Конспект уроку з німецької мови
8 клас (4 рік навчання)
«Deutschland – Land und Leute»
Підготував вчитель
німецької мови
ЗОШ І-ІІІ ступенів с. Конюхи
Зелений Ігор Ігорович
2020
Тема: Deutschland – Land und Leute – Німеччина – країна і люди.
Мета:
практична: вивчити нові лексичні одиниці до теми, активізувати їх на понадфразовому рівні, познайомити учнів з країною, мову якої вони вивчають; активізувати та поповнити словниковий запас учнів з теми «Deutschland», розвивати комунікативні навички учнів, а саме: усне та писемне мовлення, аудіювання, читання з метою розуміння прочитаного; активізація лексичного матеріалу.
розвивальна: розвивати в учнів навички аудіювання та мнологічного мовлення; розвивати уміння працювати в різних режимах навчання та контролю; поглиблювати знання з географії, вивчати назви сторін світу та країни Західної Європи: розвивати мовленнєву реакцію та здогадку, зорову пам’ять, увагу та уяву.
освітня: ознайомити учнів з географічним положенням Німеччини та національними символами країни.
виховна: виховувати в учнів інтерес до вивчення німецької мови; прагнення дізнаватися про культуру та побут німецького народу; толерантне ставлення до культури інших країн, прищеплювати любов до рідного краю, поважне ставлення один до одного.
Обладнання: підручник «Німецька мова, 9 клас, автор Сотникова Г.І.», роздатковий матеріал, картки з завданнями, текст для читання із завданням, схеми, таблиці.
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку
І. Початок уроку
1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1) Привітання. (Begrüßung).
L: Guten Tag, liebe Kinder! Heute arbeiten wir auf das Thema «Deutschland – Land und Leute». Ihr erkennt neue Vokabeln. Wir werden viel spielen, lesen, sprechen und schreiben.
2. Повідомлення теми та мети уроку (Ziel).
Dann beginnen wir unsere Stunde. Heute machen wir viele interessante Übungen, hören, spielen und schreiben. Heute beginnt unsere «lange Reise» durch Deutschland und ihre Hauptstadt.
3. Мовна розминка (Mundgymnastik).
L: Wo spricht man Deutsch? Wie meint ihr?
Deutsch spricht man fünf Staaten Europas. Hier ist Deutsch Landessprache. Diese Länder heißen Deutschland, Österreich, Luxemburg, die Schweiz und Lichtenstein. (Учитель називає та показує на карті країни, учні повторюють).
Länder: Hauptstädte:
Die BRD Berlin
Österreich Wien
Luxemburg Luxemburg
die Schweiz Bern
Liechtenstein. Vadus.
ІІ. Основна частина уроку.
Übung 7, Seite 121.
L: Wir wissen, dass Deutsch für 100 Millionnen Menschen die Landesprache in 6 hochentwickelten europäischen Ländern ist. Das sind Deutschland, Österreich, Luxemburg, Schweiz, Liechtenstein und auch in Belgien. Und das größte Land, über welches wir heute sprechen werden, ist Deutschland. Jetzt wiederholen wir, was wir schon gelesen und gelernt haben. Alle Schüller können Fragen stellen und an der Karte beantworten. Bitte, stellt Fragen!
L: Was wisst ihr über Deutschland? Welche Assoziationen habt ihr mit dem Begriff «Deutschland»? Wo liegt Deutschland? Wie ist das Klima? Was können ihr sagt über Deutschland und anderen Ländern?
ІІI. Заключна частина уроку.
1) Пояснення домашнього завдання.
L: Michael erzählt in seinem Brief über Deutschland. Lies den Brief und finde die geografischen Eigennamen auf der Landkarte. (Übung 4, Seite 130).
2) Підсумки уроку.
L: Also, sagt mir bitte, was haben wir heute gelernt? Wie lautete unser heutiges Thema? Was hat euch am besten gefallen? Heute habt ihr besonders gut gearbeitet und ihr bekommt gute Noten. Auf Wiedersehen!
Sch: Danke. Auf Wiedersehen!