Конспект уроку з Мистецтва: музичне мистецтво для 3 класу Тема уроку: Людина і природа – єдині (продовження). Марш. В.Кохановська марш Маркіза Карабаса з казки - мюзиклу «Кіт у чо

Про матеріал
Конспект уроку з Мистецтва: музичне мистецтво для 3 класу Тема уроку: Людина і природа – єдині (продовження). Марш. В.Кохановська марш Маркіза Карабаса з казки - мюзиклу «Кіт у чоботях».
Перегляд файлу

Конспект уроку з Мистецтва: музичне мистецтво для 3 класу

 

Тема уроку: Людина і природа – єдині (продовження). Марш. В.Кохановська марш Маркіза Карабаса з казки - мюзиклу «Кіт у чоботях».

 

Цілі уроку:

1. Ознайомити учнів з поняттям "марш" у музиці.

2. Розвинути вміння слухати та аналізувати музичні твори.

3. Поглибити знання про взаємозв'язок людини і природи через музичні твори.

4. Розвивати музичний смак та естетичні почуття.

 

Вступ (5 хвилин):

Розпочніть урок з короткого обговорення теми "Людина і природа – єдині", наголосивши на важливості гармонії між людиною та природою. Нагадайте учням про попередній урок, де обговорювали різні музичні жанри, і як музика може висловлювати почуття та ідеї. Поясніть, що сьогодні ми дізнаємося про марш, як музичний жанр, і послухаємо твір В.Кохановської.

 

Основна частина (20 хвилин):

1. Поясніть, що таке марш. Розкажіть, що це музичний твір, який має чіткий ритм і часто використовується для підкреслення урочистих подій або для військових парадів. Покажіть приклади відомих маршів, таких як "Марш Радості" або "Весільний марш".

2. Попросіть учнів уявити себе в казковому світі, де вони зустрічають Маркіза Карабаса. Розкажіть коротко про казку "Кіт у чоботях" і роль Маркіза Карабаса.

3. Прослухайте разом з учнями марш Маркіза Карабаса з казки-мюзиклу «Кіт у чоботях» В.Кохановської. Попросіть учнів звернути увагу на ритм і мелодію.

 

Активності (10 хвилин):

1. Після прослуховування твору задайте учням питання: Які емоції викликав у вас цей марш? Чи відчули ви себе частиною казкового світу?

2. Розділіть учнів на невеликі групи і попросіть їх придумати коротку історію або сценку, яка могла б розгортатися під музику маршу Маркіза Карабаса. Дайте їм 5 хвилин для підготовки і 5 хвилин для презентації своїх ідей.

 

Закріплення (5 хвилин):

Проведіть коротку вікторину для перевірки розуміння:

  •        Що таке марш?
  •        Які особливості має музичний жанр марш?
  •        Які почуття викликав у вас марш Маркіза Карабаса?

 

Висновок (3 хвилини):

Підведіть підсумки уроку, наголосивши на важливості музики в нашому житті і як вона може відображати взаємозв'язок людини і природи. Підкресліть, що марш – це не лише військова музика, але й частина казкового світу.

 

Домашнє завдання:

Попросіть учнів знайти вдома ще один приклад маршу, який їм подобається, і підготувати невелику розповідь про нього для наступного уроку. Також запропонуйте намалювати ілюстрацію до казки "Кіт у чоботях", де вони зобразять сцену, яка, на їхню думку, могла б відбуватися під музику маршу Маркіза Карабаса.

docx
Додано
10 жовтня
Переглядів
33
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку