«Конспект уроку з математики для 6-го класу на тему " Модуль числа "» ( з елементами ІКТ ), Презентація

Про матеріал

Тема уроку: Модуль числа

( з елементами ІКТ )

Мета:

формування предметних компетентностей:

-сформувати поняття модуля числа, як про відстані від початку відліку до точки із заданою координатою;

-розвивати вміння знаходити модуль числа та число за його модулем;

-виховувати свідоме ставлення до навчання;

формування ключових компетентностей:

-формувати вміння доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, діяти за алгоритмом;

-сприяти самовихованню відповідальності за результати своєї роботи.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань

Обладнання: комп'ютер, проектор, презентація, відеофільм, математичне лото.

Перегляд файлу

Славутський навчально-виховний комплекс

« Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів, ліцей « Успіх »

 

 

Конспект   уроку       на тему

 

 Картинки по запросу арифметична прогресія

 

 

розробила

вчитель математики

Шелестюк А.О.

 

 

 

 

 

 

 

 

2017 – 2018 н.р.

 

Тема уроку: Модуль числа

( з елементами ІКТ )

Мета:

формування предметних компетентностей:

  • сформувати поняття модуля числа, як про відстані від початку відліку до точки із заданою координатою; 
  • розвивати вміння знаходити модуль числа та число за його модулем;
  • виховувати свідоме ставлення до навчання;

формування ключових компетентностей:

  • формувати вміння доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, діяти за алгоритмом;
  • сприяти самовихованню відповідальності за результати своєї роботи.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань

Обладнання: комп’ютер, проектор, презентація, відеофільм, математичне лото.

 

 « Спочатку я відкрив те,

що відомо багатьом,

а потім те, що відомо деяким,

а потім те, що невідомо  нікому».

Ціолковський

 

 

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Продовжіть речення

1Від’ємні числа – це числа….

2. Додатні числа – це числа …

3  Від’ємні числа записують ….

4. Координатна пряма – це пряма ….

5. Ліворуч від початку відліку відкладають…

6. Праворуч від початку відліку відкладають…

    7.  Протилежні числа – це числа…

2.Відновіть ланцюжок обчислень

 

: 9

 

+23

 

- у

 

: 10

 

+ t

 

63

 

х

 

30

 

180

 

z

 

50

 

 

+ x

 

: 7

 

+ 60

 

:3

 

: t

 

41

 

63

 

y

 

69

 

z

 

2,3

 

 

3. Координатна пряма

 

4. Знайти значення виразу

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

 

Відео « Модуль числа» ( частина 1 )

https://www.youtube.com/watch?v=oghMVGVMaYM

 

 

ІV. Оголошення теми, мети, завдань уроку.

Отже, тема уроку «Модуль числа»

V. Вивчення нового матеріалу (первинне засвоєння).

Відео « Модуль числа» ( частина 2 )

https://www.youtube.com/watch?v=oghMVGVMaYM

Для позначення модуля числа використовують дві вертикальні риски .

Читають «модуль числа а або модуль а.

Слово модуль латинського походження: modulusміра.

Давайте знайдемо модулі числа 8 і -3. Зверніть увагу на додатні числа і їх модулі і на відємні числа та їх модулі.

(Учні  роблять висновки про модуль числа)

 

 

Висновок :

  1. Модуль додатного числа є саме це число
  2. Модуль 0 дорівнює нулю.
  3. Модулем від’ємного числа є протилежне йому додатне число .

 

 

Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=im2oJez5uEs

 

VІ.Осмислення нових знань, умінь.

 

Картки із виразами

 

|12|∙|-12|+|2|

 

|-5|+4∙|5|+|-1|

 

|-30|:|6|+|-3|∙7

 

|-8|∙|3|+2∙|-1|

 

|9|∙|-4|-|2|∙|5|

 

|-4|+5∙|-3|+|28|:|-4|

 

|10|∙|-3|-|-8|:2

 

11∙|-3|-|-35|:|5|

     Учитель. Ви помітили, що в усіх вийшла однакова відповідь — 26. А знаєте, чим особливе число 26?

     Саме у 26 років молодий англійський математик Ісаак Ньютон став професором Кембриджського університету (1669). Цього року виповнюється 370 років з дня народження вченого.

Ісаак Ньютон (1643-1727)

     За своє життя, а прожив він 84 роки, він досяг вершин у математиці, фізиці, механіці. Але відомо, що в школі маленький Ісаак вчився без особливого завзяття. Та випадок змусив його змінити ставлення до навчання. Ньютон був хворобливим хлопчиком. Якось його побив однокласник. Не маючи фізичної сили, щоб розрахуватися з кривдником, Ньютон вирішив, що перевершить його в навчанні та засів за книжки. Один з біографів ученого писав, що, очевидно, ніхто не попрацював кулаками з більшою користю для науки, ніж той розбишака. Ньютон був першим ученим, який за наукові заслуги одержав титул лорда.

VII. Закріплення, систематизація та узагальнення

Скласти математичне лото

      https://learningapps.org/3076057

Поняття модуля в математиці використовують дуже часто . Зокрема розв’язують  рівняння.

Подивіться відеоролик і зверніть увагу, коли рівняння з модулем має розв’язки і скільки, а коли не має.

 

VIIІ. Підбиття підсумків уроку.
 

 

 

 

Рефлексія

Повернемося до слів Ціолковського

« Спочатку я відкрив те, що відомо багатьом, а потім те, що відомо деяким, а потім те, що невідомо  нікому».

Я маю надію, що знання які ви отримаєте в школі, допоможуть вам в майбутньому, не тільки зрозуміти те, що відомо деяким, але і те, що невідомо нікому!

 

 

IX. Домашнє завдання

Вивчити § 4 п. 32, виконати № 893, 895

 

Додаткове завдання

Розв’яжіть рівняння

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
10 січня
Переглядів
230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку