Конспект уроку з навчання грамоти в 1 класі
Вчитель початкових класів Криворізької загальноосвітньої школи I-III ступенів № 78 Дмитренко Лілія Миколаївна
ТЕМА : - закріпити вивченні букви
ХІД УРОКУ
2. Орфоепічна підготовка
Урок читання розпочинаємо з зарядки для ротика, з орфоепічної розминки
3. Робота над темою уроку
Сьогодні на уроці ми нову букву вивчати не будемо ,а будемо закріплювати те,що вивчили . Отже ми з вами зупинились на тексті « Поспішай, синичко» . Перевіримо як ми навчились його читати.
Судячи по відповідях,ви гарно засвоїли текст ,запам’ятали навіть речення .
А ось я зараз буду читати текст ,а ви уважно слухайте, коли щось буду не так сигнальте.
Чи ти обідала ? спитала друга….
Молодці,ви уважно слухали.
А скажіть чи можна цей текст назвати казковим,чому? (птахи розмовляють)
Мені так сподобався цей текст ,що захотілося продовжити його…
Слухайте
Прилетіла синичка . Ось і шкільний сад . А там такий гомін! Позлітались до годівничок і
Г О Б Ц І Р О
Г У С Н І Р І
К И С И Н И Ч і навіть П А К Ш ( ці слова надруковані на дошці ,діти відгадують їх)
Пташки здивувались такому гостеві. На що шпак відповів : « Це ви мене дивуєте . Хіба ви забули ,що кінець зимі. Сьогодні 1- Березня! А березень – це перший місяць весни. І я першим повернувся з вирію. Летів через весняний чарівний ліс . Все починає пробуджуватись від зимового сну, все хоче зацвісти.
В лісі починають співати : і сонце, і струмочки, і квіти, і дерева, і птахи і звірі. І бачив я в цьому лісі незвичайну рослину,якій для того щоб вона розквітла мало тільки сонця,мало тепла. Їй потрібні знання учнів, без їхніх знань вона ніколи не зацвіте.
От і хочу я запросити першокласників в ліс, на допомогу цій рослині. Ну що діти, підемо до лісу, допоможемо? ( встали – фізхвилинка) , говоримо скоромовку Шило… , (поки діти шагають, я відкриваю всі кущі)
Давайте прочитаємо слова, які виросли в лісі
Небеса Весна Вітер Гілка Тепло |
Бруньки Ластівки Березень квітень |
Квіточка Пролісок Пташки струмок |
Стежина Пісенька Весняна радість |
Перша Шпак Тепло зелена |
Чи відносяться ці слова до теми «Весна»? А де ж та рослина, про яку говорив шпачок?
А її треба відгадати ( на магнітній дошці завдання) Що це за рослина?
КІТ – ІТ +У + Щ = ? ( КУЩ)
Так, ми будемо шукати кущ,ви звернули увагу , що тут нова буква яку ми ще не вивчили, але дітям які вже вміють читати ,зробити це не було важко. На нашому кущі знань закриті квіточки. Що ж будемо працювати далі ,показувати наші знання.
гілка квіточка стежина
- |
- |
. |
= |
. |
- |
. |
- |
П Р О Л І С О К
Чи зацвів наш кущик ? - Ні.
Давайте пригадаємо ,що ми сьогодні робили,які знання показали .
Кущику,а може тобі віршик розказати? ( діти встають, і розказують вірш) в цей час кущ розпускається.
Дивіться, які чудеса творять ваші знання – зацвів кущ знань. На ньому тільки квіти,але пройде час і обов’язково з’являться і плоди.
Сьогодні ваших знань вистачило для одного кущика, але пройде небагато часу і ви будете знати так багато ,що знань вистачить і для кущів ,і для дерев, і для трав,і для квітів. І стане наша земля квітуча і прекрасна. А для цього треба трудитись щодня .
Не кажи – не вмію,
А кажи – навчусь
Сьогодні ви трудились гарно ,дякую вам за урок.