Конспект уроку з математики для учнів 2 класу з теми "Усне додавання та віднімання двоцифрових чисел""

Про матеріал
Конспект уроку з математики для учнів 2 класу з теми "Усне додавання та віднімання двоцифрових чисел". Містить інтерактивні завдання та вправи з використанням освітніх сервісів.
Перегляд файлу

Тема: Усне додавання та віднімання двоцифрових чисел

Мета: вдосконалювати уміння усно додавати та віднімати двоцифрові числа; вправляти у розв’язувані складених задач; розвивати уміння складати задачі, пояснювати їх розв’язання;

Розвивати кмітливість, пам’ять, логічне мислення , ІКТ-технології, медіаграмотність учасників освітнього процесу.

Виховувати зацікавленість до вивчення предмету.

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань і вмінь

Використані освітні ресурси:

  1. Освітній портал EDUC.com.ua (вправи для перевірки домашнього завдання)
  • «Щоденні 3» (на вибір) – 2 група

а) обчислити вирази;

б) відновити рівності;

 - «Периметр з Гуфі» - 1 група (встановити відповідність  між розмірами прямокутників та їх периметром).

2. Освітня платформа «Всеосвіта». Тестування «Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток» (4 приклади і 1 задача).

3. Канал KidiUm, академія сучасних дітей – фізкультхвилинка.

4. Інтерактивний сервіс learningapps.org (вправа для виконання домашнього завдання)

5. Онлайн – дошка Jambord (приклади, задача).

6. Програма для створення презентацій Power Point

 -Освітній портал «Всеосвіта»,

 - Комп’ютерна програма ВГ «Основа»

 

 

 

 

Перебіг уроку

І. Організація початку уроку

 - Сьогодні на уроці ми будемо працювати під девізом (Слайд)

На уроці, діти, нас будуть супроводжувати уважність, кмітливість, спостережливість, наполегливість і дисциплінованість. Давайте повторимо правила роботи на уроці.

ІІ. Контроль та корекція знань

  1. Усний рахунок

-Порахувати десятками до 100, в зворотньому порядку.

 -Назвіть сусідів числа 49.

 - Збільшіть число 7 на 5

 - Зменшіть число 14 на 6

2. Презентація

3. Геометричний матеріал (слайди)

 - Назвіть фігуру, якої не вистачає в ряду.

 - Як називається фігура, що має 6 кутів?

 -Що таке многокутники? (Ламана лінія, яка замкнена називається многокутником)

Формувальне оцінювання

4.Перевірка домашнього завдання

1 група: Щоденні 3» (на вибір)

а) обчислити вирази;

б) відновити рівності;

2 група: «Периметр з Гуфі» -(встановити відповідність  між розмірами прямокутників та їх периметром).

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Як потрібно додавати двоцифрові числа?
  • Які числа називають послідовними? (Що відрізняються одне від одного на одиницю)
  • Що означає збільшити число на кілька одиниць?
  • Зменшити число на кілька одиниць?

ІV. Повідомлення теми і мети уроку.

Завдання уроку: Будемо повторювати та удосконалювати вміння усно додавати та віднімати двоцифрові числа .

V. Відтворення та узальнення понять

1. Робота з підручником

а) Завдання 466. Поясни, як за допомогою числового ряду знайшли різницю 81-78. Формувальне оцінювання

 

б) Завдання 467. Знайдіть значення виразів за допомогою числового ряду на обкладинці.

 - Як віднімали? (Послідовно, по одному)

 V.  Узагальнення та систематизація

1. Каліграфічна хвилинка. Дата, Класна робота, Число 35, сусіди числа. (Слайд) Додаткова інформація: 35 км/год максимальна швидкість черепах у воді. Людина може рухатися зі швидкістю 5-6 км/год. Чия швидкість руху більша? На скільки? (35-5=30). Чим можна скористатися для того, щоб дізнатися більше інформації про черепаху? (Енциклопедія, Інтернет, телебачення)

2. Робота за підручником

а) Розв’язання прикладів № 496 (працюємо на дошці jamboard )

Формувальне оцінювання

Фізкультхвилинка

б) Робота над задачею № 470

 - Доповнити запитання і розв’язати задачу за поданим виразом.

 - Про що говориться в задачі?

 - Скільки галявин було?

 - Що відомо в задачі?

 - Що сказано про кількість грибів з ІІ ділянки? З ІІІ ділянки?

 - Яким запитанням доповнимо задачу?

 - Які слова оберемо для короткого запису? (І, ІІ, ІІІ ділянка)

Розв’язання задачі за виразом 12-5+15

 - Яким запитання можна ще доповнити задачу? (Скільки грибів можна зібрати з трьох ділянок) Формувальне оцінювання

3.Самостійна робота. Тестування  «Додавання і віднімання двоцифрових чисел».Освітня платформа «Всеосвіта»

4. Геометричний матеріал

Що таке периметр фігури?

Як знайти периметр квадрата? Трикутника?

Знайдіть периметр трикутника зі сторонами 3 см, 5 см, 7 см

VІ.  Підбиття підсумків

Вправа «Рюкзачок»

Які знання та вміння ви сьогодні візьмете з уроку в уявний рюкзачок?

Чи справдилися ваші очікування? Яким був урок?

Формувальне оцінювання

VІІ. Домашнє завдання:

  1. С. 71, № 473 – розв’язати задачу
  2. Виконати завдання за посиланням (Інтерактивний сервіс Iearningapss.org)/ Знайти пару, обчисливши вирази.
docx
Пов’язані теми
Алгебра, Розробки уроків
Додано
19 березня 2023
Переглядів
310
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку