Конспект уроку з математики для 6 класу на тему: "Подорож до Країни раціональних чисел (Додавання та віднімання раціональних чисел)"

Про матеріал

Урок – подорож з математики для 6 класу

з використанням дидактичних ігор

на тему «Подорож до Країни раціональних чисел. (Додавання та віднімання раціональних чисел)»

За підручником: 6 кл. Математика, О.С. Істер.

К. : Генеза, 2014;

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Відгадай загадку На базарі їх не купиш, На дорозі не знайдеш, Їх не зважиш на терезах І ціни не підбереш. (Знання)

Номер слайду 3

-6 1,2 12 -9 5,5 Числа,написані на пелюстках, додати до числа12 Числа,написані на пелюстках, відняти від числа 12 6; 13,2; 3; 17,5; 12⅚; 12⅛ 18; 10,8; 21; 6,5; 11⅙;11⅞

Номер слайду 4

Числа,написані у кружечках, додати до 5 Числа,написані у кружечках, додати до -9 -2; 0,6; 2; 10,5; 5⅝; -1,3 -16; -10,4; -12; -3,5; -8⅜; -15,3 -9

Номер слайду 5

Чи правильно каже вчителька? 32 = 9 ; 2) 17 +(-3) = 14; 3) 23 = 6; 4) -7 – 11 = - 4; 5) -1.4 + 3,41 = - 4,81; 6) 4,7 – (- 3,2) = 6,9

Номер слайду 6

-2 * (-8+3)=-7 -4+(-6*6)=-16 1,2* (-5) -6,2=0 0+12 *9+(-3)= 0 6,3+ (7,3 * (-3,3 ))=10,3 -7,8*(-4,8)+3,2=6,2 Дерево математичних знань Замість знака * поставити знаки дій так, щоб рівність була правильною +; -; -; -; +; -

Номер слайду 7

Номер слайду 8

-21 + (-7,1) +21 – 8,9 6,4 + (-9,3) + (-3,4) –(-9,3) 4,3 +(-3,1)- 1,3- (-3,1) Обчисліть найзручнішим способом

Номер слайду 9

-1,4 –(-х)= 5,6 0+3х= 6 (5,5-х)+9-(-3,5)=6 (-4,5-х)+3=1,2 12+х=-34 3,2-(-2,2+х)=6,4 14-(-х+4)=12 2х-(-6)=18 5,8-(3,2+х)=-2 49- х= -8 х+(-25)=0 Замок пана Рівняння (х-19)+4х=-4 Розв'яжіть рівняння

Номер слайду 10

Задача пана Рівняння (7,8-6+3,5+(-1,8+(-3,2)))∙0+12

Номер слайду 11

а т а т а Відгадайте слово М а т е м а т и к а

Перегляд файлу

 

 

Урок – подорож для 6 класу

 з математики з використанням дидактичних ігор

на тему «Подорож до Країни раціональних чисел. /Додавання та віднімання раціональних чисел/»

 

За підручником: 6 кл. Математика, О.С. Істер.

К. : Генеза, 2014;

 

Тема. Подорож до Країни раціональних чисел. /Додавання та віднімання раціональних чисел.

Мета. Узагальнити  та систематизувати  знання, уміння та навички учнів, підготовити їх до контрольної роботи, допомогти подолати прогалини в знаннях;

розвивати творчу та розумову активність, увагу, пам'ять, навички самостійної роботи школярів; прищеплювати інтерес до математики;;

виховувати в учнів упевненість у своїх силах;

формувати культуру математичних записів.

Обладнання. Сигнальні картки для роботи в парах, комп’ютерна презентація «Подорож у країну Раціональних чисел».

Хід уроку

І. Організація класу.

ІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку.

ІІІ. Розв’язування вправ.

Учитель. Сьогодні у нас незвичайний урок. Це – урок подорож до країни Раціональних чисел. Клас розбивається на дві команди Нам необхідно пройти складним маршрутом, долаючи на своєму шляху різні перешкоди (на дошці заздалегідь накреслено маршрут). Кожна команда повинна подолати їх самостійно. На кожному етапі ви будете отримувати відповідні бали. Яка команда набере більше балів, та і прийде до палацу пана Рівняння першою.

 

На початку подорожі потрібно відгадати загадку (Слайд 2):

 

 На базарі їх не купиш, на дорозі не знайдеш,

 Їх не зважиш на терезах, і ціни не підбереш.

 

      (Знання)

Отже, наша подорож починається. І перша зупинка – це  Долина усної лічби.(Слайд 3-4).

  1.                                 Долина Усної лічби.

а) Числа, написані на пелюстках, додати до числа 12.

б) Числа, написані на пелюстках, відняти від числа 12.

 

 

                                     (6;13.6,2;3;12; 12; -5.3; 

                                                                  18; 10,8; 21, 11; 11; 29, 3)

 

в) виконати додавання чисел, записаних у зовнішніх кружечках, спочатку до 5, а потім до - 9

 

 

 

 

 

D:\Фото\Тиждень 2010\DSC02783.JPGг) Гра «Чи правильно каже вчителька?» (Слайд 5).

Учитель називає приклади та відповіді на них. Серед них є правильні та неправильні. Якщо відповідь правильна, учні не піднімають руку, якщо неправильна – піднімають праву руку.

  1. 32 =  9 ;   2) 17 +(-3) = 14;   3) 23 = 6;   4) -7 – 11 = - 4;  5) -1.4 + 3,41 = - 4,81;
  1. 4,7 – (- 3,2) = 6,9
  1. Дерево «Математичних знань» (Слайд 6).

Замість знаку * поставити знаки дій так, щоб рівність була правильною:

  1. -2 * (-8+3)=-7
  2. 1,2* (-5) -6,2=0
  3. -4+(-6*6)=-16
  4. 0+12 *9+(-3)= 0
  5. 6,3+ (7,3 * (-3,3 ))=10,3
  6. -7,8*(-4,8)+3,2=6,2
  1. Хвилинка поезії (Слайд 7).

Учні читають вірші про числа.

  1. Чарівне Озеро(Слайд 8).

Обчислити найзручнішим способом:

1) 21 + (-7,1) +21 – 8,9

2) 6,4 + (-9,3) + (-3,4) –(-9,3)

3) 4,3 +(-3,1)- 1,3- (-3,1)

4.  Замок пана Рівняння (Слайд9).

Розв’язати  рівняння (за трьома рівнями складності):


І рівень:

  1. х+(-25)=0              (25)
  2. 49- х= -8                (57)
  3. 2х-(-6)=18              (6)
  4. 5,8-(3,2+х)=-2         (4,6)  

ІІ рівень:

  1. 12+х=-34                      (22)
  2. 3,2-(-2,2+х)=6,4           (-1)
  3. 0+3х= 6                         (2)                  
  4. (-4,5-х)+3=1,2             ( 2,7)

ІІІ рівень:

  1. -1,4 –(-х)= 5,6
  2. D:\Фото\Тиждень 2010\DSC02776.JPG(5,5-х)+9-(-3,5)=6
  3. 14-(-х+4)=12
  4. (х-19)+4х=-4

 

Зустріч з паном Рівняння відбудеться, якщо ви обчислите значення виразу (Слайд 10):

 (7,8-6+3,5+(-1,8+(-3,2)))0+12.

                                               (12)

Повернення додому.

З подорожі група повернеться, якщо ви розгадаєте чарівне слово (Слайд 11):

 

 

 

  а

 

  т

 

 

 

 

 

  а

 

 т

 

 

 

  а

 

Відповідь: математика.

ІV. Домашнє завдання.

Повторити  правила додавання та віднімання  раціональних чисел.

Розв’язати  завдання:

V. Підсумки уроку.

Подорож наша закінчилася. Я вітаю всіх, хто успішно подолав перешкоди. Подумайте над такими запитаннями:

  1. Що вам сподобалося на уроці?
  2. Які завдання виявилися для вас складними?
  3. Над чим вам потрібно ще попрацювати?

VІ. Закінчення уроку.

 

 

 

 

zip
Додано
13 січня 2020
Переглядів
1004
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку