Конспект уроку з німецької мови на тему "Німеччина - країна і люди".

Про матеріал
Даний конспект уроку допомагає учням 8 класу допомагає поринути у подорож до Німеччини, а також дізнатись багато цікавої інформації про дану країну. Також учні можуть ознайомитись з іншими німецькомовними країнами, дізнатись інформацію про їхні свята, звичаї, традиції та культуру даних країн. Даний конспект уроку допоможе класному керівникові розповісти присутнім про розташування Німеччини та німецькомовних країн, допоможе знайти інформацію про столиці даних країн. Також я вважаю, що у кінці уроку учні та усі присутні зможуть здобути цікаву і корисну інформацію для себе.
Перегляд файлу

     Конспект уроку з німецької мови

              8 клас (4 рік навчання)

      «Deutschland – Land und Leute»

5cfde7694ba67-2141737.jpg

                                                                                    

 

                                                                                    Підготував вчитель

                                                                                    німецької мови

                                                                                    ЗОШ І-ІІІ ступенів с. Конюхи

                                                                                    Зелений Ігор Ігорович

 

 

 

 

                                                        2020

Тема: Deutschland – Land und Leute – Німеччина – країна і люди.

Мета:

практична: вивчити нові лексичні одиниці до теми, активізувати їх на понадфразовому рівні, познайомити учнів з країною, мову якої вони вивчають; активізувати та поповнити словниковий запас учнів з теми «Deutschland», розвивати комунікативні навички учнів, а саме: усне та писемне мовлення, аудіювання, читання з метою розуміння прочитаного; активізація лексичного матеріалу.

розвивальна: розвивати в учнів навички аудіювання та мнологічного мовлення; розвивати уміння працювати в різних режимах навчання та контролю; поглиблювати знання з географії, вивчати назви сторін світу та країни Західної Європи: розвивати мовленнєву реакцію та здогадку, зорову пам’ять, увагу та уяву.

освітня: ознайомити учнів з географічним положенням Німеччини та національними символами країни.

виховна: виховувати в учнів інтерес до вивчення німецької мови; прагнення дізнаватися про культуру та побут німецького народу; толерантне ставлення до культури інших країн, прищеплювати любов до рідного краю, поважне ставлення один до одного.

Обладнання: підручник «Німецька мова, 9 клас, автор Сотникова Г.І.», роздатковий матеріал, картки з завданнями, текст для читання із завданням, схеми, таблиці.

Тип уроку: комбінований.

                                                   Хід уроку

І. Початок уроку

1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1) Привітання. (Begrüßung).

L: Guten Tag, liebe Kinder! Heute arbeiten wir auf das Thema «Deutschland – Land und Leute». Ihr erkennt neue Vokabeln. Wir werden viel spielen, lesen, sprechen und schreiben.

2. Повідомлення теми та мети уроку (Ziel).

Dann beginnen wir unsere Stunde. Heute machen wir viele interessante  Übungen, hören, spielen und schreiben. Heute beginnt unsere «lange Reise» durch Deutschland und ihre Hauptstadt.

3. Мовна розминка (Mundgymnastik).

L: Wo spricht man Deutsch? Wie meint ihr?

Deutsch spricht man fünf Staaten Europas. Hier ist Deutsch Landessprache. Diese Länder heißen Deutschland, Österreich, Luxemburg, die Schweiz und Lichtenstein. (Учитель називає та показує на карті країни, учні повторюють).

Länder:                                                                           Hauptstädte:

Die BRD                                                                        Berlin

Österreich                                                                       Wien

Luxemburg                                                                    Luxemburg

die Schweiz                                                                   Bern

Liechtenstein.                                                                Vadus.

ІІ. Основна частина уроку.

  1.     Контроль домашнього завдання.

Übung 7, Seite 121.

  1.     Читання. Говоріння.

L: Wir wissen, dass Deutsch für 100 Millionnen Menschen die Landesprache in 6 hochentwickelten europäischen Ländern ist. Das sind Deutschland, Österreich, Luxemburg, Schweiz, Liechtenstein und auch in Belgien. Und das größte Land, über welches wir heute sprechen werden, ist Deutschland. Jetzt wiederholen wir, was wir schon gelesen und gelernt haben. Alle Schüller können Fragen stellen und an der Karte beantworten. Bitte, stellt Fragen!

                               1111111.png

  1.     Wo liegt Deutschland?
  2.     An welchen Ländern grenzt Deutschland?
  3.     Wie ist das Klima?
  4.     Wie ist die Landschaft des Landes?
  5.     Wie heißen die Gebirge?
  6.     Wie heißt die Hauptstadt Deutschlands?
  1.     Семантизація лексичних одиниць.

L: Was wisst ihr über Deutschland? Welche Assoziationen habt ihr mit dem Begriff «Deutschland»? Wo liegt Deutschland? Wie ist das Klima? Was können ihr sagt über Deutschland und anderen Ländern?

ІІI. Заключна частина уроку.

1) Пояснення домашнього завдання.

L: Michael erzählt in seinem Brief über Deutschland. Lies den Brief und finde die geografischen Eigennamen auf der Landkarte. (Übung 4, Seite 130).

2) Підсумки уроку.

L: Also, sagt mir bitte, was haben wir heute gelernt? Wie lautete unser heutiges Thema? Was hat euch am besten gefallen? Heute habt ihr besonders gut gearbeitet und ihr bekommt gute Noten. Auf Wiedersehen!

Sch: Danke. Auf Wiedersehen!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 жовтня
Переглядів
85
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку