Тема. Святкова й розважальна музика.
Мета. Визначити особливості образного змісту розважальної музики. Поглибити розуміння понять «легка музика», «естрада», «шоу». Розвивати образно-асоціативне мислення учнів, виконавські навички, творчі й загальні здібності. Виховувати інтерес до старовинної розважальної музики, зокрема творчості Г. Ф. Генделя, кращі людські почуття.
Музичний матеріал: Г. Ф. Гендель, сюїта «Музика для королівського феєрверку» (слухання); А. Побужанська, «Кольорова планета» (розучування).
Тип уроку: урок поглиблення теми.
1. Організаційний етап уроку.
Музичне вітання.
2. Актуалізація музичних вражень, досвіду учнів.
- З якою музикою ви прийшли сьогодні на урок?
- Які музичні події вас схвильовували впродовж тижня?
3. Мотивація музично-творчої діяльності учнів.
- Яку музику виконують під час свят у вашому краї?
- Які інструменти використовують ансамблі троїстих музик під час українських народних свят?
Звернімося до словничка.
Шоу — захід розважального, постановочного характеру, який, як правило, відбувається перед публікою (реальною чи віртуальною).
4. Слухання сюїти «Музика для королівського феєрверку» Г.Ф.Генделя.
- Яке загальне враження від музики?
- Які ефекти відтворює композитор?
- Чи доцільно використовувати цю музику підчас сучасного відпочинку?
5. Розучування пісні А. Побужанської «Кольорова планета».
6. Підсумок уроку.
- Яка музика уроку справила на вас враження? Чому?
- Назвіть види мистецтв, які поєднуються в естрадних програмах.
- Поясніть на конкретних прикладах, що таке «легка музика», «шоу».