29 квітня о 18:00Вебінар: Використання технології «перевернутий клас» на уроках хімії

Конспект уроку з математики "Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач "

Про матеріал
Стислий конспект уроку з математики, який містить в собі всі етапи уроку, різні форми роботи
Перегляд файлу

Математика 2 клас

Дата: ______________

Урок №22: Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач

Мета: вдосконалювати навички віднімання одноцифрових чисел із переходом через десяток; вчити віднімати числа частинами; виробляти культуру математичних записів; розвивати уміння грамотно, логічно, повно відповідати на запитання, аргументувати свої дії; розвивати логічне мислення, пам'ять, творчу активність учнів; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики.

Обладнання:  презентація, цеглинки LEGO.

Хід уроку

І.  Організаційний момент 

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1.Перевірка д/з.

2. Визначення настрою за допомогою цеглинки, визначення її форми , кількості випуклостей на ній(6-сусіди, склад числа)

3. Робота в групах (нумерація чисел в межах 100).

4.Усний рахунок. (Слайд)

5.. Рухова вправа.

6. Хвилинка каліграфіїї, робота в парі (перевірка роботи сусіда по парті ).

ІІІ. ІІовідомлення теми й мети уроку

ІV. Закріплення вивченого матеріалу.

1.Пояснити  спосіб обчислення 12-5.

2. Робота  з підручником та  зошитом:

- ст.31, №171

3. Фізкультхвилинка.

4. Прочитай задачу. Усно склади план розв’язування задачі. Розв’яжи задачу.

5. Рухлива вправа.

6. Робота  з підручником та  зошитом:ст.31, № 173 (слайд)

7.І.: Робота на карточці.

V. Підсумок уроку

1. Робота з картками.

VІ. Рефлексія.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

___________________________________

 

11- 3=_____              12-7=_____

 

12-4= _____              11-5=_____

 

 

___________________________________

 

11- 3=_____              12-7=_____

 

12-4= _____              11-5=_____

 

 

___________________________________

 

11- 3=_____              12-7=_____

 

12-4= _____              11-5=_____

 

 

___________________________________

 

11- 3=_____              12-7=_____

 

12-4= _____              11-5=_____

6-2= _____              12-3=_____

 

docx
Додано
6 лютого
Переглядів
100
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку