Конспект уроку з математики ."Додавання багатоцифрового числа і трицифрового. Віднімання трицифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування рівнянь. Види кутів. "

Про матеріал
Конспект уроку з математики для 4 класу. Урок спрямований актуалізувати знання з нумерації багатоцифрових чисел, уміння порівнювати багатоцифрові та іменовані числа; формувати обчислювальні навички; удосконалювати вміння розв’язувати задачі та рівняння; узагальнити знання учнів про кут.
Перегляд файлу

Урок з математики для 4 класу.

Тема:  Додавання багатоцифрового числа і трицифрового. Віднімання три-цифрового числа від багатоцифрового. Розв’язування рівнянь. Види кутів.

Мета: актуалізувати знання з нумерації багатоцифрових чисел, уміння порівнювати багатоцифрові та іменовані числа; формувати обчислювальні навички; удосконалювати вміння розв’язувати задачі та рівняння; узагальнити знання учнів про кут, його елементи, ознайомити з видами кутів; розвивати логічне мислення, спостережливість, просторове мислення; виховувати почуття патріотизму, людяності, любові до своєї Батьківщини; стимулювати цікавість до вивчення математики.

Очікувані результати: учень/учениця читає і записує числа; правильно читає вирази; знає як обчислювати вирази;  визначає розрядний склад багатоцифрового числа; володіє вмінням порівнювати іменовані та багатоцифрові числа; перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; розв’язує рівняння з однією змінною на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; перевіряє, що одержане числове значення змінної є розв’язком рівняння; розрізняє прості і складені сюжетні задачі , розв’язує їх.

Формування ключових компетентностей:

уміння вчитися: приймати мету, яку ставить вчитель; створити умови, що сприяють появі інтересу до навчальної книги — математики, бажання вчитися; контролювати й оцінювати свої результати; розвивати спостережливість, уміння порівнювати, аналізувати; розвивати критичне мислення, уміння висловлювати свою думку; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, виконувати завдання за зразком, виконувати розумові операції й практичні дії;

комунікативної: розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи);

соціальної: розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками ; виховувати толерантність, повагу до однокласників, охайність,

здоров’язберігаючої: формувати основи культури здоров’я під час уроків, роботи з цифровими пристроями; уміння правильно виражати свої почуття, адекватно реагувати на критику.

Інформаційної: удосконалювати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника.

Обладнання: лінійка, конструктор LEGO «Шість цеглинок».

Тип уроку: комбінований урок.

Освітні галузі: математична, громадянська та історична.

 

Хід уроку

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА

1. Організація класу

Продзвенів уже дзвінок,

починається урок.

Приготуйте без мороки

Все, що треба до уроку.

Книжку, зошит, ручку, олівці.

Приготувались?

Молодці!

Все у нас уже на місці,

залишилось тільки сісти!

Сядьте, дітки, всі гарненько,

Руки покладіть рівненько.

Голову вище підніміть,

Плечі свої розведіть.

Всі на мене подивіться,

і приємно посміхніться!

 

2. Перевірка домашнього завдання (с. 116, № 612–613)

— Назвіть значення виразів які ви отримали в №612

— Яке рівняння отримали? №613

 (х – 65 = 47.)

- Який корінь рівняння отримали (Х= 114)

3. Запис дати в зошит

Пригадайте,які  свята припадають на  6 грудня? (День Святого Миколая, День Збройних Сил України.

 Дата свята обрана не випадково. 6 грудня 1991 року був прийнятий закон “Про Збройні сили України” , а через деякий час, цей день з’явився в офіційному календарі українських свят. Цей день присвячений всім українським військовослужбовцям, які служать або раніше служили в українській армії. В 2023 році ми в 30-те  відзначаємо це свято. Визначте в якому році свято з’явилося в офіційному  календарі? (1993)

- Каліграфічна хвилинка 1993

4. Актуалізація знань

До складу Збройних сил входять різні війська.

Перше  завдання надійшло нам від сухопутних військ.

Усний рахунок з використанням цеглинок LEGO

14*6     23*4     100*4     16*2     27*2 

 ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

1. Удосконалення вміння порівнювати багатоцифрові числа, іменовані числа

Наступне завдання нам надійшло від повітряних військ.

с. 116, № 614

Доведіть що ви вмієте порівнювати багатоцифрові числа ,адже це так необхідно коли треба прорахувати маршрут, кількість палива., та відстань польоту.

— На що треба звертати увагу під час порівняння багатоцифрових чисел?

Робота з іменованими числами. с. 116, № 615

(На кількість розрядів, кількість одиниць  кожного розряду)

— Як порівняти іменовані числа, виражені різними одиницями вимірювання?

2. Формування обчислювальних навичок

Військово-морські сили

 Розв’язування виразів з коментуванням (с. 116, № 618).( поділ на групи за рівнем складності )

ГІМНАСТИКА ДЛЯ ОЧЕЙ

3. Удосконалення вміння розв’язувати задачі та рівняння

Десантно-штурмові війська

1) Робота над задачею  ст. 117 №619.

— Про кого йде мова в задачі?.

Чи можемо ми одразу відповісти на питання задачі?

 Що нам треба для цього знати? (Кількість стрибків за третій день.)

Як про це дізнатися?

Що для цього потрібно зробити? (Спочатку потрібно дізнатися, скільки  стрибків за 1 і 2 дні, а потім можемо обчислити кількість стрибків третього дня.)

Розв’язання

1) 339 + 350 = 689 (стр.) — виконали десантники за 2 дні;

2) 1087 – 689 = 398 (стр.)- виконали за  за третій день;

3) 398 – 350 = 48 (стр.)

Відповідь: на 48 стрибка  більше десантники виконали третього дня, ніж в другого.

Сили спеціальних операцій

Часто цим військовим приходиться виконувати складні заплутані завдання .

Одне з таких завдань вони надіслали нам щоб ми допомогли.

2) Розв’язування рівнянь ст. 117 № 620 з коментуванням.

- Ви впорались із розв’язком рівнянь а тепер треба розкодувати слово і дізнатися що  ми будемо вивчати далі.

 

312

1650

768

3181

4643

42 485

45 070

о

к

у

и

л

т

я

 

1650

768

42485

3181

к

у

т

и

4. Ознайомлення з видами кутів (с. 117–118, № 621, 622)

— Ознайомтеся з теоретичним матеріалом про кути (с. 117, № 621).

— Практична робота. Накресліть  різнокольоровими олівцями різні види кутів :

прямий кут — зеленим, гострий кут — червоним, тупий кут — жовтим.

— Спробуйте знайти в своїй кімнаті різні види кутів .

Ви сьогодні гарно попрацювали.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

1. Пояснення домашнього завдання (с. 118, № 623, 624)

2. Підсумок уроку.

Рефлексія

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Сторожук Юлiя
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
29 грудня 2023
Переглядів
475
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку