з використанням інтерактивних засобів навчання.

Про матеріал

Розробка містить план-конспект уроку та інтерактивну презентацію. В плані-конспекті вказані які саме слайди презентації задіяні на певних етапах уроку. Для роботи з презентацією необхідно мати інтерактивну дошку. Актуалізація опорних знань оформлена у формі гри: необхідно з поданих слів скласти правила множення чисел з однаковими та різними знаками.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема. Розв’язування вправ на множення раціональних чисел2017 рік. Вчитель математики Палій В. М.

Номер слайду 2

I. Організаційний момент. Очікувані результати. Запитання до учнів: Чого ви очікуєте від уроку?Чому ви навчитеся на уроці?

Номер слайду 3

II. Актуалізація опорних знань

Номер слайду 4

З поданих слів сформулювати правило множення двох чисел з різними знаками. РОЗПОЧАТИ

Номер слайду 5

Щобперемножитидвачислазрізнимизнаками,требапомножитиїхмодулітапоставитизнакперед–результатом. Подумай ще!

Номер слайду 6

Щобперемножитидвачислазрізнимизнаками,требапомножитиїхмодулітапоставитизнакперед–результатом. Подумай ще!

Номер слайду 7

Щобперемножитидвачислазрізнимизнаками,требапомножитиїхмодулітапоставитизнакперед–результатом. Подумай ще!

Номер слайду 8

Щобперемножитидвачислазрізнимизнаками,требапомножитиїхмодулітапоставитизнакперед–результатом. Подумай ще!

Номер слайду 9

Щобперемножитидвачислазрізнимизнаками,требапомножитиїхмодулітапоставитизнакперед–результатом. Подумай ще!

Номер слайду 10

Щобперемножитидвачислазрізнимизнаками,требапомножитиїхмодулітапоставитизнакперед–результатом. Подумай ще!

Номер слайду 11

Щобперемножитидвачислазрізнимизнаками,требапомножитиїхмодулітапоставитизнакперед–результатом. Подумай ще!

Номер слайду 12

Щобперемножитидвачислазрізнимизнаками,требапомножитиїхмодулітапоставитизнакперед–результатом. Подумай ще!

Номер слайду 13

Щобперемножитидвачислазрізнимизнаками,требапомножитиїхмодулітапоставитизнакперед–результатом. Подумай ще!

Номер слайду 14

Щобперемножитидвачислазрізнимизнаками,требапомножитиїхмодулітапоставитизнакперед–результатом. Подумай ще!

Номер слайду 15

Щобперемножитидвачислазрізнимизнаками,требапомножитиїхмодулітапоставитизнакперед–результатом. Подумай ще!

Номер слайду 16

Щобперемножитидвачислазрізнимизнаками,требапомножитиїхмодулітапоставитизнакперед–результатом. Подумай ще!

Номер слайду 17

Щобперемножитидвачислазрізнимизнаками,требапомножитиїхмодулітапоставитизнакперед–результатом. Подумай ще!

Номер слайду 18

Щобперемножитидвачислазрізнимизнаками,требапомножитиїхмодулітапоставитизнакперед–результатом. Подумай ще!

Номер слайду 19

Щобперемножитидвачислазрізнимизнаками,требапомножитиїхмодулітапоставитизнакперед–результатом. Подумай ще!

Номер слайду 20

Щобперемножитидвачислазрізнимизнаками,требапомножитиїхмодулітапоставитизнакперед–результатом. Подумай ще!

Номер слайду 21

Щобперемножитидвачислазрізнимизнаками,требапомножитиїхмодулітапоставитизнакперед–результатом. Подумай ще!

Номер слайду 22

Щобперемножитидвачислазрізнимизнаками,требапомножитиїхмодулітапоставитизнакперед–результатом

Номер слайду 23

Щобперемножитидвачислазрізнимизнаками,требапомножитиїхмодулітапоставитизнакперед–результатом. МОЛОДЦІ!

Номер слайду 24

-8-12-10-25 ∙ 0,4 = 1,2 ∙ (- 10) = -16 ∙ 0,5 =Виконайте множення

Номер слайду 25

З поданих слів сформулювати правило множення двох чисел з однаковими знаками. РОЗПОЧАТИ

Номер слайду 26

Щобперемножитидвачислазоднаковимизнаками,требапомножитиїхмодуліПодумай ще!

Номер слайду 27

Щобперемножитидвачислазоднаковимизнаками,требапомножитиїхмодуліПодумай ще!

Номер слайду 28

Щобперемножитидвачислазоднаковимизнаками,требапомножитиїхмодуліПодумай ще!

Номер слайду 29

Щобперемножитидвачислазоднаковимизнаками,требапомножитиїхмодуліПодумай ще!

Номер слайду 30

Щобперемножитидвачислазоднаковимизнаками,требапомножитиїхмодуліПодумай ще!

Номер слайду 31

Щобперемножитидвачислазоднаковимизнаками,требапомножитиїхмодуліПодумай ще!

Номер слайду 32

Щобперемножитидвачислазоднаковимизнаками,требапомножитиїхмодуліПодумай ще!

Номер слайду 33

Щобперемножитидвачислазоднаковимизнаками,требапомножитиїхмодуліПодумай ще!

Номер слайду 34

Щобперемножитидвачислазоднаковимизнаками,требапомножитиїхмодуліПодумай ще!

Номер слайду 35

Щобперемножитидвачислазоднаковимизнаками,требапомножитиїхмодуліПодумай ще!

Номер слайду 36

Щобперемножитидвачислазоднаковимизнаками,требапомножитиїхмодуліПодумай ще!

Номер слайду 37

Щобперемножитидвачислазоднаковимизнаками,требапомножитиїхмодулі

Номер слайду 38

Щобперемножитидвачислазоднаковимизнаками,требапомножитиїхмодуліМОЛОДЦІ!

Номер слайду 39

9243-15 ∙ -0,2 = -1,2 ∙ (- 20) =-18 ∙ (-0,5) =Виконайте множення

Номер слайду 40

III. Закріплення знань. Вироблення вмінь

Номер слайду 41

x-67-1,201/5-54 Виконати дії множення30-3560-1-2428-4,804/5

Номер слайду 42

Розв’яжіть в зошиті наступні вправи№ 1172

Номер слайду 43

IV. Підсумки уроку. Як виконати множення двох чисел, якщо вониа) з однаковими знаками, б) з різними знаками?Що більше добуток двох чисел з однаковими знаками чи добуток двох чисел з різними знаками?

Номер слайду 44

V. Рефлексія. Чи справдилися ваші сподівання?Як ви оцінюєте свою роботу?Хто на вашу думку працював найкраще?

Номер слайду 45

Обчисліть: 0,5 · (– 6)– 30– 3303 Подумай ще!

Номер слайду 46

Обчисліть: –12 · (– 10)-120– 1212012 Подумай ще!

Номер слайду 47

Обчисліть: -1,5 · 4– 60660– 6 Подумай ще!

Номер слайду 48

Обчисліть: –3 · (– 2,5)– 7575– 7,57,5 Подумай ще!

Номер слайду 49

Обчисліть: -4 · 2,5100– 1010– 100 Подумай ще!

Номер слайду 50

Обчисліть: 1,5 · (– 8)16– 8– 12– 16 Подумай ще!

Номер слайду 51

Обчисліть: –18· (– 3)54– 4827– 19 Подумай ще!

Номер слайду 52

Обчисліть: –15 · 0,6– 18– 91830 Подумай ще!

Номер слайду 53

МОЛОДЦІ

Номер слайду 54

VI. Домашнє завдання. Письмові вправи: Зелені: № 1186 Червоні: № 1173 Сині: № 1187 Жовті: № 1188 Оранжеві: № 1168

Перегляд файлу

Тема: Розв’язування вправ на множення раціональних чисел

Мета:

  1. Домогтися від учнів засвоєння вміння розв’язувати вправи на множення раціональних чисел з однаковими знаками та різними знаками.
  2. Розвиток уваги.
  3. Виховання дисципліни

Тип уроку: урок застосування набутих знань.

Обладнання: ноутбук, проектор, будь-яка інтерактивна дошка, кольоровий папір.

Підготовка до уроку. Слово до вчителя.

Цей урок повністю розроблений для використання на інтерактивній дошці. Вміст всього уроку знаходиться в презентації. В презентації наявні такі інтерактивні завдання:

  • скласти правило множення чисел з поданих слів;
  • написати правильну відповідь;
  • з поданих варіантів обрати правильну відповідь.

Перед початком уроку на кожному робочому місці на парті учня наклеюється один прямокутник певного кольору (всього кольорів 5: зелений (4 шт.), червоний (6 шт.), синій (8 шт.), жовтий (3 шт.), оранжевий (3 шт.)) з написаним на ньому числом, починаючи з «1». Учні виходять до дошки в порядку згідно своїх номерів написаних на прямокутниках.

Хід уроку

  1. Організаційний момент (слайд № 2)
  • Очікувані результати.

Запитання до учнів:

  • Чого ви очікуєте від уроку?
  • Чому ви навчитеся на уроці?
  1. Актуалізація опорних знань (слайд № 3)
  1. Учням пропонується по черзі виходити до дошки і обирати три слова з поданих слів, для того щоб скласти правило множення раціональних чисел з різними знаками. Якщо слово обране правильно, то воно переміщується в наперед задану позицію в низу екрана, якщо ж слово обрано не правильно, то з’являється напис «Подумай ще!». Після завершення складання правила з’являється надпис «Молодці» та кнопка для переходу на наступний слайд  (слайди №№ 4 – 23). Працює група червоних (6 учнів).
  2. Учні по черзі виходять і пишуть правильну відповідь після знаку дорівнює, потім, натиснувши на смайлик, перевіряють правильність своєї відповіді (слайд № 24). Працює група жовтих (3 учні).
  3.  Учням пропонується по черзі виходити до дошки і обирати три слова з поданих слів, для того щоб скласти правило множення раціональних чисел з однаковими знаками. Якщо слово обране правильно, то воно переміщується в наперед задану позицію в низу екрана, якщо ж слово обрано не правильно, то з’являється напис «Подумай ще!». Після завершення складання правила з’являється надпис «Молодці» та кнопка для переходу на наступний слайд  (слайди №№ 25 – 38). Працює група зелених (4 учні).
  4. Учні по черзі виходять і пишуть правильну відповідь після знаку дорівнює, потім, натиснувши на смайлик, перевіряють правильність своєї відповіді (слайд № 39). Працює група  оранжевих (3 учні).
  1. Закріплення знань. Вироблення вмінь (слайд № 40)

Для закріплення знань правил та вміння їх застосовувати, учням пропонується заповнити по черзі таблицю (слайд № 41). Учні виходять та вписують свої відповіді, а вчитель або ж сам учень натискає у верхній частині комірки та відкриває правильну відповідь.

Перший рядок таблиці пропонується заповнити учням всіх пяти кольорів в кого написаний номер «1», наприклад.

Другий рядок — в кого написаний номер «3».

Далі учням пропонується розвязати вправи з підручника (слайд № 42)

  1. Підсумки уроку (слайд № 43)

Запитання до учнів на слайді.

  1. Рефлексія (слайд № 44)

Запитання до учнів:

  • Чи справдилися ваші сподівання?
  • Як ви оцінюєте свою роботу?
  • Хто на вашу думку працював найкраще?

Вчитель: А тепер перевіримо чи справдилися мої сподівання. Я ставив за мету навчити вас множити раціональні числа. Перевіримо, як ви навчилися.

 

Працює група синіх (8  учнів). Учням пропонується по черзі виходити до дошки і обирати правильну відповідь до поданого прикладу (слайди 45 – 53). Якщо відповідь правильна, то відкривається частина картинки, якщо ж ні, то зявляється напис «Подумай ще!». Після ровзязання всих восьми прикладів, з’являється вся відкрита картина (в даному випадку колаж з фотографій учнів класу), напис «Молодці!» та кнопка переходу на наступний слайд.

  1. Домашнє завдання (слайд № 54)

Письмові вправи:

Зелені: № 1186

Червоні: № 1173

Сині: № 1187

Жовті: № 1188

Оранжеві: № 1168

 

 

zip
Додано
8 лютого 2018
Переглядів
2507
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку