Розв’язування вправ на порівняння, додавання, віднімання і множення десяткових дробів

Про матеріал
Застосування знань, умінь і навичок; урок-гра. формування навичок застосування правил порівняння, додавання, віднімання та множення десяткових дробів. Вироблення в учнів навичок і вмінь розв’язувати задачі. Виховання уваги, зосередженості, самостійності.
Перегляд файлу

Санаторна школа-інтернат №22

Оболонського району м.Києва

 

 

 

 

 

 

 

УРОК-ГРА

з математики

у 6-му класі

 

 

 

 

Тема уроку:

Розвязування вправ на порівняння, додавання, віднімання і множення десяткових дробів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель: Зарубіна Д.В.

 

 

 

 

 

Київ 2019

 

Тип уроку:  застосування знань, умінь і навичок; урок-гра.

 

Мета уроку:  формування навичок застосування  правил порівняння, додавання, віднімання та множення десяткових дробів.

 Вироблення в учнів навичок і вмінь розвязувати задачі.

 Виховання уваги, зосередженості, самостійності.

 

Обладнання:  плакати  «Човен», «Троянда», «Ліс», «Приклади з сніжинками»,  карточки з домашнім завданням, мяч.

 

 

ХІД УРОКУ

 

 

І. Організаційний момент.

Повідомлення теми та мети уроку.

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

 

Ми вже вивчали з вами протягом кількох уроків дії з десятковими дробами. Виконували вправи на порівняння, додавання, віднімання, множення десяткових дробів, розвязували задачі. Сьогодні продовжимо цю роботу.

 

ІІІ. Обмін зошитів.

 

ІV.  Актуалізація опорних знань.

 

Запитання:

 

1. Розкажи, як додати десяткові дроби 15,2 і 4,6.

2. Розкажи, як виконати множення 13,5 на 4.

3. Поясни, як порівняти десяткові дроби 1,9 і 1,23.

 

V. Розв’язування вправ. (За мотивами казки «Снігова королева»).

 

   Жили-були Кай і Герда. Вони дружили, разом вирощували квіти. Але одного зимового дня Снігова Королева забрала Кая, кинула в очі і серце йому льодяні сніжинки, заморозивши його так, що він забув про Герду. Довго Герда сумувала за Каєм і вирішила його розшукати. І ми з вами допоможемо Герді в пошуках Кая.

 

  1. Спочатку Геда побігла до річечки запитати, чи не знає вона де Кай. Річка відповіла: «Коли відповіси, скільки километрів пропливе човен за 4 години за течією річки, якщо власна швидкість човна 12,3 км/год, а швидкість течії 1,2 км/год, то я покажу тобі дорогу».

 

 

Плакат «Човен»

 

    

 

 

(Учні виконують завдання).

 

 

  1. Герда сіла в човен і припливла до володінь старої чаклунки. Бабусі дуже сподобалась дівчинка. І щоб Герда забула Кая, бабуся, розчисуючи волосся дівчинки, зачаклувала її. А щоб зникли чари, Герді необхідно пригадати назву квітки, яку вона вирощувала з Каєм.

 

 

Плакат «Троянда»

 

 

 

 

 

Розмістивши числа в порядку зменшення, одержимо назву квітки, яку вирощували Кай і Герда.

 

  1. Герда згадала про Кая і втікла від бабусі. Бігла вона довго, а стомившись, сіла перепочити. Прямо перед нею стрибав старий Ворон. Герда запитала, чи не знає він де Кай. Ворон сказав : «Кар-кар, напевно, знаю, де твій принц, але  скажу, якщо ти добре знаєш таблицю множення.

 

Гра «Так-ні». Якщо назване вчителем число ділиться на «8», то діти відповідають: «Так», якщо ж не ділиться, то вілповідають: «Ні».

 

  1. Ворон привів Герду до принца і принцеси, але це був не Кай. Дівчинка розповіла їм свою історію і попросила в них карету, щоб вирушити далі у пошуки Кая. Принц і принцеса погодились, але з умовою, що Герда пограє з ними у сніжки.

Динамічна пауза.

 

  1. Довго їхала Герда в кареті, але в лісі її схопили розбійники, забрали у неї все, а її забрала маленька розбійниця, яка була дуже жорстокою. Але розповідь Герди, її доброта і турбота про товариша, розчулили маленьку розбійницю. І вона вирішила відпустити її, але при умові, що Герда визначить площу лісу, в якому живуть розбійники, якщо він має прямокутну форму довжиною 12,4км, а шириною 8,5км.

 

Плакат «Ліс»

 

 

 

(Учні вирішують задачу).

  1. Північний олень відвіз Герду до бабусі Лапланки, яка сказала: «Моя товаришка-фінка знає де Кай, але я тобі покажу до неї дорогу, якщо ти скажеш скільки риби у фінки, якщо у мене 24,8кг, а у неї в 6 разів більше?»

 

(Учні розвязують задачу).

 

  1. Фінка вказала дорогу до замку Снігової Королеви. Коли Герда побачила Кая, вона кинулась до нього, але Кай сидів нерухомо. В його очах і серці були льодяні сніжинки. Їх необхідно розтопити (плакат).

 

Плакат «Приклади з сніжинками»

 

 

(Учні розвязують приклади).

 

Сніжинки розтанули, Кай впізнав Герду. Вони сміялись і плакали від радості. Бо вірність і дружба перемагають всі труднощі і незгоди.

VІ. Домашнє завдання.

 

Учні отримують карточки.

 

VІІ. Підсумок уроку.

 

Отже, сьогодні на уроці ми повторили правила порівняння, додавання,  віднімання та множення десяткових дробів. Розв’язували задачі.

 

VІІІ. Оцінювання учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Додано
14 січня 2020
Переглядів
646
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку