Конспект уроку з музичного мистецтва для 2 класу НУШ " Зимові фантазії. Нота «фа». Ж. Колодуб. «Снігова Королева»"

Про матеріал
Мета: : 1) формувати ключовіі, мистецькі та міжпредметні компетентності, необхідні для художньо-творчого самовираження; всебічний художньо-естетичний розвиток особистості дитини; закріпити знання про засоби музичної виразності на прикладі динаміки; 2) розвивати вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; розвивати вокально-хорові, творчі здібності дітей; 3) виховувати слухацьку і виконавську культуру учнів, ціннісне ставлення до класичних творів
Перегляд файлу

                                                             Урок 14

Тема: Зимові фантазії. Нота «фа». Ж. Колодуб. «Снігова Королева»

Мета: :  1) формувати ключовіі, мистецькі та міжпредметні компетентності, необхідні для художньо-творчого самовираження; всебічний художньо-естетичний розвиток особистості дитини; закріпити знання про засоби музичної виразності на прикладі динаміки;

2) розвивати вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; розвивати вокально-хорові, творчі здібності дітей;

3) виховувати слухацьку і виконавську культуру учнів, ціннісне ставлення до класичних творів

Тип уроку: комбінований

Технічні засоби: комп’ютер, музика для слухання, фортепіано

Методичне забезпечення: музика для слухання: Ж. Колодуб. Снігова Королева (із сюїти «Снігова Королева»); Л. Іваненко. «Бабуся Ягуся»

Форми організації пізнавальної діяльності: колективно-індивідуальна робота

Очікуваний результат: прагнення до чистого виконання, уважне сприймання музики,  визначення динамічних відтінків у прослуханій музиці

                                                          Хід уроку:

І. Організаційний етап

Що таке динаміка? Які по силі бувають звуки?

Як треба виконувати урочисту пісню? Колискову?

2. Мотиваційний етап

Зимова казка продовжується. Герої казок оживають в музиці. Сьогодні відвідаємо палац Снігової королеви та потрапимо на гостини до цікавої бабусі.

3. Етап засвоєння нових знань

Сприймання музики:  а)  https://www.youtube.com/watch?v=VA_bNgb_Pa4

Ж.Колодуб. Пєса «Снігова королева» з однойменної сюїти

Якими фарбами зображено героїню?

Що можна сказати про темп, динаміку? Який характер п’єси?

б)  https://www.youtube.com/watch?v=NlCW0IpkKRs

 Л.Іваненко «Бабуся-Ягуся»

Яка за характером ця героїня? Чи схожі фортепіанні п’єси між собою?

-вивчаємо ноту «фа»

4. Етап закріплення засвоєних знань 

На ст. 52 є ілюстрації до п’єс Ж.Колодуб і Л.Іваненко. Намалювати почуту музику (свій варіант). Придумати танцювальні рухи до неї.

5. Етап вокально-хорової роботи

*розспівування

*виконання пісень про Святого Миколая, новорічних

6. Рефлексійно-підсумковий етап

https://www.kinofilms.ua/ukr/mult/91158/?video=29845#play

Зимові теми допомагають фантазувати, складати власні твори. 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Божок Тетяна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
25 грудня 2019
Переглядів
2820
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку