«Конспект уроку з математики для 6-го класу на тему " Модуль числа "» ( з елементами ІКТ ), Презентація

Про матеріал

Тема уроку: Модуль числа

( з елементами ІКТ )

Мета:

формування предметних компетентностей:

-сформувати поняття модуля числа, як про відстані від початку відліку до точки із заданою координатою;

-розвивати вміння знаходити модуль числа та число за його модулем;

-виховувати свідоме ставлення до навчання;

формування ключових компетентностей:

-формувати вміння доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, діяти за алгоритмом;

-сприяти самовихованню відповідальності за результати своєї роботи.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань

Обладнання: комп'ютер, проектор, презентація, відеофільм, математичне лото.

Перегляд файлу

Славутський навчально-виховний комплекс

« Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів, ліцей « Успіх »

 

 

Конспект   уроку       на тему

 

 Картинки по запросу арифметична прогресія

 

 

розробила

вчитель математики

Шелестюк А.О.

 

 

 

 

 

 

 

 

2017 – 2018 н.р.

 

Тема уроку: Модуль числа

( з елементами ІКТ )

Мета:

формування предметних компетентностей:

  • сформувати поняття модуля числа, як про відстані від початку відліку до точки із заданою координатою; 
  • розвивати вміння знаходити модуль числа та число за його модулем;
  • виховувати свідоме ставлення до навчання;

формування ключових компетентностей:

  • формувати вміння доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, діяти за алгоритмом;
  • сприяти самовихованню відповідальності за результати своєї роботи.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань

Обладнання: комп’ютер, проектор, презентація, відеофільм, математичне лото.

 

 « Спочатку я відкрив те,

що відомо багатьом,

а потім те, що відомо деяким,

а потім те, що невідомо  нікому».

Ціолковський

 

 

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Продовжіть речення

1Від’ємні числа – це числа….

2. Додатні числа – це числа …

3  Від’ємні числа записують ….

4. Координатна пряма – це пряма ….

5. Ліворуч від початку відліку відкладають…

6. Праворуч від початку відліку відкладають…

    7.  Протилежні числа – це числа…

2.Відновіть ланцюжок обчислень

 

: 9

 

+23

 

- у

 

: 10

 

+ t

 

63

 

х

 

30

 

180

 

z

 

50

 

 

+ x

 

: 7

 

+ 60

 

:3

 

: t

 

41

 

63

 

y

 

69

 

z

 

2,3

 

 

3. Координатна пряма

 

4. Знайти значення виразу

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

 

Відео « Модуль числа» ( частина 1 )

https://www.youtube.com/watch?v=oghMVGVMaYM

 

 

ІV. Оголошення теми, мети, завдань уроку.

Отже, тема уроку «Модуль числа»

V. Вивчення нового матеріалу (первинне засвоєння).

Відео « Модуль числа» ( частина 2 )

https://www.youtube.com/watch?v=oghMVGVMaYM

Для позначення модуля числа використовують дві вертикальні риски .

Читають «модуль числа а або модуль а.

Слово модуль латинського походження: modulusміра.

Давайте знайдемо модулі числа 8 і -3. Зверніть увагу на додатні числа і їх модулі і на відємні числа та їх модулі.

(Учні  роблять висновки про модуль числа)

 

 

Висновок :

  1. Модуль додатного числа є саме це число
  2. Модуль 0 дорівнює нулю.
  3. Модулем від’ємного числа є протилежне йому додатне число .

 

 

Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=im2oJez5uEs

 

VІ.Осмислення нових знань, умінь.

 

Картки із виразами

 

|12|∙|-12|+|2|

 

|-5|+4∙|5|+|-1|

 

|-30|:|6|+|-3|∙7

 

|-8|∙|3|+2∙|-1|

 

|9|∙|-4|-|2|∙|5|

 

|-4|+5∙|-3|+|28|:|-4|

 

|10|∙|-3|-|-8|:2

 

11∙|-3|-|-35|:|5|

     Учитель. Ви помітили, що в усіх вийшла однакова відповідь — 26. А знаєте, чим особливе число 26?

     Саме у 26 років молодий англійський математик Ісаак Ньютон став професором Кембриджського університету (1669). Цього року виповнюється 370 років з дня народження вченого.

Ісаак Ньютон (1643-1727)

     За своє життя, а прожив він 84 роки, він досяг вершин у математиці, фізиці, механіці. Але відомо, що в школі маленький Ісаак вчився без особливого завзяття. Та випадок змусив його змінити ставлення до навчання. Ньютон був хворобливим хлопчиком. Якось його побив однокласник. Не маючи фізичної сили, щоб розрахуватися з кривдником, Ньютон вирішив, що перевершить його в навчанні та засів за книжки. Один з біографів ученого писав, що, очевидно, ніхто не попрацював кулаками з більшою користю для науки, ніж той розбишака. Ньютон був першим ученим, який за наукові заслуги одержав титул лорда.

VII. Закріплення, систематизація та узагальнення

Скласти математичне лото

      https://learningapps.org/3076057

Поняття модуля в математиці використовують дуже часто . Зокрема розв’язують  рівняння.

Подивіться відеоролик і зверніть увагу, коли рівняння з модулем має розв’язки і скільки, а коли не має.

 

VIIІ. Підбиття підсумків уроку.
 

 

 

 

Рефлексія

Повернемося до слів Ціолковського

« Спочатку я відкрив те, що відомо багатьом, а потім те, що відомо деяким, а потім те, що невідомо  нікому».

Я маю надію, що знання які ви отримаєте в школі, допоможуть вам в майбутньому, не тільки зрозуміти те, що відомо деяким, але і те, що невідомо нікому!

 

 

IX. Домашнє завдання

Вивчити § 4 п. 32, виконати № 893, 895

 

Додаткове завдання

Розв’яжіть рівняння

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Миронова Людмила Олегівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Власюк Любов
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
10 січня 2018
Переглядів
6504
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку