Конспект уроку з навчання грамоти. 1 клас

Про матеріал
- закріпити вивченні букви - формувати навички читання та роботи над текстом - розвивати мислення та мовлення - збагачувати словниковий запас слів - виховувати інтерес до навчання Всі ці проблеми розглядає саме цей конспект
Перегляд файлу

Конспект  уроку з навчання грамоти в 1 класі

Вчитель початкових класів Криворізької  загальноосвітньої школи I-III ступенів № 78 Дмитренко Лілія Миколаївна

ТЕМА : -   закріпити вивченні букви

  • формувати навички читання та роботи над текстом
  • розвивати мислення та мовлення
  • збагачувати словниковий запас слів
  • виховувати інтерес до навчання

 

                        ХІД УРОКУ

2. Орфоепічна підготовка

 Урок читання розпочинаємо з зарядки для ротика, з орфоепічної  розминки

  • Хорове читання складів з таблиць

3.  Робота над темою уроку

  Сьогодні на уроці ми нову букву вивчати не будемо ,а будемо закріплювати те,що вивчили . Отже ми з вами зупинились на тексті  « Поспішай, синичко» . Перевіримо як ми навчились його читати.

  • Інд.читання тексту (3 чол) – гарно ви навчились читати цей текст,перевіримо як ви його зрозуміли
  • Знайдіть в тексті окличні речення ,питальні
  • Знайдіть слова,де заховався звук (ш)
  • Знайдіть речення по одному із слів (читати)
  • Пригадайте речення по опорному слові ( перша,сидиш,в лісі)

Судячи по відповідях,ви гарно засвоїли текст ,запам’ятали навіть речення .

А ось я зараз буду читати текст ,а ви уважно слухайте, коли щось буду не так сигнальте.

  • Зустрілися в парку три сойки.

Чи ти обідала ? спитала друга….

Молодці,ви уважно слухали.

А скажіть  чи можна цей текст назвати казковим,чому?  (птахи розмовляють)

Мені так сподобався цей текст ,що захотілося продовжити його…

Слухайте

Прилетіла синичка . Ось і шкільний сад . А там такий гомін! Позлітались до годівничок і

Г О Б Ц І Р О

Г У С Н І Р І

К И С И Н И Ч  і навіть П А К Ш ( ці слова надруковані на дошці ,діти відгадують їх)

Пташки здивувались такому гостеві. На що шпак відповів : « Це ви мене дивуєте . Хіба ви забули ,що кінець зимі. Сьогодні  1- Березня! А березень – це перший місяць весни. І я першим повернувся з вирію. Летів через весняний чарівний ліс . Все починає пробуджуватись від зимового сну, все хоче зацвісти.

В  лісі починають співати : і сонце, і струмочки, і квіти, і дерева, і птахи і звірі. І бачив я в цьому лісі незвичайну рослину,якій для того щоб вона розквітла мало тільки сонця,мало тепла. Їй потрібні знання учнів, без їхніх знань вона ніколи не зацвіте.

От і хочу я запросити першокласників в ліс, на допомогу цій рослині.  Ну що діти, підемо до лісу, допоможемо?  ( встали – фізхвилинка) , говоримо скоромовку Шило… , (поки діти шагають, я відкриваю всі кущі)

  • А ось ми і в лісі. Та чи в тому? Шпачок говорив про весняний ліс.

Давайте прочитаємо  слова, які виросли в лісі

Небеса

Весна

Вітер

Гілка

Тепло

Бруньки

Ластівки

Березень

квітень

Квіточка

Пролісок

Пташки

струмок

Стежина

Пісенька

Весняна

радість

Перша

Шпак

Тепло

зелена

 

Чи відносяться ці слова до теми «Весна»? А де ж та рослина, про яку говорив шпачок?

А її треба відгадати ( на магнітній дошці завдання)  Що це за рослина?

КІТ – ІТ +У + Щ = ? ( КУЩ)

Так, ми будемо шукати кущ,ви звернули увагу , що тут нова буква яку ми ще не вивчили, але дітям які вже вміють читати ,зробити це не було важко. На нашому кущі знань закриті квіточки. Що ж будемо працювати далі ,показувати наші знання.

  • Знайдіть слово ,що означає першу весняну квітку ( пролісок)
  • Які птахи живуть в цьому лісі? ( ластівки,шпаки)
  • Які місяці подобаються мешканцям лісу? (березень,квітень,травень)
  • Прочитайте слова,які складаються з 2 складів.(10 слів)
  • Знайдіть слова,які відрізняються 1 буквою (теплО – теплА)
  • Доберіть слова до слова зелена

 

                                       гілка    квіточка   стежина

  • Прочитайте слова,де наголос падає на 1 склад
  • Якому слову відповідає модель

-

-

.

=

.

-

.

-

П    Р    О    Л     І     С     О   К  

  • Назвіть слова в яких звуків більше букв

Чи зацвів наш кущик ?  - Ні.

Давайте пригадаємо ,що ми сьогодні робили,які знання показали .

  • Читали
  • Слухали
  • Шукали слова
  • Складали речення
  • Відповідали на запитання
  • Говорили скоромовку
  • Розшифровували

Кущику,а може тобі віршик розказати? ( діти встають, і розказують вірш) в цей час кущ розпускається.

Дивіться, які чудеса творять ваші знання – зацвів кущ знань. На ньому тільки квіти,але пройде час і обов’язково з’являться і плоди.

Сьогодні ваших знань вистачило для одного кущика, але пройде небагато часу і ви будете знати так багато ,що знань вистачить і для кущів ,і для дерев, і для трав,і для квітів. І стане наша земля квітуча і прекрасна. А для цього треба трудитись щодня .

Не кажи – не вмію,

А кажи – навчусь

Сьогодні ви трудились гарно ,дякую вам за урок.

docx
Додано
27 травня 2020
Переглядів
731
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку