Математика 2 клас
Дата: ______________
Урок №22: Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач
Мета: вдосконалювати навички віднімання одноцифрових чисел із переходом через десяток; вчити віднімати числа частинами; виробляти культуру математичних записів; розвивати уміння грамотно, логічно, повно відповідати на запитання, аргументувати свої дії; розвивати логічне мислення, пам'ять, творчу активність учнів; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики.
Обладнання: презентація, цеглинки LEGO.
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань.
1.Перевірка д/з.
2. Визначення настрою за допомогою цеглинки, визначення її форми , кількості випуклостей на ній(6-сусіди, склад числа)
3. Робота в групах (нумерація чисел в межах 100).
4.Усний рахунок. (Слайд)
5.. Рухова вправа.
6. Хвилинка каліграфіїї, робота в парі (перевірка роботи сусіда по парті ).
ІІІ. ІІовідомлення теми й мети уроку
ІV. Закріплення вивченого матеріалу.
1.Пояснити спосіб обчислення 12-5.
2. Робота з підручником та зошитом:
- ст.31, №171
3. Фізкультхвилинка.
4. Прочитай задачу. Усно склади план розв’язування задачі. Розв’яжи задачу.
5. Рухлива вправа.
6. Робота з підручником та зошитом:ст.31, № 173 (слайд)
7.І.: Робота на карточці.
V. Підсумок уроку
1. Робота з картками.
VІ. Рефлексія.
___________________________________
11- 3=_____ 12-7=_____
12-4= _____ 11-5=_____
___________________________________
11- 3=_____ 12-7=_____
12-4= _____ 11-5=_____
___________________________________
11- 3=_____ 12-7=_____
12-4= _____ 11-5=_____
___________________________________
11- 3=_____ 12-7=_____
12-4= _____ 11-5=_____
6-2= _____ 12-3=_____