Санаторна школа-інтернат №22
Оболонського району м.Києва
УРОК-ГРА
з математики
у 6-му класі
Тема уроку:
Розв’язування вправ на порівняння, додавання, віднімання і множення десяткових дробів
Вчитель: Зарубіна Д.В.
Київ 2019
Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок; урок-гра.
Мета уроку: формування навичок застосування правил порівняння, додавання, віднімання та множення десяткових дробів.
Вироблення в учнів навичок і вмінь розв’язувати задачі.
Виховання уваги, зосередженості, самостійності.
І. Організаційний момент.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Ми вже вивчали з вами протягом кількох уроків дії з десятковими дробами. Виконували вправи на порівняння, додавання, віднімання, множення десяткових дробів, розв’язували задачі. Сьогодні продовжимо цю роботу.
ІІІ. Обмін зошитів.
Запитання:
1. Розкажи, як додати десяткові дроби 15,2 і 4,6.
2. Розкажи, як виконати множення 13,5 на 4.
3. Поясни, як порівняти десяткові дроби 1,9 і 1,23.
V. Розв’язування вправ. (За мотивами казки «Снігова королева»).
Жили-були Кай і Герда. Вони дружили, разом вирощували квіти. Але одного зимового дня Снігова Королева забрала Кая, кинула в очі і серце йому льодяні сніжинки, заморозивши його так, що він забув про Герду. Довго Герда сумувала за Каєм і вирішила його розшукати. І ми з вами допоможемо Герді в пошуках Кая.
Плакат «Човен»
(Учні виконують завдання).
Плакат «Троянда»
Розмістивши числа в порядку зменшення, одержимо назву квітки, яку вирощували Кай і Герда.
Гра «Так-ні». Якщо назване вчителем число ділиться на «8», то діти відповідають: «Так», якщо ж не ділиться, то вілповідають: «Ні».
Плакат «Ліс»
(Учні вирішують задачу).
(Учні розв’язують задачу).
Плакат «Приклади з сніжинками»
(Учні розв’язують приклади).
Сніжинки розтанули, Кай впізнав Герду. Вони сміялись і плакали від радості. Бо вірність і дружба перемагають всі труднощі і незгоди.
VІ. Домашнє завдання.
Учні отримують карточки.
VІІ. Підсумок уроку.
Отже, сьогодні на уроці ми повторили правила порівняння, додавання, віднімання та множення десяткових дробів. Розв’язували задачі.
VІІІ. Оцінювання учнів.
1